Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:29 schreef Seul het volgende:
(PS: kunnen we Speciaalbier Expert toevoegen aan beginpagina?.. Deze week eerste bestelling geplaatst en helemaal keurig en vlekkeloos verlopen... Leuke biertjes ook op hun website!.. https://www.speciaalbierexpert.nl/bieren.html )
Even ongevraagd gebruik gemaakt van mijn rechten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 11:29 schreef Seul het volgende:
(PS: kunnen we Speciaalbier Expert toevoegen aan beginpagina?.. Deze week eerste bestelling geplaatst en helemaal keurig en vlekkeloos verlopen... Leuke biertjes ook op hun website!.. https://www.speciaalbierexpert.nl/bieren.html )
Wat een brutale vraag!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:42 schreef Lonaa het volgende:
Oh wauw. Ik wil wel weten waar je woont dan
Ja sorryquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat een brutale vraag!
Noord-Brabant, de grensstreek. Postcode, woonplaats en adres ga ik natuurlijk niet prijsgeven.
Helaasch...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja sorryIk had natuurlijk de hoop dat de 'bierwinkel in de buurt' zich ergens in Twente bevond, dan had ik er ook wat aan
Denk dat ik het al weet. Bierkoning.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 15:20 schreef Welten het volgende:
Weer een beetje uitgeschoten qua inkopen:
3 Fonteinen:
A&G 11 (37,5cl)
Hommage 106
Hommage 42
Hommage 90
Robijn 79
BIIR 4B Oude Geuze 2014
Antidoot – Artemesia Absinthium
Lekker hoor. Geniet ervan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Helaasch...
Overigens is dit ook het type bierwinkel waar je 10 keer per jaar binnenloopt en niks bijzonders tegenkomt. Honderden inwisselbare blondjes/dubbeltjes/tripels... maar die ene keer in de twee jaar dat het wel mee zit voelt aan als de jackpot.
Tof!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Lekker hoor. Geniet ervan.
Hier wel gezegend met een flinke bierwinkel. Iedere week best wel nieuwe toevoer, ook wel gave dingen.
Daar zijn wij een aantal weken geleden geweest.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tof!
DeCaigny is hier ook redelijk in de buurt.
Ik was een paar jaar geleden erg blij dat zo’n winkel als DeCaigny op nog geen 20 minuten rijden zit... maar volgens mij heeft ieder zichzelf respecterende gemeente inmiddels wel een aardige bierwinkel, toch? En anders bieden webshops ook uitkomst.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:46 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Daar zijn wij een aantal weken geleden geweest.Onderdeel van de 'vakantie' want is zeg maar 3 uur rijden
De voorgaande jaren werd de adventkalender van Hopt op een gegeven moment met korting verkocht. Als je er eentje wil aanschaffen, dan kan je beter even wachten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:10 schreef speknek het volgende:
Mensen ervaring met de Beery Christmas van Hopt? Ik wil het wel een keer doen, maar voor die prijs hoop ik wel een leuke selectie NEIPAs en niet dat ik straks, uh, wat hierboven staat eruit haal.
Vorig jaar vond ik hem matig. Hele rare over de top bieren zaten ertussen. Je kon de helft amper bier noemen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 20:10 schreef speknek het volgende:
Mensen ervaring met de Beery Christmas van Hopt? Ik wil het wel een keer doen, maar voor die prijs hoop ik wel een leuke selectie NEIPAs en niet dat ik straks, uh, wat hierboven staat eruit haal.
Ik heb er volgens mij 34 euro incl verzendkosten voor betaaldquote:Op zaterdag 31 oktober 2020 23:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De voorgaande jaren werd de adventkalender van Hopt op een gegeven moment met korting verkocht. Als je er eentje wil aanschaffen, dan kan je beter even wachten.
Er zitten best leuke biertjes in, maar echte toppers kom je er (bijna) niet tegen.
Was ik ook van plan.quote:Op zondag 1 november 2020 09:04 schreef speknek het volgende:
Klinkt inderdaad beter alsof ik kan wachten en het niet als advent, maar gewoon goedkope verzameling speciaalbier insla.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |