En, correct me if In wrong, maar dit is toch allemaal op verzoek van de fans die de standaard één-stoppers suf vinden?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Dus niet naar Pirelli wijzen, maar naar de FIA.
Waarom zijn die er dan nog steeds?quote:Op woensdag 23 september 2020 16:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En, correct me if In wrong, maar dit is toch allemaal op verzoek van de fans die de standaard één-stoppers suf vinden?
Helaas kloppen de voorspellingen van Pirelli echter nooit.quote:Op woensdag 23 september 2020 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zijn die er dan nog steeds?
Anyway, enige dat ik zeker weet is dat Pirelli de banden maakt naar specificaties vd FIA.
Recent artikel: https://www.auto-motor-un(...)a-schwerster-job-f1/
En Louis dus ook. Die geeft alleen om zwarte slaven en niet om slaven uit India, Pakistan, Bangladesh, etc.quote:Op woensdag 23 september 2020 14:31 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens hoor, de F1 en fabrikanten hebben wat dat betreft soms boter op hun hoofd.
Ik vind de drop-off cliff niet echt heel duidelijk aanwezig. En de verschillen tussen de compounds zijn m.i. te klein.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:37 schreef daNpy het volgende:
Helaas kloppen de voorspellingen van Pirelli echter nooit.
Zoals gezegd, je kan véél langer doen met een band dan Pirelli opgeeft. En die dropoff-cliff is alleen maar goed. Nu moet het nog dichter naar Pirelli's voorspellingen worden geschoven, dan wordt het weer spannend, en krijg je geen winnaars meer op stratencircuits die 5 seconden per ronde langzamer zijn maar toch winnen omdat je niet in kan halen. Gewoon na 20 rondes ploffen. Kijken wie er nog risico neemt
FTFYquote:Op donderdag 24 september 2020 08:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik vind de drop-off cliff niet echt heel duidelijk aanwezig. En de verschillen tussen de compounds zijn m.i. te klein.
Je moet met een rode band 75km kunnen trappen (minstens 1 seconde sneller dan de gele) en daarna BAM
Ook goed.quote:
Testen werkt, ja, Will Buxton die zich aan de covid regels houd? Not so much.quote:Op donderdag 24 september 2020 12:53 schreef Rossdale het volgende:
Will Buxton heeft Corona en is er dit weekend dus niet bij
[ twitter ]
Zelfs als je je aan de regels houdt kun je besmet worden. Het risico is kleiner, maar zeker wel aanwezig. Zeker als er in je omgeving mensen zijn die zich er niet aan houden.quote:Op donderdag 24 september 2020 13:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Testen werkt, ja, Will Buxton die zich aan de covid regels houd? Not so much.
Als iemand in je gezicht niest of snot aan een deurklink smeert dan kun je daar zelf weinig aan doenquote:Op donderdag 24 september 2020 13:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Testen werkt, ja, Will Buxton die zich aan de covid regels houd? Not so much.
Dit viel me vorige week op, veel van de regels zijn ook gewoon toneel:quote:Op donderdag 24 september 2020 13:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als iemand in je gezicht niest of snot aan een deurklink smeert dan kun je daar zelf weinig aan doen
Tja er was toch ook in Silverstone een promo opgenomen van Toto Lewis en Valteri met Mercedes coupes. Zonder kapjes, afstand en met handcontact. Dat was tijdens raceweek.quote:Op donderdag 24 september 2020 21:48 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Dit viel me vorige week op, veel van de regels zijn ook gewoon toneel:
https://youtu.be/jQ3Tt9M2PbY?t=74 (moment tussen Buxton en Grosjean op 1:18)
Even later zie je dat Vettel vooraf aan zijn interview veel dichterbij staat en als hij in beeld komt afstand neemt en achter de mic gaat staan.
De banden is dus niet het probleem, de race moet naar 400kmquote:Op woensdag 23 september 2020 16:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom zijn die er dan nog steeds?
Anyway, enige dat ik zeker weet is dat Pirelli de banden maakt naar specificaties vd FIA.
Recent artikel: https://www.auto-motor-un(...)a-schwerster-job-f1/
Uitstraling, voorbeeldfunctie.quote:Op vrijdag 25 september 2020 08:44 schreef daNpy het volgende:
Waarom dan toch die mondkapjes voor de bühne continue?
Hij gebruikt ook heel zijn ERS niet. Is dit geen filmpje uit 2019? Het is niet F1 2020 in ieder gevalquote:Op donderdag 24 september 2020 22:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
(lol)
Hier wordt die echt niet vrolijk van zo te zien
De hele baan is anders behangen met F1 2020.quote:Op vrijdag 25 september 2020 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij gebruikt ook heel zijn ERS niet. Is dit geen filmpje uit 2019? Het is niet F1 2020 in ieder geval
Zijn ERS staat automatisch aan. Zo ziet het er iig uit als ik op amateurstand een kwalificatie rijquote:Op vrijdag 25 september 2020 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij gebruikt ook heel zijn ERS niet. Is dit geen filmpje uit 2019? Het is niet F1 2020 in ieder geval
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |