Ik kijk niet meer. De chemie ontbreekt, en wat jij zegt.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Er is een reden dat ze naar donderdag geschopt zijn.
Normaal gesproken keek ik ze op zondagavond of maandagochtend terug, maar het word onderhand wel heel erg zielig wat de gescrpite grapjes betreft.
Dat argument lees ik al sinds ik hier kom, nostalgische jankzakken.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Normaal gesproken keek ik ze op zondagavond of maandagochtend terug, maar het word onderhand wel heel erg zielig wat de gescrpite grapjes betreft.
Eerste 2 afleveringen waren echt goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2021 10:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Je hebt het over de aller aller eerste afleveringen neem ik aan.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:05 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eerste 2 afleveringen waren echt goed.
Hopelijk vanavond weer dit soort grappen.quote:Op zondag 31 januari 2021 17:39 schreef tralalala het volgende:
Zou dit niet meer mogen op de publieke omroep?
De zus van Woody Allen.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef Snowsquall het volgende:
Wat is dat voor ding naast Peter????????????????/![]()
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk vanavond weer dit soort grappen.
noemen ze dit tegenwoordig een 'vrouw'?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:38 schreef Snowsquall het volgende:
Wat is dat voor ding naast Peter????????????????/![]()
Iemand die voor de radio werkt.quote:
okeej thnx! Ik vind het gewoon eng om naar 'het' te kijken..quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Iemand die voor de radio werkt.
het heeft in ieder geval een radiohoofd.quote:Op donderdag 4 februari 2021 21:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Iemand die voor de radio werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |