Oeh ja, bedankt voor de hand over het hart!quote:Op donderdag 26 november 2020 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het goed rekenen als je Chili weg had gelaten, tis nml in Uruguay
maaar laten we doorgaan
Soms wel soms niet...vind het leuker om op te lossen dan om een nieuwe te plaatsenquote:Op donderdag 26 november 2020 14:29 schreef Camphuys het volgende:
[..]
Gewoon pakken toch, als je 'm hebt?
Lijkt wel een ansicht uit de jaren 60quote:Op zondag 29 november 2020 18:48 schreef Jappie het volgende:
Net alsof de auto's nep zijn als je er zo op afstand naar kijkt maar dat is zeker niet het geval!
Het doet mij Hier aan denken.quote:Op zondag 29 november 2020 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt wel een ansicht uit de jaren 60
Geen specifieke personen of situaties uit de serie (al kun je er donder opzeggen dat je op dit eiland nog voldoende gelijknamige auto's zult vinden) maar meer de visuele ervaring die ik had bij de serie en de auto's welke werden gebruikt al ware het uiteraard de gefuturiseerde versies van de toen gangbare modellen. Het grappige is eigenlijk dat we nu door o.a. de wetten van aerodynamica een hele andere richting zijn ingeslagen dan men zich toen voor kon stellen.quote:Op maandag 30 november 2020 00:22 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Huh? Wat is het verband? Tracy Island? Lady Penelope Creighton-Ward?
Ik moest ongeveer 4 ritjes heen en weer voordat ik de exacte locatie had...quote:Op donderdag 3 december 2020 18:46 schreef Nico_S. het volgende:
En de volgende. PhotoSphere, wel SV vlakbij.
[ afbeelding ]
Tevens behorend tot het koninkrijk der Nederlanden.quote:Op zondag 6 december 2020 16:15 schreef Jappie het volgende:
Het is zo te horen een koninklijk gezelschap.
Julianabrug in Curaįaoquote:Op maandag 7 december 2020 11:55 schreef Jappie het volgende:
[..]
Tevens behorend tot het koninkrijk der Nederlanden.
Lol okay dat verandert de zaak ik was er echt heilig van overtuigd dat ik naar een complexe loopgraaf/schuttersput/bunker zat te kijken .quote:Op woensdag 9 december 2020 17:38 schreef Nico_S. het volgende:
Neolithische nederzetting, bewoond geweest van ongeveer 5100-4500 jaar geleden.
Mja, beetje voor de hand liggend, inderdaad. Maar 't is lastig een hint te bedenken zonder al te veel weg te geven. Eilandengroep vlakbij een veel groter eiland, dan?quote:Op woensdag 9 december 2020 19:58 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lol okay dat verandert de zaak ik was er echt heilig van overtuigd dat ik naar een complexe loopgraaf/schuttersput/bunker zat te kijken .
quote:Op woensdag 9 december 2020 22:19 schreef chufi het volgende:
Ik hop weer door.
Photosphere, wel SV in de buurt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 december 2020 15:10 schreef chufi het volgende:
Beetje vreemde eilandengroep, waar men de taal van het buurland als officiële voertaal heeft ..
Alandquote:Op vrijdag 11 december 2020 00:06 schreef chufi het volgende:
En ze hebben een eigen vlag en postzegels maar geen leger en zo
Je vraagt je af met hoe velen ze in een zon hutje hebben geslapen.quote:Op vrijdag 11 december 2020 21:29 schreef Nico_S. het volgende:
En weer verder, nog even in de geest van mijn vorige opgave. Ook weer PhotoSphere, wel SV vlakbij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |