Of sturen de FOKploeg langs.quote:Op maandag 7 september 2020 08:30 schreef Rob het volgende:
[..]
geef het emailadres van de praktijk gaan wij ze even mailen
Maar goed dat de telefoon er is, kan je in je wachttijd lekker fokkenquote:
Als ik te laat kom voor de afspraak mag ik dokken en een nieuwe afspraak maken. Andersom?quote:Op maandag 7 september 2020 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat ook allemaal van jouw tijd af.
Gezellig toch. Doe de gr als je hem weer ziequote:Op maandag 7 september 2020 08:32 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee niet echt een keer in de twee weken zo'n beetje.
Proest.quote:Op maandag 7 september 2020 08:34 schreef DJMO het volgende:
Oh Jah. Ik sta bij de ha om 08:40 in de agendain mijn agenda stond toch echt tien vóór half negen
Ja en wie is nu fout met noteren geweestquote:Op maandag 7 september 2020 08:34 schreef DJMO het volgende:
Oh Jah. Ik sta bij de ha om 08:40 in de agendain mijn agenda stond toch echt tien vóór half negen
quote:
Klopt, dan maar koffiequote:
Njah ik was iig op tijd zullen we maar denken...quote:Op maandag 7 september 2020 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en wie is nu fout met noteren geweest
Er zijn vervelende manier om te wachtenquote:
Dat is zeker waarquote:Op maandag 7 september 2020 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Njah ik was iig op tijd zullen we maar denken...
ja zal ik doen.quote:Op maandag 7 september 2020 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig toch. Doe de gr als je hem weer zie
ik wil ook wel weer 18 jaar zijn met de kennis van nuquote:Op maandag 7 september 2020 08:39 schreef jerney het volgende:
Ik heb niks te zeggen, maar ik wil weer naar 17
Ik heb ook pintos nodigquote:Op maandag 7 september 2020 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
Geef Jerney Pintos.![]()
Hoeveel hedde ge nodig?
quote:Op maandag 7 september 2020 08:42 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Ja dat wil ik ook welquote:Op maandag 7 september 2020 08:40 schreef Rob het volgende:
[..]
ik wil ook wel weer 18 jaar zijn met de kennis van nu
Jij zeker.quote:
3401quote:Op maandag 7 september 2020 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
Geef Jerney Pintos.![]()
Hoeveel hedde ge nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |