Gio kan er geen kloten van joh. Dankzij die dekselse Dirkie Kuijt uit Katwijk is hij kampioen geworden, voor de rest was het ook huilen met de pet op.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:46 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen toeval dat o.a. de Manchester City Group wel wat in Gio ziet. Die hebben hun scouting en recruitment prima op orde.
Doordat hij hem na de winterstop op de bank zette ja.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Gio kan er geen kloten van joh. Dankzij die dekselse Dirkie Kuijt uit Katwijk is hij kampioen geworden, voor de rest was het ook huilen met de pet op.
Die verkortte cursus is sowieso kansloos. Een goede (top) speler maakt nog geen goede trainer. Een Jaap Stam vond het allemaal te moeilijk en veel leeswerk en die kreeg allemaal vrijstellingen. Die kan er ook verder geen reet van en is alleen maar trainer om zn naamquote:Op donderdag 17 september 2020 16:31 schreef Klopkoek het volgende:
Overigens hebben misschien wel de twee besten, Bosz en Ten Hag, niet de verkorte cursus gedaan.
Moeten topclubs wel dit soort 'non-namen' een kans geven...
Misschien gaat het de goede kant op want voor het eerste sinds lange tijd hebben alle coaches van de gehele top vier geen verkorte cursus gedaan. Hopelijk leren de grote clubs daarvan.quote:Op donderdag 17 september 2020 17:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Die verkortte cursus is sowieso kansloos. Een goede (top) speler maakt nog geen goede trainer. Een Jaap Stam vond het allemaal te moeilijk en veel leeswerk en die kreeg allemaal vrijstellingen. Die kan er ook verder geen reet van en is alleen maar trainer om zn naam
Meh ze stonden toen een jaar of 5 - 6 droog. Frank bracht ze de CL groepsfase weer in jaren. Niet dat dit een groot succes was verder, maar de jaren voor F. De Boer waren zeer magere CL jaren.quote:Op donderdag 17 september 2020 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En van moderne fitheid. Een vetklep die driehoekjes niet begrijpt, niet snapt dat de nr 10 de spits af en toe moet proberen aan te spelen en dat schieten van eigen helft geen zin heeft.
[..]
Gio heeft bovenmatig gepresteerd met Feyenoord en Frank de Boer heeft ook met Ajax ondermaats gepresteerd. Dat ze destijds naar kampioenschappen zijn gehobbeld doet daar niet aan af. Voor Frank de Boer zat Ajax op een respectabel CL-niveau, na Frank de Boer zat Ajax ook weer heel snel op een respectabel CL/europaleague niveau, met De Boer was Ajax Europees helemaal niets.
Ik wel, maar ik heb wel wat beters te doen dan Oranje Europees kampioen makenquote:Op donderdag 17 september 2020 13:35 schreef opgebaarde het volgende:
Of ik door de KNVB benaderd ben?
Hier kan ik op dit moment geen commentaar op geven
Ben jij het henk?quote:Op donderdag 17 september 2020 18:38 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik heb wel wat beters te doen dan Oranje Europees kampioen makenen bovendien boden ze veels te weinig geld dussss
Jol bracht ze de groepsfase in. Die werd toen in november ontslagen waarna Frank debuteerde als trainer met overwinning op AC Milan. En toen werd ie dat jaar ook gelijk kampioen.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:34 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Meh ze stonden toen een jaar of 5 - 6 droog. Frank bracht ze de CL groepsfase weer in jaren. Niet dat dit een groot succes was verder, maar de jaren voor F. De Boer waren zeer magere CL jaren.
Ohja das waar ook. Maakt nog altijd dat Ajax niet bepaald een 'respectabel CL niveau' had voor F de Boer.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jol bracht ze de groepsfase in. Die werd toen in november ontslagen waarna Frank debuteerde als trainer met overwinning op AC Milan. En toen werd ie dat jaar ook gelijk kampioen.
Daardoor vergooiden ze het nog bijna. Op het kunstgras bij Excelsior (waar dus niemand op kon voetballen bij Feyenooird) liep Vilenha gelukkig tegen een schorsing aan zodat Gio Kuijt MOEST neerzetten op die positie. En de rest is geschiedenis...quote:Op donderdag 17 september 2020 15:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Doordat hij hem na de winterstop op de bank zette ja.
Zonder Kuyt was die pot tegen Heracles ook wel gewonnen hoorquote:Op donderdag 17 september 2020 19:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Daardoor vergooiden ze het nog bijna. Op het kunstgras bij Excelsior (waar dus niemand op kon voetballen bij Feyenooird) liep Vilenha gelukkig tegen een schorsing aan zodat Gio Kuijt MOEST neerzetten op die positie. En de rest is geschiedenis...
In de jaren dat Ajax geen kampioen werd tussen 2004 en 2011 haalden ze twee keer de groepsfase CL.quote:Op donderdag 17 september 2020 19:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jol bracht ze de groepsfase in. Die werd toen in november ontslagen waarna Frank debuteerde als trainer met overwinning op AC Milan. En toen werd ie dat jaar ook gelijk kampioen.
quote:Op donderdag 17 september 2020 19:14 schreef Sabata het volgende:
[..]
Daardoor vergooiden ze het nog bijna.
Volgens mij was De Boer onderdeel van het groepje dat Jol wipte en die had zich niet alleen voor de groepsfase weten te kwalificeren maar wist ook AC Milan het vuur aan de schenen te leggen.quote:Op donderdag 17 september 2020 18:34 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Meh ze stonden toen een jaar of 5 - 6 droog. Frank bracht ze de CL groepsfase weer in jaren. Niet dat dit een groot succes was verder, maar de jaren voor F. De Boer waren zeer magere CL jaren.
Hij begon echt veelbelovend. Ajax ging er echt flink op vooruit toen hij Jol verving. Uiteindelijk resulterende in het kampioenschap tegen Twente. Daarna ging de eerste keer al mis toen die per se Theo Janssen wilde halen en als verdedigde middenvelder moest spelen. Wel City toen uitgeschakeld in de Champions League, dat was denk ik de beste Europese prestatie onder de Boer. Na de winterstop viel het team in elkaar, maar dat lag meer aan blessures dan aan de kunde van Frank de Boer.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij was De Boer onderdeel van het groepje dat Jol wipte en die had zich niet alleen voor de groepsfase weten te kwalificeren maar wist ook AC Milan het vuur aan de schenen te leggen.
Als ik het me goed herinner heeft Ajax onder De Boer nog wel een keer een goede wedstrijd gespeeld tegen een topclub, maar doorgaans was Ajax kansloos tegen allerlei Europese dwergen. Dan heb je gewoon niet goed gepresteerd, ook al wordt je zuinigjes kampioen terwijl de concurrentie het grotendeels laat afweten. Hier en daar vielen de puzzelstukjes toevallig in elkaar, maar ook Ajax heeft hij nooit goed aan het voetballen gekregen. Dan moet je een keer durven constateren dat hij het vak gewoon niet verstaat.
Scriptie Frank de Boer:quote:Op donderdag 17 september 2020 18:15 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Misschien gaat het de goede kant op want voor het eerste sinds lange tijd hebben alle coaches van de gehele top vier geen verkorte cursus gedaan. Hopelijk leren de grote clubs daarvan.
[ twitter ]
Dit deed Sneijder ook met Piet Velthuizen...
[ twitter ]
[ twitter ]
en iets als dit hoeven de onzen niet te doen:
[ twitter ]
5 jaar droogstand op wat groepswedstrijdjes na is geen respectabele CL reputatie, zoals je eerder stelde.quote:Op donderdag 17 september 2020 20:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij was De Boer onderdeel van het groepje dat Jol wipte en die had zich niet alleen voor de groepsfase weten te kwalificeren maar wist ook AC Milan het vuur aan de schenen te leggen.
Als ik het me goed herinner heeft Ajax onder De Boer nog wel een keer een goede wedstrijd gespeeld tegen een topclub, maar doorgaans was Ajax kansloos tegen allerlei Europese dwergen. Dan heb je gewoon niet goed gepresteerd, ook al wordt je zuinigjes kampioen terwijl de concurrentie het grotendeels laat afweten. Hier en daar vielen de puzzelstukjes toevallig in elkaar, maar ook Ajax heeft hij nooit goed aan het voetballen gekregen. Dan moet je een keer durven constateren dat hij het vak gewoon niet verstaat.
Hij had gewoon Milik op de bank zitten maar bleef toen maandenlang aanploeteren met Sigthorsson omdat die zogenaamd beter was.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:22 schreef Evertjan het volgende:
F de Boer had toen ook nog te maken met een salarisplafond bij Ajax. Waardoor ze geen goede versterkingen konden halen
Ik had de scripties van sommige Nederlandse trainers wel willen lezen. Dat zou voer voor vermaak moeten zijn.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Scriptie Frank de Boer:
Stap 1: Stel een type Messi op
Stap 2: Domineer
Stap 3: ???
Stap 4: Profit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |