Lol je hoeft tpch niet exact hetzelfde plaatje..als je maar weet waar het isquote:Op woensdag 18 november 2020 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan heb ik hem nog niet gevonden
Whitehaven beachquote:Op zaterdag 21 november 2020 16:15 schreef FrankRicard het volgende:
[ afbeelding ]
Photosphere, het land heeft wel streetview, maar dit eiland niet.
Ik denk dat je gevoeglijk mag aannemen dat het laatste het geval is.quote:Op maandag 23 november 2020 20:46 schreef chufi het volgende:
Wat is dat wits? Sneeuw of zijn het huisjes?
Zonde idd..blijft een apart gezicht..zowel het eiland als die enorme mensenstroom die ernaar komt kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:32 schreef chufi het volgende:
OK niemand anders .... Santorini, Griekenland
In 87 zou ik daar met VU expeditie daar een afscheids bbq houden , helaas gooide een storm en een motor brand toen roet in het eten en het programma in werd gekort en er dus geen tijd meer voor was ...![]()
Heb hem nog niet gevonden maar wat mij fascineert is de ogenschijnlijk totale nutteloosheid van het opsplitsen van de 2 weghelften, de enige reden die ik kan bedenken is dat er in het midden van de cirkel iets te doen is.quote:Op dinsdag 24 november 2020 20:41 schreef chufi het volgende:
photosphere, wel SV op de grond
[ afbeelding ]
Geen idee eigenlijk.. zal eens zoekenquote:Op woensdag 25 november 2020 10:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gevonden maar wat mij fascineert is de ogenschijnlijk totale nutteloosheid van het opsplitsen van de 2 weghelften, de enige reden die ik kan bedenken is dat er in het midden van de cirkel iets te doen is.
Heb hem inmiddels gevonden maar blijf de gekozen oplossing bijzonder vinden.quote:Op woensdag 25 november 2020 11:42 schreef chufi het volgende:
Het is dus ook een voetgangersbrug ... De bedoeling van de rotonde-brug (over een lagune mond) is om het veiliger voor ze te maken omdat het verkeer snelheid moet minderen ... er lopen hier veel eco-toeristen rond..
Gewoon pakken toch, als je 'm hebt?quote:Op donderdag 26 november 2020 12:59 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb hem inmiddels gevonden maar blijf de gekozen oplossing bijzonder vinden.
Voor de medezoekers; We bevinden ons hier bij de buren van de ons deze week ontvallen "pluisje".
Ik zou het goed rekenen als je Chili weg had gelaten, tis nml in Uruguayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |