Dit is dan ook precies waarom het een bananenrepubliek is.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:01 schreef manny het volgende:
Frustrerend is wel dat er niet uitgelegd kan / mag worden wat er dan is misgegaan. Of op zijn minst de reden dat dat niet gedaan kan worden
Inderdaad. Ons kent ons. Old Boys Network. Men doet elkaar geen schade. Daar hoef je geen Alu-hoedje voor op te hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is dan ook precies waarom het een bananenrepubliek is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat ook te gokken op dat er een of meerdere informanten tussen zitten inderdaad. Iedereen bang om te getuigen dus ze zullen wel ergens in het criminele circuit zitten.quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:55 schreef speknek het volgende:
Klinkt alsof het kroongetuigen zijn van een andere zaak, en het laten vallen hiervan in de deal zit.
Ja? Ik lees al jaren dat als een rechter een opmerkelijke uitspraak of straf geeft, het een D66 rechter is. Maar er is een basis voor deze uitspraak?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:16 schreef Kamover het volgende:
[..]
Knip
2. D66 is al jaren de grootste partij bij Justitie
Volgens Geert Wilders is het zo, dus dan moet het wel waar zijn.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja? Ik lees al jaren dat als een rechter een opmerkelijke uitspraak of straf geeft, het een D66 rechter is. Maar er een basis voor deze uitspraak?
Tik in op Google: stemgedrag rechters. Eerste hit is een onderzoek uit Reformatorisch dagblad. Gevonden binnen 5 secondenquote:Op zaterdag 5 september 2020 18:53 schreef NgInE het volgende:
[..]
Volgens Geert Wilders is het zo, dus dan moet het wel waar zijn.
Waarom zou een politicus nou liegen?
Hé domoor, ik help je even met een onderzoek uit een links activistisch blaadje.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:53 schreef NgInE het volgende:
[..]
Volgens Geert Wilders is het zo, dus dan moet het wel waar zijn.
Waarom zou een politicus nou liegen?
Dat moet wel een complot van Antifa zijn, kan niet anders.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:47 schreef Kamover het volgende:
[..]
Hé domoor, ik help je even met een onderzoek uit een links activistisch blaadje.
D66 geniet al jarenlang grote populariteit onder rechters. Zo stemde in 1991 39 procent van de rechterlijke macht op de partij, blijkt uit onderzoek van opinieblad Vrij Nederland. In 2008 overwoog 24 procent op D66 te stemmen. Het CDA heeft zijn glorietijd onder magistraten al lang gehad. In 1970 stemde nog 31 procent op de partij.
Wat hebben rechters überhaupt nog van doen in deze zaak waar het OVJ en OM de zaak droppen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:38 schreef NgInE het volgende:
[..]
Dat moet wel een complot van Antifa zijn, kan niet anders.
D66 is nu eenmaal een populaire partij om op te stemmen, ook onder niet-rechters. Maar dat weet jij als genie natuurlijk al lang.
Het is wel raar ja, dat ben ik met je eens. Hopelijk komt er ooit nog een verklaring voor. Het is of een gigantische rechtelijke dwaling, of de daders hebben bruikbare informatie gelekt voor weer een andere zaak ofzo. Wie weet. Maar ik gok op een aaneenschakeling van domme fouten. Want dat is meestal hoe dit soort dingen gaan.quote:Op zondag 6 september 2020 09:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wat hebben rechters überhaupt nog van doen in deze zaak waar het OVJ en OM de zaak droppen?
Oneens. Soms zijn er redenen om dingen niet te communiceren. En in dit geval geeft dat, voor mij in ieder geval, een vervelend gevoel van onrecht en "schimmigheid", maar Nederland Bananenrepubliek. Pffff... verre van dat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:33 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dit is dan ook precies waarom het een bananenrepubliek is.
Dat hele systeem van doofpotaffaires, een overheid die zijn burgerbevolking niet beschermt, maar als bedreiging ziet, oldboys netwerken, "Einschüchterung" enz. werkte in de DDR 40 jaar lang. Tot de burgerbevolking er achter kwam dat ze met meer waren...quote:Op zaterdag 5 september 2020 17:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ons kent ons. Old Boys Network. Men doet elkaar geen schade. Daar hoef je geen Alu-hoedje voor op te hebben.Aannemers zijn per definitie VVD en de rechtelijke macht ook. En/of de powers that be op de achtergrond. Vies volk waar onze Haerlemsche Vrind ook nog wel het 1 en ander of weet maar daar nooit over uit de school zal klappen. Als je niet bij de incrowd hoort zoals het slachtoffer in kwestie sta je op vele fronten op zware achterstand.
Het wordt expres zo ingewikkeld gemaakt dat bewijsmateriaal weggemoffeld kan en zal worden zonder dat iemand het geheel nog doorziet. Je ziet het ook aan hoe belachelijk lang zo'n zaak aanrommelt. Terwijl de feiten vrij duidelijk zijn.
Er was enkele jaren geleden een enquête onder rechters waaruit bleek dat D66 de populairste partij was. En daarom zijn nu alle gerechtelijke uitspraken die niet voldoen aan de waanbeelden van achterlijke en boze altright-types, in hun woorden te wijten aan 'D66 rechters'.quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja? Ik lees al jaren dat als een rechter een opmerkelijke uitspraak of straf geeft, het een D66 rechter is. Maar er is een basis voor deze uitspraak?
Wat zou je acceptabele redenen om zaken niet te communiceren?quote:Op zondag 6 september 2020 09:40 schreef manny het volgende:
[..]
Oneens. Soms zijn er redenen om dingen niet te communiceren. En in dit geval geeft dat, voor mij in ieder geval, een vervelend gevoel van onrecht en "schimmigheid", maar Nederland Bananenrepubliek. Pffff... verre van dat.
Ik ben zeker geen expert, maar als leek kan ik denken aan zaken die:quote:Op zondag 6 september 2020 15:24 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat zou je acceptabele redenen om zaken niet te communiceren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |