Als ik weer thuis ben los ik dat op.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:32 schreef JJ76 het volgende:
uhhhh Help!!!! had blijkbaar laatste post in vorige topic, maar geen idee hoe ik nieuw open in reeks.
Zo, opgelost.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:32 schreef JJ76 het volgende:
uhhhh Help!!!! had blijkbaar laatste post in vorige topic, maar geen idee hoe ik nieuw open in reeks.
Ik hoop het wel. Hun assortiment is echt prima, en tot dusver niet overlappend met wat de Albert Heijn heeft. Ben wel bang dat veel mensen het afwijzen omdat hun bieren vaak niet 0.0 maar 0.3 of 0.5 zijn. Niet dat het uitmaakt voor het bier maar toch.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:26 schreef BillDauterive het volgende: Zou zo'n webshop bestaansrecht hebben?
Bij de meeste andere webshops heb je ook alcoholvrij bier. Het alcoholvrije assortiment is bij deze webshop misschien wel een stuk beter, maar meer dan dat hebben ze niet. Als ik online iets bestel, dan zit er wel eens een alcoholvrij biertje bij, maar is dat nooit de hoofdreden dat ik een bestelling plaats. Misschien gaat deze webshop het wel weer heel goed doen als Dry January eraan komt
![]()
Doen ze vakerquote:Op vrijdag 4 september 2020 16:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kreeg vandaag bij mijn bestelling een extra biertje, helemaal top natuurlijk
thanks.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zo, opgelost.
Volgende keer klikken op 'open nieuw deel' ipv 'nieuw topic'
Ik denk dat ik net zoals vorig jaar weer een eigen advent kalender voor mijn man samenstel en hij voor mij.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
In other news: de advent kalender is weer bij Hopt te bestellen en Brewdog heeft er ook 1 dit jaar!
Haha schitterend, had het ook gezien ja. Twee Pliny’s en vier Bottle Logics, rennen naar de Lidl jwzquote:Op woensdag 9 september 2020 11:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Godver, dat Beer Geeks op FB blijft toch een goudmijn.
Had een kerel gepost dat hij wat exclusieve biertjes zoals Pliny bij de fucking Lidl had gehaald in de Amerikaanse weken (:D).
Zijn er vervolgens gasten naar de Lidl gerend en boos geworden hahaha
In other news: de advent kalender is weer bij Hopt te bestellen en Brewdog heeft er ook 1 dit jaar!
Het is wel een mooie manier om bij te houden welke bieren ze hebben in de Brewdog van Dublin.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:51 schreef Lonaa het volgende:
Sinds kort lid van Beer Geeks. Vind het vooral nog een 'kijk eens wat ik drink' feestboekpagina.
quote:Op woensdag 9 september 2020 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel een mooie manier om bij te houden welke bieren ze hebben in de Brewdog van Dublin.
Geen Galway Bay?quote:Op woensdag 9 september 2020 12:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is wel een mooie manier om bij te houden welke bieren ze hebben in de Brewdog van Dublin.
ja deze was echt bliljant. bottle logics, pliny enz. en dan geloven dat het bij Lidl staat. Vervolgens nog boos zijn ook dat het een grap is.quote:Op woensdag 9 september 2020 11:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
Godver, dat Beer Geeks op FB blijft toch een goudmijn.
Had een kerel gepost dat hij wat exclusieve biertjes zoals Pliny bij de fucking Lidl had gehaald in de Amerikaanse weken (:D).
Zijn er vervolgens gasten naar de Lidl gerend en boos geworden hahaha
Juistem!quote:Op woensdag 9 september 2020 11:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mooi dat er weer een Advent Kalender is, die kan ik dan in januari bestellen.
Nice, ik was laatst bij restaurant Zout & Citroen voor dat Antidoot diner, wat echt fantastisch was. Mochten mensen meer van diners met zuurtjes weten, hit me up. Heb schijnbaar al 2 Bokke diners gemist, balen zeg!quote:Op maandag 7 september 2020 09:43 schreef JJ76 het volgende:
Prachtige bierrijke zaterdag gehad.
Een 6 gangendiner gehad in België, heerlijk eten gepaird met Bokke bieren. Waren weer stuk voor stuk topbieren waarbij de brouwers uitgebreid uitleg gaven over de bereidingswijze. Voor liefhebbers van goed eten en 'zuurtjes' een absolute aanrader.
Daarna in hotel nog aardig wat dikke stouts gedeeld met aantal andere Beergeeks. Was gistermorgen dus niet helemaal topfit.
Bokke heeft er al 3 gehad(bij Z&C en 2 in België) op verschillende locaties en binnenkort gelijk met Schwanze komt er nog eentje in Amsterdam. De chefkok van Zout en Citroen is ook een echte beergeek, dus die heeft veel leuke dinerplannen.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:22 schreef T-Force het volgende:
[..]
Nice, ik was laatst bij restaurant Zout & Citroen voor dat Antidoot diner, wat echt fantastisch was. Mochten mensen meer van diners met zuurtjes weten, hit me up. Heb schijnbaar al 2 Bokke diners gemist, balen zeg!
Ik ken alleen de gueuze dus ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 10 september 2020 15:41 schreef JJ76 het volgende:
[..]
mooi pakket, vind de Frambozen-versies sowieso top.
Waar bestel je die? Bij de brouwerij zelf?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:12 schreef Sarabi het volgende:
Morgen komt er weer een 3 fonteinen pakket
Jaquote:Op donderdag 10 september 2020 16:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waar bestel je die? Bij de brouwerij zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |