Raar dat is toch een toetjequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat was die creme brulée ook. Vooral omdat ik dacht dat het een "gewone" creme bruléé was. Hap je ineens in iets dat naar kots smaakt
ja!quote:
Was het bedorvenquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat was die creme brulée ook. Vooral omdat ik dacht dat het een "gewone" creme bruléé was. Hap je ineens in iets dat naar kots smaakt
Het zal je verbazen hoe lekker-ie smaakt. Als je tenminste van een scherpe smaak houdt.quote:
Toetjes met kaas zijn ook prima misschien een foutjequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vlees waar de maden uit kruipen is het best
Ja die schimmel kaas is ook goedquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Toetjes met kaas zijn ook prima misschien een foutje
Dansenquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ja die schimmel kaas is ook goed
Doe mij maar gewoon een kaasplankje als toetje.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Toetjes met kaas zijn ook prima misschien een foutje
Ja lekker toch. Ik denk niet dat ze schimmelkaas in een ijsje proppenquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:35 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon een kaasplankje als toetje.
Je heb gewoon het verkeerde besteldquote:
Niet besteld, het zat bij zo'n vaste 4 gangen menu in. Er stond creme brulée maar niet wat voor soort.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb gewoon het verkeerde besteld
ja, zag het ook staan op google, creme brulee met kaasquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:40 schreef Deisyy het volgende:
Crème brulée van epoisse met venkelsorbet
Geen idee.quote:
Venkelsorbetquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:42 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
ja, zag het ook staan op google, creme brulee met kaas
geen idee.. heb t nooit opquote:
Googel Een creme brulee is niet met varkensvlees damesquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
geen idee.. heb t nooit op
In mijn hoofd moet een sorbet zoet zijn, dat is venkel niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
geen idee.. heb t nooit op
Misschien als je het op een bepaalde manier bereid ...quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn hoofd moet een sorbet zoet zijn, dat is venkel niet.
Als je er een pak suiker over gooit bedoel jequote:Op vrijdag 4 september 2020 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien als je het op een bepaalde manier bereid ...
huh?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Googel Een creme brulee is niet met varkensvlees dames
extra anijs klontje erbijquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je er een pak suiker over gooit bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |