Ken je het?quote:
Klikbeet is echt geweldigquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ken je het?![]()
Echt tranen met tuiten van het lachen
quote:
Deze kende ik nog nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ken je dit ook dan?
Ik kende het niet maar ik heb zo gelachen
Wat zegt die vent nou in het 2e filmpje in het begin...???quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ken je dit ook dan?
Ik kende het niet maar ik heb zo gelachen
Die vent in die zogenaamde lift ? 'hoe lang is het nou uit? ' vroeg hijquote:Op vrijdag 4 september 2020 15:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat zegt die vent nou in het 2e filmpje in het begin...???
Ik verstond iets in het engels van..how are you all site ????quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die vent in die zogenaamde lift ? 'hoe lang is het nou uit? ' vroeg hij
Owwquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik verstond iets in het engels van..how are you all site ????
Jatogquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:17 schreef Geerd het volgende:
Lekker chikie wel die eva...goede memmen lekker hoor...
Ha die Geerdje, ouwe befteckel van me. Hoe rolt alles achter het gordijn?quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:17 schreef Geerd het volgende:
Lekker chikie wel die eva...goede memmen lekker hoor...
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Geerdje, ouwe befteckel van me. Hoe rolt alles achter het gordijn?
Ja gister terug..toeren naar huis...dikke tering ellende..zeiknat geregend (geen probleem moet je maar geen motor rijden, maar dan moet je motor je wel thuis brengenquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Geerdje, ouwe befteckel van me. Hoe rolt alles achter het gordijn?
Motor rijden in de regen is sowieso kut. Lijnen worden spek en spek glad, als je in een beetje verkeerd zit zie je geen flikker en als je geen goed regenpak hebt word binnen seconden helemaal nat en niet op de leuke manier.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja gister terug..toeren naar huis...dikke tering ellende..zeiknat geregend (geen probleem moet je maar geen motor rijden, maar dan moet je motor je wel thuis brengen)
Motor valt stil midden op de snelweg in de stromende regen![]()
gelukkig net voor een tankstation..
kon zo de afrit op..(voor de mensen die geen motorrijden ..je knalt binnen luttele seconden terug van 150/naar 80 zonder de te remmen)
Konijn weet...
Lekker ff droog staan...bagage eraf..zadel eraf ff kutten met de accu ja hoor...er zit weer leven in..bagage weer vast sjorren doorweekte handschoenen weer aan..
80km verder weer helemaal dood![]()
![]()
weer geluk vlakbij een parkeerplaats ,,maar geen beschutting...
Toen de service maar gebeld...3 uur staan blauwbekken.anwb kwam..met een huurauto..huurauto kreeg ik mee motor ging achter op en kreeg vanmiddag belletje motor was gearriveerd ...
Voordat ik die huurauto inging (was een gloednieuwe vwpolo met nog geen 5000 op de teller) maar even omgekleed..stond ik daar achter die auto in die smerige wind om te kleden![]()
![]()
Nee precies ..maar boeiend dat weet je...als die motor maar blijft rijden kom je wel op je bestemming ...kreeg een belletje hij is er...maar offerte gevraagd voor een nieuwe..quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Motor rijden in de regen is sowieso kut. Lijnen worden spek en spek glad, als je in een beetje verkeerd zit zie je geen flikker en als je geen goed regenpak hebt word binnen seconden helemaal nat en niet op de leuke manier. -O-
Maar wel kut man. Weet je al wat er mis is met je motor?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:26 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja gister terug..toeren naar huis...dikke tering ellende..zeiknat geregend (geen probleem moet je maar geen motor rijden, maar dan moet je motor je wel thuis brengen)
Motor valt stil midden op de snelweg in de stromende regen![]()
gelukkig net voor een tankstation..
kon zo de afrit op..(voor de mensen die geen motorrijden ..je knalt binnen luttele seconden terug van 150/naar 80 zonder de te remmen)
Konijn weet...
Lekker ff droog staan...bagage eraf..zadel eraf ff kutten met de accu ja hoor...er zit weer leven in..bagage weer vast sjorren doorweekte handschoenen weer aan..
80km verder weer helemaal dood![]()
![]()
weer geluk vlakbij een parkeerplaats ,,maar geen beschutting...
Toen de service maar gebeld...3 uur staan blauwbekken.anwb kwam..met een huurauto..huurauto kreeg ik mee motor ging achter op en kreeg vanmiddag belletje motor was gearriveerd ...
Voordat ik die huurauto inging (was een gloednieuwe vwpolo met nog geen 5000 op de teller) maar even omgekleed..stond ik daar achter die auto in die smerige wind om te kleden![]()
![]()
Voor een heel nieuwe bike of voor de reparatie?quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee precies ..maar boeiend dat weet je...als die motor maar blijft rijden kom je wel op je bestemming ...kreeg een belletje hij is er...maar offerte gevraagd voor een nieuwe..
Nieuwe ,,quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een heel nieuwe bike of voor de reparatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |