quote:
Possetje met hulp van Haags.quote:Op maandag 7 september 2020 08:47 schreef Rob het volgende:
Wie was vannacht de gelukkige met de DT ??
dat was toch nog snel.quote:Op maandag 7 september 2020 08:48 schreef DJMO het volgende:
Heb eczeem zalf voorgeschreven gekregen.
Binnen 8 minuten.quote:
Waarvoor ?quote:Op maandag 7 september 2020 08:48 schreef DJMO het volgende:
A vals spelen dusquote:
quote:Op maandag 7 september 2020 08:48 schreef DJMO het volgende:
quote:
Eczeem plekjes op m'n voeten.quote:
hehehehe ik was al terug aan het lezen .quote:
Omdat ik niet mee wilde spelenquote:Op maandag 7 september 2020 04:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deed gisternacht 1 post en had hem.
Dat staat vast niet zo geil op die naaktfoto's die je voor FOK! gaat maken, dus een zalfje is idd wel zo handig!quote:
Godverdomme wat kut zeg, en nu net toen de hond je huiswerk opgegeten had en de brug open stond.quote:Op maandag 7 september 2020 08:20 schreef Filosoofert het volgende:
@:dven
Sorry man. Reed mijn band lek
Ik had verwacht dat Ferrous hem zou pakken.quote:Op maandag 7 september 2020 08:52 schreef Rob het volgende:
[..]
hehehehe ik was al terug aan het lezen .
[..]
Omdat ik niet mee wilde spelen![]()
Maar ook dan had je hem waarschijnlijk wel gehad.
Karma.
Niet Moon bolken.quote:Op maandag 7 september 2020 08:57 schreef Rob het volgende:
- N O U !!!! N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - V O O R - H E T - W E R K ? - ? - ?
Pappa ToT.quote:Op maandag 7 september 2020 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat staat vast niet zo geil op die naaktfoto's die je voor FOK! gaat maken, dus een zalfje is idd wel zo handig!
quote:
Hier alles dikke prima,bij jullie?quote:
Birtanem.quote:
topless is niet frontaal naakt én daarbij, de foto die ik voor ogen heb staan m'n voeten sws niet opquote:Op maandag 7 september 2020 08:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat staat vast niet zo geil op die naaktfoto's die je voor FOK! gaat maken, dus een zalfje is idd wel zo handig!
Askim❤💋 number uno🥳🥳🥳🥳quote:
Ga je nu ook.nog topless???quote:Op maandag 7 september 2020 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
topless is niet frontaal naakt én daarbij, de foto die ik voor ogen heb staan m'n voeten sws niet op
Het gaat lekker.quote:Op maandag 7 september 2020 09:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Askim❤💋 number uno🥳🥳🥳🥳
Ook hoor!quote:Op maandag 7 september 2020 08:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier alles dikke prima,bij jullie?
quote:Op maandag 7 september 2020 09:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
topless is niet frontaal naakt én daarbij, de foto die ik voor ogen heb staan m'n voeten sws niet op
Nawhhhquote:Op maandag 7 september 2020 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook hoor!
Meneertje probeert een pak crackers open te krijgen.
Geef een mes dan,ow nee wacht.quote:Op maandag 7 september 2020 09:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook hoor!
Meneertje probeert een pak crackers open te krijgen.
Ja om ze vervolgens te verkruimelen en achter de monitoren langs (of er overheen) op m'n bureau te pleuren zoals gisteren!quote:
quote:Op maandag 7 september 2020 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geef een mes dan,ow nee wacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |