Of maar één zoals nuquote:Op zondag 20 september 2020 10:38 schreef Starflyer het volgende:
Beter een F1 met budget cap en 10 teams, dan een F1 zonder budget cap met maar 3 teams.
Sh*t dacht ik ben een keer de eerste, maar net 2 minuten te laat.quote:
voor we daar iets van merken zit je in 23, 24 en dan is natuurlijk de vraag of de achterstand op de top is ingelopenquote:Op zondag 20 september 2020 11:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Op de baan zal weinig veranderen. We zullen alleen doodgegooid worden met berichten over teams die al dan niet vals zouden spelen. Een wedstrijdje boekhouden.
Én bier, geen of.quote:Op maandag 21 september 2020 10:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat werkt het beste tijdens een F1 race. Popcorn, chips, toastjes, bitterballen of iets anders?
F1 afkijken, MotoGP later instarten,quote:Op maandag 21 september 2020 10:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Wel kut dat komende race om 13.10 uur begint. Om 14 uur motogp dus maar 50 minuten F1 kijken.
Vette hap en Bierquote:Op maandag 21 september 2020 10:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat werkt het beste tijdens een F1 race. Popcorn, chips, toastjes, bitterballen of iets anders?
Start kijken F1 daarna is wel bekend wat de eindstand zal worden.quote:Op maandag 21 september 2020 10:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Wel kut dat komende race om 13.10 uur begint. Om 14 uur motogp dus maar 50 minuten F1 kijken.
Dat is geen optie met 2 motogp freaks in huis🤣quote:Op maandag 21 september 2020 10:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
F1 afkijken, MotoGP later instarten,
Ja, fu, ik mag Duitsland niet in.quote:
Nootjes en bierquote:Op maandag 21 september 2020 10:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Effe een weekje hotelletje boeken buiten de randstad en daarna naar Duitsland gaanquote:Op maandag 21 september 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, fu, ik mag Duitsland niet in.
Geen fanfare en vuurwerk daarvoor klaar hebben staanquote:Op maandag 21 september 2020 13:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
confetti kanonnen voor als iemand anders dan Lewis wint.
Ik eet tijdens de kwalificatie een puddingbroodje en bij de race altijd een paar boterhammen.quote:Op maandag 21 september 2020 10:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan zomaar weer een knotsgekke race worden op dat zielloze circuit.quote:Op maandag 21 september 2020 10:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Start kijken F1 daarna is wel bekend wat de eindstand zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |