Én bier, geen of.quote:Op maandag 21 september 2020 10:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat werkt het beste tijdens een F1 race. Popcorn, chips, toastjes, bitterballen of iets anders?
F1 afkijken, MotoGP later instarten,quote:Op maandag 21 september 2020 10:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Wel kut dat komende race om 13.10 uur begint. Om 14 uur motogp dus maar 50 minuten F1 kijken.
Vette hap en Bierquote:Op maandag 21 september 2020 10:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
wat werkt het beste tijdens een F1 race. Popcorn, chips, toastjes, bitterballen of iets anders?
Start kijken F1 daarna is wel bekend wat de eindstand zal worden.quote:Op maandag 21 september 2020 10:35 schreef ColtZ40 het volgende:
Wel kut dat komende race om 13.10 uur begint. Om 14 uur motogp dus maar 50 minuten F1 kijken.
Dat is geen optie met 2 motogp freaks in huis🤣quote:Op maandag 21 september 2020 10:39 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
F1 afkijken, MotoGP later instarten,
Ja, fu, ik mag Duitsland niet in.quote:
Nootjes en bierquote:Op maandag 21 september 2020 10:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Effe een weekje hotelletje boeken buiten de randstad en daarna naar Duitsland gaanquote:Op maandag 21 september 2020 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, fu, ik mag Duitsland niet in.
Geen fanfare en vuurwerk daarvoor klaar hebben staanquote:Op maandag 21 september 2020 13:15 schreef spectrumanalyser het volgende:
confetti kanonnen voor als iemand anders dan Lewis wint.
Ik eet tijdens de kwalificatie een puddingbroodje en bij de race altijd een paar boterhammen.quote:Op maandag 21 september 2020 10:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
Kan zomaar weer een knotsgekke race worden op dat zielloze circuit.quote:Op maandag 21 september 2020 10:42 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Start kijken F1 daarna is wel bekend wat de eindstand zal worden.
Minimaal één rode vlag en een safetycarquote:Op maandag 21 september 2020 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan zomaar weer een knotsgekke race worden op dat zielloze circuit.
Mugello was wel tof. Monza was complete chaos, daar is ook niets mis mee op z'n tijdquote:Op maandag 21 september 2020 13:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Monza vind ik niet eens zo heel tof. Spa en Mugello wel, maar daar heb ik ook weinig wheel to wheel gezien.
Die zal in ieder geval niet door slecht weer worden veroorzaakt. Zonnig en 25 C voorlopig.quote:Op maandag 21 september 2020 13:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Minimaal één rode vlag en een safetycar
Ik heb niet het idee dat Hamilton zo vrijgevig is.quote:Op maandag 21 september 2020 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Bottas doet het hier altijd wel goed en dit jaar heeft Lewis al zo'n enorme voorsprong dat hij hem misschien nog wel van het team zou mogen winnen ook
Mwah. Hij heeft 2 poles en 1 overwinning, Hamilton heeft de afgelopen twee keer gewonnen, (in 2018 wel die overwinning gekregen) Vorig jaar hobbelde die 6 tienden achter Hamilton aan in de kwali.quote:Op maandag 21 september 2020 14:21 schreef Rossdale het volgende:
Bottas doet het hier altijd wel goed en dit jaar heeft Lewis al zo'n enorme voorsprong dat hij hem misschien nog wel van het team zou mogen winnen ook
Hamilton kan dit weekend het record van 91 GP-overwinningen (staat nu op naam van Michaël Schumacher) evenaren. Denk dat hij voorlopig niet staat te springen om cadeautjes uit te delen.quote:Op maandag 21 september 2020 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mwah. Hij heeft 2 poles en 1 overwinning, Hamilton heeft de afgelopen twee keer gewonnen, (in 2018 wel die overwinning gekregen) Vorig jaar hobbelde die 6 tienden achter Hamilton aan in de kwali.
Denk dat het gewoon weer dichtbij elkaar wordt in de kwali.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |