SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
Als een babushka.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:48 schreef Bill_Hillie het volgende:
Zakarin daalt weer eens als een krant.
Niet zo gek ook, na een val in de Giroquote:
Wout en Sjorsquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:50 schreef alpeko het volgende:
Welke twee zijn er nog bij Roglic en Tom?
Pinotquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:50 schreef Raap het volgende:
Kan de regie iets anders in beeld brengen?
Wout en Sjorsquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:50 schreef alpeko het volgende:
De Borabonus is kwijt.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:51 schreef Columbiafan het volgende:
Onthutsend hoe snel Buchmann telkens geïsoleerd zit.
Wout en Sjors.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:50 schreef alpeko het volgende:
Misschien kan hij ook eens Lingo presenteren.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:51 schreef Mani89 het volgende:
Die Nance is wel een stylist op de fiets he?
Als je Roglic niet speelde ben je ook een debiel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:51 schreef Belgosome het volgende:
De grijze safety poule spelers met Roglic en Bernal lachen nu in hun vuistje
Higuita stelt wel teleurquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag Rene Higuita weer achterin, flopshow.
Je gaat het bijna denkenquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
"Wat kilo's afvallen en hij kan de Tour winnen"
Top 15? Optimist.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Rolland blijft mooi aanhaken voor zijn anonieme top 15 klassement.
Lekker elke dag aanklampen net als Daantje Martinez nu ook weer.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag Rene Higuita weer achterin, flopshow.
Let maar op, en bij B&B zullen ze in Parijs victorie kraaien.quote:
Is Uran deze Tour al in beeld geweest?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Let maar op, en bij B&B zullen ze in Parijs victorie kraaien.
Zijn we verlost van slaaf Wout (aka Twan) hebben we nu een nieuwe slaaf Wout.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tom en Sjors slecht
WOUT WOUT WOUT SLAAF WOUT KAN ALLES
Zipportal en Caland vinden dit leuk.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:55 schreef Aguero het volgende:
~33:45
http://www.climbing-recor(...)tes-in-pyrenees.html
MvdP doet toch helemaal niet meequote:Op zaterdag 5 september 2020 16:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De beste wielrenner ter wereld legt ze weer eens op de pijnbank.
Pas op het podium in Parijsquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Uran deze Tour al in beeld geweest?
Bij EF is er ook nog een lul nodig voor een laf top 10 klassement.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is Uran deze Tour al in beeld geweest?
Rooklietsjquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:56 schreef Arcee het volgende:
Wie gaat Yates nog uit die trui fietsen? Yates zelf?
Week 3quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:56 schreef Arcee het volgende:
Wie gaat Yates nog uit die trui fietsen? Yates zelf?
Gele helmpjes zijn het grote doel.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij EF is er ook nog een lul nodig voor een laf top 10 klassement.
Ik ook!quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben ook boven op de Holmenkollenschans geweest
Ik heb hem gezien vanuit Oslo ergens.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Ik ben ook boven op de Holmenkollenschans geweest
Dan hoeft alleen Reneetje aan te klampen toch en Martinez niet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gele helmpjes zijn het grote doel.
(lol)quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoeft alleen Reneetje aan te klampen toch en Martinez niet.
Tartaartje hier, Tartaartje daar is de begrafenis al aan het regelenquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:56 schreef Momo het volgende:
Jammer Ilnur dat de finish ook berg af is
Oh God ja, die ellende.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Doe eens normaal johquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:58 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tartaartje hier, Tartaartje daar is de begrafenis al aan het regelen
Allebei niet met Powless, Uran en Big Hugh.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan hoeft alleen Reneetje aan te klampen toch en Martinez niet.
Oh zit Carthy er ook nog bij?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Allebei niet met Powless, Uran en Big Hugh.
En Benett en Tomquote:Op zaterdag 5 september 2020 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
NOS doet alsof Bernal geisoleerd komt te zitten met enkel Carapaz als helper. Maar dat geldt toch net zo goed voor Roglic met `Van Aert?
Ik ben de grootste fan van Ilnur die hier rondlooptquote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen triple voor Eusquote:
Dumoulin zit er toch nog gewoon?quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:59 schreef Scorpion_17 het volgende:
NOS doet alsof Bernal geisoleerd komt te zitten met enkel Carapaz als helper. Maar dat geldt toch net zo goed voor Roglic met `Van Aert?
Tom ging er bijna af zojuist, daar zou ik niet op rekenen meer.quote:
Sjors Bennett volgens mij ook.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dumoulin zit er toch nog gewoon?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:02 schreef Mani89 het volgende:
De teloorgang van Pinot hoeft niet meer in beeld.
Daar kun je je bij Dumoulin wel regelmatig in vergissenquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tom ging er bijna af zojuist, daar zou ik niet op rekenen meer.
Was ook 250m voor de top oid, zal allemaal wel meevallen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar kun je je bij Dumoulin wel regelmatig in vergissen
Ook waar. We gaan t zien op de volgende klim.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar kun je je bij Dumoulin wel regelmatig in vergissen
Even de concurrentie bekijken (hoop ik)quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was ook 250m voor de top oid, zal allemaal wel meevallen.
Als ie in het peloton begint te dalen komt ie buiten de tijd binnenquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:05 schreef alpeko het volgende:
Waarom gaat Ilnur in de aanval in een etappe met finish in dal
Mag tot 15 vandaag.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bidon op 20 km!!1!!1!
Zag ik hier eergisteren allerlei mensen roepen
Inderdaad Conde.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
Heeft Morkov nog knap volgehouden.
Geen woord van gelogen toch?quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bidon op 20 km!!1!!1!
Zag ik hier eergisteren allerlei mensen roepen
Maar Nans fietst hem toch weer zoek naar beneden.quote:
Of met twee 'kop'mannen gespreid dalenquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Even de concurrentie bekijken (hoop ik)
Hmm...quote:
Iedereenquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:12 schreef Belgosome het volgende:
Wie had Adam Yates zo goed verwacht?
Jij niet dusquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:12 schreef Belgosome het volgende:
Wie had Adam Yates zo goed verwacht?
Hij wilde alleen voor ritzeges gaanquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:13 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Stond niet hoog in Odds voor de Tour
quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Uiteindelijk wordt heel Jumbo opgerookt en zit iedereen daarachter nog redelijk fris.
Denk niet dat er nog veel heel fris zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 17:14 schreef Zwansen het volgende:
Uiteindelijk wordt heel Jumbo opgerookt en zit iedereen daarachter nog redelijk fris.
Ze missen Krachtwijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |