Ik heb nog nooit pinguïn op. Wel walvis en dolfijnquote:
Walvis ik ook maar wtf dolfijn?quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit pinguïn op. Wel walvis en dolfijn
Sushitent in Florida. Het was niet eens opmerkelijk lekker of zo. Dus eenmalig.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Walvis ik ook maar wtf dolfijn?
Hondsdolletjesquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:16 schreef Samzz het volgende:
Honden zijn weer toegelaten in Ouwehands. Dolletjes.
Ik snap oprecht niet waarom je je hond mee zou slepen naar de dierentuinquote:
De enige reden die ik kan verzinnen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom je je hond mee zou slepen naar de dierentuin.
Hulphonden niet meegerekend, uiteraard.
Lekkerquote:
Ik heb zelf honden. Lijkt me vreselijk ze mee te moeten nemen :=.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan verzinnen inderdaad.
Eén keer gedaan, ze was vooral geïnteresseerd in het vreten dat kinderen lieten vallen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom je je hond mee zou slepen naar de dierentuin.
Hulphonden niet meegerekend, uiteraard.
Ik wil over twee weken met m'n zus gaan, is Ouwehand goed geregeld allemaal? Anders wordt het Burger's.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zelf honden. Lijkt me vreselijk ze mee te moeten nemen :=.
Over dierentuin gesproken. Volgende week weer.
Die had ik voor m'n verjaardag gevraagd, gelukkig niet gekregen, want had er niet veel gebruik van gemaakt denk ik.quote:
Tokkies die geen afstand houden heb je vermoedelijk overal.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil over twee weken met m'n zus gaan, is Ouwehand goed geregeld allemaal? Anders wordt het Burger's.
Meneer Mier zou gaan enkelbijten denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eén keer gedaan, ze was vooral geïnteresseerd in het vreten dat kinderen lieten vallen.
Vind ik wel :j. De laatste keren dat we geweest zijn prima afstand kunnen houden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 13:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil over twee weken met m'n zus gaan, is Ouwehand goed geregeld allemaal? Anders wordt het Burger's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |