Wordt em niet, pay out.quote:
Niet. Pakt amper meer watquote:Op zondag 6 september 2020 16:53 schreef Tijn het volgende:
Nog een rondje en Sainz heeft DRS op Gasly. Dan is het gewoon gedaan.
Mwoa gaat nu toch minder hardquote:Op zondag 6 september 2020 16:53 schreef Tijn het volgende:
Nog een rondje en Sainz heeft DRS op Gasly. Dan is het gewoon gedaan.
Idd, een racewinnende auto opgeven.quote:Op zondag 6 september 2020 16:53 schreef PzKpfw het volgende:
Sainz zal wel vol smart uitkijken naar z'n Ferrari avontuur.
Gaat WK worden vandaag.quote:Op zondag 6 september 2020 16:53 schreef Refragmental het volgende:
Ham in de punten. En een +1 vanwege fastest lap. Zucht.
Zal nu wel te laat zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 16:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zou toch voor de cash out gaan.
Nieuwe regels helpen geen kut.quote:Op zondag 6 september 2020 16:53 schreef Refragmental het volgende:
Loopt weer 2 punten uit op Verstappenquote:Op zondag 6 september 2020 16:53 schreef Refragmental het volgende:
Precies, de rode vlag heeft alles overhoop gegooid maar verder is de race een drama.quote:Op zondag 6 september 2020 16:53 schreef Zorro het volgende:
Mooi dat het nu zo door elkaar gegooid is.
Maar ik kan niet zeggen dat er nu veel meer actie is verder.
Ik verwacht nog wel iets geks, hoor wel bij deze racequote:Op zondag 6 september 2020 16:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zul je zien dat er zo nog eentje stuk gaat in de top 2
3quote:Op zondag 6 september 2020 16:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Loopt weer 2 punten uit op Verstappen
Eens, vooral ook omdat het geluid te horen isquote:Op zondag 6 september 2020 16:54 schreef Gezicht het volgende:
Bloedirritant die onboard in het scorebord
Waar maak jij je druk om.quote:Op zondag 6 september 2020 16:53 schreef Refragmental het volgende:
Waren daar ook niet voor bedoeld.quote:
En dan ingehaald worden door Sainz.quote:
is wel zeer goed voor de sportquote:Op zondag 6 september 2020 16:54 schreef heywoodu het volgende:
Drie verschillende teams op het podium en geen van die teams is een van de topteams (van de laatste jaren), dat lijkt me lang geleden.
Chassis heeft overeenkomsten met de RB15. Die was zo slecht nog nietquote:Op zondag 6 september 2020 16:55 schreef VacaLoca het volgende:
Max switched naar Alpha volgende race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |