Betaal ik hier m'n verzekering voor? Om te moeten wachten?quote:
Jazeker al 2 min toen je dit tiktequote:Op maandag 7 september 2020 08:22 schreef DJMO het volgende:
Waar blijft die dokter. Het is allang 08:20 geweest
Bezuinigingenquote:Op maandag 7 september 2020 08:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Betaal ik hier m'n verzekering voor? Om te moeten wachten?
quote:Op maandag 7 september 2020 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jazeker al 2 min toen je dit tikte
Ik moet altijd wachten bij de dokter.quote:
Mick Jagger.quote:
Aaawwwwquote:Op maandag 7 september 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meestal vind ik het niet erg, lig dan toch in bed om te gaan slapen.
Maar gisteren was vervelend omdat we gezellig aan het kletsebetsen waren
Nah is al gemaakt. Was van de baasquote:
Wat was ze gaan doen?quote:Op maandag 7 september 2020 08:11 schreef FreshFruit het volgende:
Nichtje van Soul had afgelopen weekend ook weer een actie,Mevr. had besloten om zaterdagnacht maar niet thuis te komen,moeders en vriend helemaal in de stress,de politie heeft er aan te pas moeten komen om haar weer thuis te krijgen.
Ze is fakking 16.
Heb net koffierobbie...quote:
Bij mij ook snel. Als ik ga liggen ben ik weg.quote:Op maandag 7 september 2020 08:27 schreef jerney het volgende:
[..]
Aaawwww
Ja was wel gezelligals het een troost is, ging het licht bij mij uit.. niet lang daarna denk ik
Het houdt toch opquote:Op maandag 7 september 2020 08:27 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nah is al gemaakt. Was van de baas
smooksequote:
Yes.quote:
Gaat ook allemaal van jouw tijd af.quote:
Of sturen de FOKploeg langs.quote:Op maandag 7 september 2020 08:30 schreef Rob het volgende:
[..]
geef het emailadres van de praktijk gaan wij ze even mailen
Maar goed dat de telefoon er is, kan je in je wachttijd lekker fokkenquote:
Als ik te laat kom voor de afspraak mag ik dokken en een nieuwe afspraak maken. Andersom?quote:Op maandag 7 september 2020 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat ook allemaal van jouw tijd af.
Gezellig toch. Doe de gr als je hem weer ziequote:Op maandag 7 september 2020 08:32 schreef Rob het volgende:
[..]
Nee niet echt een keer in de twee weken zo'n beetje.
Proest.quote:Op maandag 7 september 2020 08:34 schreef DJMO het volgende:
Oh Jah. Ik sta bij de ha om 08:40 in de agendain mijn agenda stond toch echt tien vóór half negen
Ja en wie is nu fout met noteren geweestquote:Op maandag 7 september 2020 08:34 schreef DJMO het volgende:
Oh Jah. Ik sta bij de ha om 08:40 in de agendain mijn agenda stond toch echt tien vóór half negen
quote:
Klopt, dan maar koffiequote:
Njah ik was iig op tijd zullen we maar denken...quote:Op maandag 7 september 2020 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en wie is nu fout met noteren geweest
Er zijn vervelende manier om te wachtenquote:
Dat is zeker waarquote:Op maandag 7 september 2020 08:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Njah ik was iig op tijd zullen we maar denken...
ja zal ik doen.quote:Op maandag 7 september 2020 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig toch. Doe de gr als je hem weer zie
ik wil ook wel weer 18 jaar zijn met de kennis van nuquote:Op maandag 7 september 2020 08:39 schreef jerney het volgende:
Ik heb niks te zeggen, maar ik wil weer naar 17
Ik heb ook pintos nodigquote:Op maandag 7 september 2020 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
Geef Jerney Pintos.![]()
Hoeveel hedde ge nodig?
quote:Op maandag 7 september 2020 08:42 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Ja dat wil ik ook welquote:Op maandag 7 september 2020 08:40 schreef Rob het volgende:
[..]
ik wil ook wel weer 18 jaar zijn met de kennis van nu
Jij zeker.quote:
3401quote:Op maandag 7 september 2020 08:40 schreef FreshFruit het volgende:
Geef Jerney Pintos.![]()
Hoeveel hedde ge nodig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |