Alleen richting islamitische heerszucht. Het is net zo provocerend als in China of Noord-Korea een cartoon van het staatshoofd maken, het provoceert slechts de heerser en diens regime. Verschil is dat zich dat beperkt tot de landsgrenzen terwijl de islam dus blijkt over de hele wereld te willen heersen.quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De manier waarop? De spotprenten van Hebdo zijn nogal provocerend wat ik begrijp.
Stel: jij draagt schoenen. Ik kan maar beter helemaal niets lelijks zeggen over jouw schoenen, want dan word je woedend. Maar, jij verkondigt wel dagelijks dat jouw schoenen de allerbeste ter wereld zijn, en dat alle andere schoenen inferieur en imitatie zijn. Is dat eerlijk?quote:Op woensdag 9 september 2020 13:06 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Beste Titus, dit wordt mij te ingewikkeld.
Dat is zielig. Het is niet helemaal eerlijk nee.quote:Op woensdag 9 september 2020 13:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Stel: jij draagt schoenen. Ik kan maar beter helemaal niets lelijks zeggen over jouw schoenen, want dan word je woedend. Maar, jij verkondigt wel dagelijks dat jouw schoenen de allerbeste ter wereld zijn, en dat alle andere schoenen inferieur en imitatie zijn. Is dat eerlijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |