abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 november 2020 @ 00:22:14 #226
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195993173
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 00:21 schreef RudyL het volgende:
Die Wims is de grootste mafkees van de avond. Wat een gek
Had eventjes goed kortsluiting ja.
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2020 @ 00:40:22 #227
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195993372
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 00:22 schreef Tweek het volgende:

[..]

Had eventjes goed kortsluiting ja.
Ook mooi hoe die Saints speler niet reageerde haha _O-

Trouwens ... MetcalfGod _O_
pi_195993443
Ik kijk redzone, maar als Warner en Kittle nu ook nog op de injury lijst komen. Echt dan sparen ze de 49ers echt niet dit jaar.

Garropolo vind ik niet zo erg
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2020 @ 00:53:58 #229
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195993470
Ik vind het wel mooi hoe iedereen de Seahawks blijft onderschatten. Als ik een beetje rondkijk/rondlees zie je de ene na de andere roepen dat de Seahawks frauds zijn, helemaal niet zo goed zijn, veel meer hadden moeten verliezen etc.

Toch staan ze 5-1 en na vandaag 6-1 en spelen ze prima.
pi_195993524
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 00:53 schreef Kyran het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe iedereen de Seahawks blijft onderschatten. Als ik een beetje rondkijk/rondlees zie je de ene na de andere roepen dat de Seahawks frauds zijn, helemaal niet zo goed zijn, veel meer hadden moeten verliezen etc.

Toch staan ze 5-1 en na vandaag 6-1 en spelen ze prima.
Echt, wie onderschat ze dan? Ik hoor alleen maar Wilson is de enige met zelfde niveau als Mahomes. Nee ik vind dat ze eens moeten oogsten met dat team, maar onderschat zijn ze geloof ik nooit
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2020 @ 01:06:04 #231
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195993557
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 01:01 schreef RudyL het volgende:

[..]

Echt, wie onderschat ze dan? Ik hoor alleen maar Wilson is de enige met zelfde niveau als Mahomes. Nee ik vind dat ze eens moeten oogsten met dat team, maar onderschat zijn ze geloof ik nooit
Ik doe best veel aan wedden op NFL en als ik dan alle write-ups lees/hoor sta ik steeds weer versteld hoor. Zoveel mensen die vandaag dachten dat de 49ers zouden winnen of het in ieder geval close konden houden.

Veel geld op 49ers ook, want line ging de andere kant op :D Nou ja, gratis geld voor mij met Seahawks -1 :P
pi_195993602
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 01:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik doe best veel aan wedden op NFL en als ik dan alle write-ups lees/hoor sta ik steeds weer versteld hoor. Zoveel mensen die vandaag dachten dat de 49ers zouden winnen of het in ieder geval close konden houden.

Veel geld op 49ers ook, want line ging de andere kant op :D Nou ja, gratis geld voor mij met Seahawks -1 :P
Ik was 15 minuten voor aanvang van de wedstrijd ook ontzettend verbaasd met 1.75 voor 49ers en 2.04 voor Seahawks. Ik ben voor 49ers maar dit was gratis geld
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2020 @ 01:14:31 #233
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195993609
Alleen de Bills hebben mij genaaid vandaag, voor de rest 4 winners uit 5 bets :D
pi_195993634
Dit vind ik wel echt jammer aan het spel, dergelijke calls.

Ik genaaid door Packers. Rest van de wedstrijden in multibet allemaal goed. Raider, bengals en dan op packers verliezen leijers

Ps. Die jammer is waarschijnlijk een spelregelkennis gebrek van mij. M

[ Bericht 17% gewijzigd door RudyL op 02-11-2020 01:29:31 ]
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2020 @ 01:34:13 #235
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_195993699
Echt alle wedstrijden met vechtpartijen _O-
pi_195998129
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 01:34 schreef Kyran het volgende:
Echt alle wedstrijden met vechtpartijen _O-
Goodell gaat het druk krijgen deze week, ben benieuwd hoeveel wedstrijden Wims gaat krijgen, minimaal 3 lijkt me.

In ander nieuws, de Dolphins hebben nu de minste punten tegen in de NFL ^O^

"The Dolphins are now ranked the NFL’s No. 1 defense in points allowed. And I don’t know if there’s literally a single person aside from Dolphins fans who could name more than one — maybe two — starters. No defensive players over 30 years old. Sign of a very promising future."
pi_195998210
Dat had je 2 jaar geleden ook niet kunnen denken, maar de dolphins laten echt leuk spel zien.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_195998253
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 11:50 schreef Asschen_sukar het volgende:
Dat had je 2 jaar geleden ook niet kunnen denken, maar de dolphins laten echt leuk spel zien.
Ik had dit aan het begin van het seizoen nog niet kunnen denken, vorig seizoen speelden ze met spelers die van de practice squads van de NFL kwamen en wonnen 5 games, inmiddels 4-3 start, de defense staat, scoort ook de meeste punten (18,5) van alle defences per game en met het schema voor de komende 5 weken zit er een playoff wildcard in het verschiet, als Flores dat presteert kan het COTY niet meer ontgaan.
  maandag 2 november 2020 @ 13:34:06 #239
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_196000083
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 01:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik doe best veel aan wedden op NFL en als ik dan alle write-ups lees/hoor sta ik steeds weer versteld hoor. Zoveel mensen die vandaag dachten dat de 49ers zouden winnen of het in ieder geval close konden houden.

Veel geld op 49ers ook, want line ging de andere kant op :D Nou ja, gratis geld voor mij met Seahawks -1 :P
Komt omdat ze van defense naar een offense zijn gegaan dit jaar. De markt moet dat nog goed verwerken en veel consumenten zien de Seahawks nog steeds als een team waarvan de defense beter is dan de offense. En garoppotrollolololos is nog steeds zo overrated.

Maar ik wed niet meer, werd te lastig met limieten overal en geld wegsluizen.

Hoop dat Wilson gewoon een keer MVP pakt, verdiend hij gewoon. Superbowl gaan ze niet winnen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_196010839
Wims is geschorst voor 2 wedstrijden, een milde straf maar hij gaat in beroep 8)7
  Moderator / Redactie Sport maandag 2 november 2020 @ 23:20:06 #241
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196011863
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2020 22:31 schreef Breidniet het volgende:
Wims is geschorst voor 2 wedstrijden, een milde straf maar hij gaat in beroep 8)7
Hopen dat die 3 krijgt dan ... man man man nog in beroep gaan ook.
  dinsdag 3 november 2020 @ 17:30:47 #242
183570 Stage
Tuinder..
pi_196025486
Wat is jullie mening over de Steelers?
Ze staan bovenaan met 7-0 en aan de ene kant vind ik ze best goed dit jaar maar aan de andere kant kunnen ze me nog niet echt overtuigen. Neem nou afgelopen 2 games. Tegen TEN spelen ze een een een hele goede eerste helft maar spelen ze de 2de helft weer weinig klaar. Komen ze gelukkig net goed weg met een gemiste FG. Tegen BAL is het andersom, met een goede 2de helft pakken ze daar de win. Maar als beide tegenstanders net ff beter zouden spelen dan verliezen ze beide wedstrijden.
Defence staat goed al kan secondary nog wel wat beter. Maar vooral de offence twijfel ik over. Het kan heel goed zijn maar ook te vaak 3 and out.

Qua tegenstanders hebben ze het ook wel vrij makkelijk dit jaar, ze spelen tegen NFC-east :') en AFC-south, en dan nog tegen BILLS en Bronco's uit de conference.

Komende games zijn tegen Coybows, Bengals en Jags. Op papier zouden ze dit nog wel moeten kunnen pakken. Dan staan ze 10-0 _O_ en komen ze waarschijnlijk bij de 1e 2 seeds in de playoff. Maar dan. Zeg het maar...
pi_196096394
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:30 schreef Stage het volgende:
Wat is jullie mening over de Steelers?
Ze staan bovenaan met 7-0 en aan de ene kant vind ik ze best goed dit jaar maar aan de andere kant kunnen ze me nog niet echt overtuigen. Neem nou afgelopen 2 games. Tegen TEN spelen ze een een een hele goede eerste helft maar spelen ze de 2de helft weer weinig klaar. Komen ze gelukkig net goed weg met een gemiste FG. Tegen BAL is het andersom, met een goede 2de helft pakken ze daar de win. Maar als beide tegenstanders net ff beter zouden spelen dan verliezen ze beide wedstrijden.
Defence staat goed al kan secondary nog wel wat beter. Maar vooral de offence twijfel ik over. Het kan heel goed zijn maar ook te vaak 3 and out.

Qua tegenstanders hebben ze het ook wel vrij makkelijk dit jaar, ze spelen tegen NFC-east :') en AFC-south, en dan nog tegen BILLS en Bronco's uit de conference.

Komende games zijn tegen Coybows, Bengals en Jags. Op papier zouden ze dit nog wel moeten kunnen pakken. Dan staan ze 10-0 _O_ en komen ze waarschijnlijk bij de 1e 2 seeds in de playoff. Maar dan. Zeg het maar...
Ik heb ze niet zo uitgebreid bestudeerd als jij maar wat me aanspreekt is dat ze redelijk veel diversiteit in hun offense hebben. Als Fantasy speler wat lastiger natuurlijk dan bv spelen met Davante Adams of Dalvin Cook :P. Ik zou ze wel willen opschrijven als Super Bowl contender. Las ook nog een interessant feitje over HC Mike Tomlin:
quote:
2020 is about to get just that much sweeter for Tomlin, whose 7-0 Steelers are the last undefeated team standing. If the Steelers beat the Cowboys (2-6) or for that matter win just one more game this year, Tomlin will extend his record of 14 consecutive years with a non-losing record to start a head coaching career.
In ander nieuws: ik hoop dat mensen niet aanstoot nemen aan de trades die ik voorstel. Ik probeer het eerlijk te doen maar misschien is dat anders in de ogen van de ontvanger haha :P
pi_196137517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:30 schreef Stage het volgende:
Wat is jullie mening over de Steelers?
Ze staan bovenaan met 7-0 en aan de ene kant vind ik ze best goed dit jaar maar aan de andere kant kunnen ze me nog niet echt overtuigen. Neem nou afgelopen 2 games. Tegen TEN spelen ze een een een hele goede eerste helft maar spelen ze de 2de helft weer weinig klaar. Komen ze gelukkig net goed weg met een gemiste FG. Tegen BAL is het andersom, met een goede 2de helft pakken ze daar de win. Maar als beide tegenstanders net ff beter zouden spelen dan verliezen ze beide wedstrijden.
Defence staat goed al kan secondary nog wel wat beter. Maar vooral de offence twijfel ik over. Het kan heel goed zijn maar ook te vaak 3 and out.

Qua tegenstanders hebben ze het ook wel vrij makkelijk dit jaar, ze spelen tegen NFC-east :') en AFC-south, en dan nog tegen BILLS en Bronco's uit de conference.

Komende games zijn tegen Coybows, Bengals en Jags. Op papier zouden ze dit nog wel moeten kunnen pakken. Dan staan ze 10-0 _O_ en komen ze waarschijnlijk bij de 1e 2 seeds in de playoff. Maar dan. Zeg het maar...
Probleem met SB kansen voor de titans zijn gewoon de Chiefs, ik zie ze zeker wel als de tegenstanders van de Chiefs in de AFC championship game, maar chiefs zijn gewoon te dominant en lijken ook weer een extra stap gezet te hebben dit seizoen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-11-2020 17:21:20 ]
pi_196142716
Fijn dat CMC weer terug is
pi_196142965
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 17:30 schreef Stage het volgende:
Wat is jullie mening over de Steelers?
Ze staan bovenaan met 7-0 en aan de ene kant vind ik ze best goed dit jaar maar aan de andere kant kunnen ze me nog niet echt overtuigen. Neem nou afgelopen 2 games. Tegen TEN spelen ze een een een hele goede eerste helft maar spelen ze de 2de helft weer weinig klaar. Komen ze gelukkig net goed weg met een gemiste FG. Tegen BAL is het andersom, met een goede 2de helft pakken ze daar de win. Maar als beide tegenstanders net ff beter zouden spelen dan verliezen ze beide wedstrijden.
Defence staat goed al kan secondary nog wel wat beter. Maar vooral de offence twijfel ik over. Het kan heel goed zijn maar ook te vaak 3 and out.

Qua tegenstanders hebben ze het ook wel vrij makkelijk dit jaar, ze spelen tegen NFC-east :') en AFC-south, en dan nog tegen BILLS en Bronco's uit de conference.

Komende games zijn tegen Coybows, Bengals en Jags. Op papier zouden ze dit nog wel moeten kunnen pakken. Dan staan ze 10-0 _O_ en komen ze waarschijnlijk bij de 1e 2 seeds in de playoff. Maar dan. Zeg het maar...
Dat Big Ben zo uit een blessure is teruggekomen verbaast me, hij staat nou niet bekend als een harde werker en zijn beste jaren liggen achter hem.
Als ze zo door gaan dan is een championship game het hoogst haalbare, ik zie ze niet afrekenen met de Chiefs.
pi_196143106
Miami Defence doet het weer, sack, fumble en weer een TD _O-
pi_196144274
24-17, leuke game om te kijken :)
Ben erg onder de indruk van de snelle release van Tua ^O^
  Moderator / Redactie Sport maandag 9 november 2020 @ 00:00:58 #249
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196144293
Wat een play van Carr net :D

Tua lijkt het ook goed te doen.
pi_196144486
Wow, ik vind Kyler Murray wel niet zo goed. Veel beter dan lamar
pi_196144563
quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 00:39 schreef RudyL het volgende:
Wow, ik vind Kyler Murray wel niet zo goed. Veel beter dan lamar
Hij speelt idd geweldig vanavond, wat een snelheid :D
pi_196144639
31-31 en de Dolphins D stopt de Cardinals op 4th and inches, nog 5 minuten en Dolphins ball, wat een spannende game ^O^
pi_196144669
1:53, Cardinals missen een FG _O-

34-31, ik voel een 5-3 voor de Dolphins aankomen ^O^
pi_196144696
Dolphins die een shootout winnen, ik herken dit team niet meer :P *O*
pi_196153103
Saints *O* *; _O_

Wat een afstraffing was dat. Ik had hem op voorhand eigenlijk al afgeschreven, dus het was een leuke verassing. :)

bedenk me net dat mn fantasy team vol TB spelers zit :(

quote:
0s.gif Op maandag 9 november 2020 01:48 schreef Breidniet het volgende:
Dolphins die een shootout winnen, ik herken dit team niet meer :P *O*
Echt een heel leuk team geworden zo. Gun ze het om ver te komen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_196176906
De parity in de fantasy is wel leuk!
hhhhh
  zondag 15 november 2020 @ 16:32:12 #257
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_196257475
Als het zo doorgaat kan het heel goed zijn dat het 1e team dat zich voor de playoffs kwalificeert...de Philadelphia Eagles 8)7
pi_196259325
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 16:32 schreef Boezeidekoe het volgende:
Als het zo doorgaat kan het heel goed zijn dat het 1e team dat zich voor de playoffs kwalificeert...de Philadelphia Eagles 8)7
Waarin ze geen enkele kans maken om iets te bereiken, ze zijn nu 3-4-1 wat pick 19 in de draft oplevert dit seizoen, de Cowboys staat 2-7 en krijgen pick 3, Giants krijgen 4 en WFT 5.
De winnaar van de NFC East is eigenlijk de verliezer :P
  zondag 15 november 2020 @ 19:04:09 #259
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_196260183
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 18:25 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Waarin ze geen enkele kans maken om iets te bereiken, ze zijn nu 3-4-1 wat pick 19 in de draft oplevert dit seizoen, de Cowboys staat 2-7 en krijgen pick 3, Giants krijgen 4 en WFT 5.
De winnaar van de NFC East is eigenlijk de verliezer :P
Oh dus je moet je best doen om zoveel mogelijk te verliezen en daarmee een heel seizoen weggooien om een hogere draft pick te krijgen in de hoop dat het volgend jaar beter gaat?
pi_196261078
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:04 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Oh dus je moet je best doen om zoveel mogelijk te verliezen en daarmee een heel seizoen weggooien om een hogere draft pick te krijgen in de hoop dat het volgend jaar beter gaat?
Heb je de Eagles en de rest van de NFC East zien spelen? die gaan volgend seizoen ook geen rol spelen in de PO, tijd voor een kleine rebuild en het verschil tussen plek 1 en plek 2 in de NFC east is op dit moment pick 19 of een top 5 pick, een gigantisch verschil.
  zondag 15 november 2020 @ 19:46:54 #261
67174 Dos37
Come on Twente
pi_196261186
Whoa wat een play van Rodgers
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  zondag 15 november 2020 @ 20:34:07 #262
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_196261921
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:42 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Heb je de Eagles en de rest van de NFC East zien spelen? die gaan volgend seizoen ook geen rol spelen in de PO, tijd voor een kleine rebuild en het verschil tussen plek 1 en plek 2 in de NFC east is op dit moment pick 19 of een top 5 pick, een gigantisch verschil.
Misschien dat het aan het einde van het seizoen een rol gaat spelen, maar voorlopig hebben alle teams uit de NFC East kans op een home play-off game. En dan weet je maar nooit tot hoever ze kunnen komen.
pi_196262233
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 19:42 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Heb je de Eagles en de rest van de NFC East zien spelen? die gaan volgend seizoen ook geen rol spelen in de PO, tijd voor een kleine rebuild en het verschil tussen plek 1 en plek 2 in de NFC east is op dit moment pick 19 of een top 5 pick, een gigantisch verschil.
Ondanks dat Dallas het verklootte, was de offense met Dak wel goed. Defense was om te janken.
Nu Dak ook nog weg is, blijft er niks over.
WAS is al jaren niet meer om aan te kijken
Giants zijn ook al een paar jaar geen contender meer
Eagles deden nog een beetje mee maar na de SB win is dat ook bergafwaarts gegaan.

Zo'n slechte divisie is er volgens mij nog nooit geweest als dat het dit jaar is.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_196263248
quote:
0s.gif Op zondag 15 november 2020 20:48 schreef bambino het volgende:

[..]

Ondanks dat Dallas het verklootte, was de offense met Dak wel goed. Defense was om te janken.
Nu Dak ook nog weg is, blijft er niks over.
WAS is al jaren niet meer om aan te kijken
Giants zijn ook al een paar jaar geen contender meer
Eagles deden nog een beetje mee maar na de SB win is dat ook bergafwaarts gegaan.

Zo'n slechte divisie is er volgens mij nog nooit geweest als dat het dit jaar is.
Dak is dan ook het weinige wat nog een beetje hoop geeft in Dallas, Elliot is zijn megacontract niet meer waard lijkt het, teveel redelijke WR, maar Cooper is gewoon te duur, de defence gaat voor het record punten tegen ooit en het lijkt er op dat de aanstelling van McCarthy een grote fout is geweest.
Dallas kan die nr 3 pick goed gebruiken.
Giants lijken tenminste de coach op orde te hebben, het team begint beter te spelen, Eagles zijn gewoon aan het terugvallen qua QB play, Wentz haalt niet het niveau van een aantal jaar geleden.
WFT, daar ga ik gewoon niks over zeggen 8)7
pi_196263562
Dolphins sack in de 1ste drive, D blokt de punter en pakken de bal, Dolphins D flikt het weer _O-

Edit: 1 play en TD *O*
pi_196264648
Chargers - Dolphins 7-17
Herbert en Tua spelen beide weer goed, de rest van de chargers bakt er weinig van.
pi_196265121
Volgens mij hoor ik het de verslaggever op redzone het net bevestigen, maar die running back rookie van dolphins is een undrafted rookie. Knap wat die Ahmed al laat zien, goede versnelling, me like.

En ja over mijn 49ers, was nooit echt overtuigd van Garropolo, want vind hem teveel afhankelijk van passing en zelfs daarin twijfelachtig. Maar was serieus wel blij met Mullins als back-up. Echter is dat met hem dit seizoen ook huilen met de pet op.
pi_196265155
quote:
1s.gif Op maandag 16 november 2020 00:22 schreef RudyL het volgende:
Volgens mij hoor ik het de verslaggever op redzone het net bevestigen, maar die running back rookie van dolphins is een undrafted rookie. Knap wat die Ahmed al laat zien, goede versnelling, me like.

En ja over mijn 49ers, was nooit echt overtuigd van Garropolo, want vind hem teveel afhankelijk van passing en zelfs daarin twijfelachtig. Maar was serieus wel blij met Mullins als back-up. Echter is dat met hem dit seizoen ook huilen met de pet op.
Gelukje voor de Dolphins, we hebben al jaren geen RB meer die er toe doet.
Nu wel 15 games op rij dat de D een INT pakt, langst durende sessie op dit moment in de NFL.
pi_196265168
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 00:32 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Gelukje voor de Dolphins, we hebben al jaren geen RB meer die er toe doet.
Nu wel 15 games op rij dat de D een INT pakt, langst durende sessie op dit moment in de NFL.
Ik gun het ze wel. Ps. Het is wel een moeilijker jaar te voorspellen wie waar gaat winnen. Steelers heel stabiel met big Ben, maar ik vind het stabiel niet speciaal, geen kanshebber. Kansas blijft de dikke favoriet en mijn gunfactor zit al vooraf bij de Cardinals
pi_196265430
DeAndre Hopkins _0_
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 november 2020 @ 13:20:24 #271
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196270375
Wat was Bills @ Cardinals heerlijk om te kijken zeg. Leuke teams met bijzonder veel talent aan beide kant. Wat een timing van Hopkins, wat een concentratie. Geniaal gewoon. Heb niks met beide teams, maar echt genoten gisteren.

Panthers weer eens afgemaakt _O- Hoe dan ook vind ik de toekomst bij de Panthers er goed uitzien. Ben echt blij bet de coaches. Running game ziet er goed uit, ook de receivers zijn prima. Bridgewater is niet slecht, maar er moet ergens een franchise QB vandaan komen en de defense moet echt even een paar tandjes omhoog qua niveau.

Heb er vertrouwen in dat ze binnen 2 jaar weer mee kunnen doen. Brees en Ryan zijn wel bijna klaar, Brady gaat de Bucs ook niet lang trekken en de Panthers zijn als eerste aan het rebuilden, dus die kunnen straks een paar jaar divisie domineren.
pi_196276977
Ondertussen hangen ze in Kansas City (alweer) de vlag uit.

twitter
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_196367640
Brees 11 ribben gebroken :o :{
Hill nu starting QB bij de Saints, ben benieuwd of hij een hele wedstrijd kan dragen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_196367706
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 20:51 schreef Arnhemunited het volgende:
Ondertussen hangen ze in Kansas City (alweer) de vlag uit.

[ twitter ]
Kan me voorstellen dat ze blij zijn met nog wat jaren Andy Reid, GM ken ik niet goed maar hij zal een flinke klus hebben nu er veel spelers betaald moeten worden en zijn QB niet meer voor een discount speelt.
pi_196369175
Burrow moet van het veld worden gedragen, een kruisband blessure, dag rookie seizoen.
  zondag 22 november 2020 @ 21:06:51 #276
67174 Dos37
Come on Twente
pi_196369217
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 21:04 schreef Breidniet het volgende:
Burrow moet van het veld worden gedragen, een kruisband blessure, dag rookie seizoen.
De tering dat zag er vies uit kan ook wel gebroken been zijn
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_196369458
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 21:06 schreef Dos37 het volgende:

[..]

De tering dat zag er vies uit kan ook wel gebroken been zijn
Je kunt beter je been breken dan een aantal kruisbanden afscheuren lijkt me, beide uiteraard niet prettig, maar de Bengals hebben ook met vuur gespeeld, geen enkele bescherming, hij was al veruit de meest gesackte QB. lekker gokken met de toekomst van je rookie en franchise 8)7
pi_196369475
Burrow 😪

Overigens wordt er overal verschikkelijk slecht gespeeld.
Hopelijk zijn de latere wedstrijden wat beter.
Vitesse, Celtic FC, Everton, Green Bay Packers.
pi_196370084
Tennesse - Baltimore is wel spannend. Het lukte Baltimore niet om Brown van Tennesse tegen te houden, die bleef rennen terwijl ze hem omver wilden krijgen..
pi_196370133
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 21:51 schreef Attitude het volgende:
Tennesse - Baltimore is wel spannend. Het lukte Baltimore niet om Brown van Tennesse tegen te houden, die bleef rennen terwijl ze hem omver wilden krijgen..
Zag het, 2 pt conversion er achter aan :)
Tijd voor een de pats om een OT eruit te slepen, je kan toch niet verliezen van de Texans ;)
pi_196370295
OT bij Ten - BAL. En dat terwijl BAL zowat hele tijd voor stond....
pi_196370426
Xavien Howard, 11de INT gepakt dit seizoen *O* ^O^
pi_196370464
TD voor TEN, ik dacht ze gaan voor FG. Maar toch TD.
pi_196370470
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 22:16 schreef Attitude het volgende:
TD voor TEN, ik dacht ze gaan voor FG. Maar toch TD. Henry lekker bezig.
  zondag 22 november 2020 @ 22:26:23 #285
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_196370566
Een bijna historische gebeurtenis: Een NFC East team wint van een team dat in een andere divisie speelt. Volgens mij zijn ze tegen andere teams nu 3-25-1 of zoiets :')

Aan de andere kant: Het is nu week 11 en nog steeds niet 1 team in deze divisie dat 4 wins heeft gehaald :)

Het zou trouwens wel compleet idioot zijn als het op 1 na slechtste team in de NFL(Washington, in mijn ogen dan) een home playoff game mag gaan spelen. Zul je zien dat ze die nog winnen ook...
pi_196370587
Eagles :')

Die division :')___!
pi_196370588
Flacco whahaha
pi_196370624
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 22:26 schreef Boezeidekoe het volgende:
Een bijna historische gebeurtenis: Een NFC East team wint van een team dat in een andere divisie speelt. Volgens mij zijn ze tegen andere teams nu 3-25-1 of zoiets :')

Aan de andere kant: Het is nu week 11 en nog steeds niet 1 team in deze divisie dat 4 wins heeft gehaald :)

Het zou trouwens wel compleet idioot zijn als het op 1 na slechtste team in de NFL(Washington, in mijn ogen dan) een home playoff game mag gaan spelen. Zul je zien dat ze die nog winnen ook...
Dat zijn nou eenmaal de regels maar ik zie niet zo snel gebeuren dat de nr1 van de NFC East ook maar iemand die de PO haalt kan verslaan ;)
  zondag 22 november 2020 @ 22:41:04 #289
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_196370734
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 22:32 schreef Breidniet het volgende:

[..]

Dat zijn nou eenmaal de regels maar ik zie niet zo snel gebeuren dat de nr1 van de NFC East ook maar iemand die de PO haalt kan verslaan ;)
Als je naar de statistieken kijkt is het zelfs zeker: Sinds 2002 heeft 3 x een team dat geen winning record had in het reguliere seizen een home playoff game gehad. En wat denk je: Ze wonnen allemaal :)
pi_196370774
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 22:41 schreef Boezeidekoe het volgende:

[..]

Als je naar de statistieken kijkt is het zelfs zeker: Sinds 2002 heeft 3 x een team dat geen winning record had in het reguliere seizen een home playoff game gehad. En wat denk je: Ze wonnen allemaal :)
Wow, dat had ik niet verwacht, maar ik betwijfel of die ook zo slecht waren als de NFC East die hard op weg zijn om een historisch record te pakken dat ze niet willen ;)
pi_196370957
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 21:04 schreef Breidniet het volgende:
Burrow moet van het veld worden gedragen, een kruisband blessure, dag rookie seizoen.
Dit is echt balen...:(
pi_196371257
De O-Line is echt dramatisch vanavond, Tua moet constant rennen.
Defence moet het gaan doen lijkt het.
pi_196371649
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 23:17 schreef Breidniet het volgende:
De O-Line is echt dramatisch vanavond, Tua moet constant rennen.
Defence moet het gaan doen lijkt het.
Gaat heel lastig vanavond, Defence houd een 4th and 1 tegen, kan een hele belangrijke stop worden :)

Edit: en de O-line houd weer niks tegen, sack :{
pi_196393320
Ik dacht eerst dat Tua tijdens de wedstrijd eraf werd gehaald vanwege blessure, maar lees nu dat hij gewoon gebencht werd. Yikes.
  dinsdag 24 november 2020 @ 22:33:44 #295
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_196399005
Lekker kinderachtig weer van Brady, zo kennen we hem weer.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_196402788
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:33 schreef PirE het volgende:
Lekker kinderachtig weer van Brady, zo kennen we hem weer.
Sore loser ja
  Moderator / Redactie Sport woensdag 25 november 2020 @ 13:23:21 #297
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_196406041
Wat heeft Brady gedaan? Gemist.

Trouwens, spannede Fantasy league zo zeg :D
  woensdag 25 november 2020 @ 14:09:34 #298
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_196406878
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2020 13:23 schreef Kyran het volgende:
Wat heeft Brady gedaan? Gemist.

Trouwens, spannede Fantasy league zo zeg :D
Het is meer wat hij niet heeft gedaan. Net als vs Foles ging meneer weer direct van het veld.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_196422005
Vanavond 18.30 Texans - Lions. Niet de meest interessante wedstrijd maar wel mooie gelegenheid om een (extra) NFL wedstrijd te kijken deze week.
pi_196424045
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 14:27 schreef Cavalier het volgende:
Vanavond 18.30 Texans - Lions. Niet de meest interessante wedstrijd maar wel mooie gelegenheid om een (extra) NFL wedstrijd te kijken deze week.
En wat dacht je van de topper WAS - DAL. :') :')

Ga die wedstrijd nog wel proberen mee te pakken, maar denk niet dat ik het laat ga maken vanavond :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')