quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:41 schreef Newone82 het volgende:
0.7 sneller die Mercedessen. Wat een dominantie😂
Op 1 van de kortstesnelste tracks.(!!!!)
Open een topic zou ik zeggenquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:43 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Ja, dat je niet slim bent is nog tot daar aan toe, maar dat je mensen fout gaat corrigeren omdat je niet luistert...
En deze sessie blijft ie Ocon "Albon" noemen
De verwachting is dat de tijden straks in Q3 niet bijzonder sneller dan in de vorige sessies zal zijn. En de racepace meer lijkt op de snelheid in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:42 schreef ZaZoe het volgende:
Hele partyymode gedoe blijkt een hoax nu
Doe het zelf!quote:
???quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken kleuters die minder kinderachtig reageren.
Nog 18 maanden en F1 seizoen 2022 breekt aan😍quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
De verwachting is dat de tijden straks in Q3 niet bijzonder sneller dan in de vorige sessies zal zijn. En de racepace meer lijkt op de snelheid in de kwalificatie.
De Mercedessen kunnen elkaar nog steeds af tetsen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:45 schreef ewafawaka het volgende:
ik ga morgen niet kijke want onze max toch geen kans op p1
18 maandjes moet je dan wachtenquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:45 schreef ewafawaka het volgende:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Mercedessen kunnen elkaar nog steeds af tetsen.
Laatste keer was Spanje 2016. Dit soort comments😂quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Met Bottas? Denk het ookquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorige week ging Bottas vol in de ankers toen hij ook maar iets van zwart zag.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Race pace zal langzamer zijn omdat ze maar 110kg brandstof voor een hele race hebben en ook de banden kang goed moeten houden.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
De verwachting is dat de tijden straks in Q3 niet bijzonder sneller dan in de vorige sessies zal zijn. En de racepace meer lijkt op de snelheid in de kwalificatie.
Je denkt dat het dan weer spannend wordt?quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Nog 18 maanden en F1 seizoen 2022 breekt aan😍
Jij en vele anderen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:45 schreef ewafawaka het volgende:
Natuurlijk, maar dat is altijd. Ze draaien nu in elk geval niet de motor onwijs terug ten opzichte van de kwalificatie.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:46 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Race pace zal langzamer zijn omdat ze maar 110kg brandstof voor een hele race hebben en ook de banden kang goed moeten houden.
Nah niet zolang Bottas daar zit.quote:Op zaterdag 5 september 2020 15:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, wel meer kans op iets meer spanningquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:46 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je denkt dat het dan weer spannend wordt?
Als Honda volgend jaar met een betere motor komt, kan het volgend jaar alquote:Op zaterdag 5 september 2020 15:45 schreef Newone82 het volgende:
[..]
18 maandjes moet je dan wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |