Dat deden ze ook niet natuurlijk, de bedoeling was gewoon de bioscoop.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je hem maar niet maken voor een streamingdienst. Als je een abonnement koopt bij Netflix of Disney of whatever waar dan ga je er toch een beetje vanuit dat je alles mag kijken voor je maandelijkse bijdrage?
Bij stapt wel mooi.quote:
En dat doen ze nu niet meer door corona of wat? Want de bioscopen zijn gewoon open.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat deden ze ook niet natuurlijk, de bedoeling was gewoon de bioscoop.
Idd. Raar. In de bios was ik de film gaan kijken. Nu wacht ik nog wel een paar maand. Ik vraag me af of dit echt de beste keuze is van Disney, maar wel een begrijpelijke.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende: [..] Ja een film die iets van 150 miljoen heeft gekost, heel raar dat ze daar iets van terug willen zien.
En dit. Toen kwam corona.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat deden ze ook niet natuurlijk, de bedoeling was gewoon de bioscoop.
Waarschijnlijk gaan de meeste nu tot december wachten nu dit bekend is.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:04 schreef Samzz het volgende:
Idd. Raar. In de bios was ik de film gaan kijken. Nu wacht ik nog wel een paar maand. Ik vraag me af of dit echt de beste keuze is van Disney, maar wel een begrijpelijke.
Jup. Om corona gaat de film meteen naar de streaming. Daar was nog een ophef over vanuit de bioscopen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat doen ze nu niet meer door corona of wat? Want de bioscopen zijn gewoon open.
Ze kunnen hem toch gewoon in de bios laten draaien zoals nu ook met Tenet gebeurt, het is ook niet dat ze bij Disney om geld verlegen zitten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een film die iets van 150 miljoen heeft gekost, heel raar dat ze daar iets van terug willen zien.
Wat een raar argument. Het is een bedrijf, geen filantropische instelling.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kunnen hem toch gewoon in de bios laten draaien zoals nu ook met Tenet gebeurt, het is ook niet dat ze bij Disney om geld verlegen zitten.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Om corona gaat de film meteen naar de streaming. Daar was nog een ophef over vanuit de bioscopen.
Dit. Via Disney+ levert het echt weinig geld op denk ik. Mensen zoals ik gaan echt niet 22 euro betalen om een film te mogen kijken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kunnen hem toch gewoon in de bios laten draaien zoals nu ook met Tenet gebeurt, het is ook niet dat ze bij Disney om geld verlegen zitten.
Heel ander systeem. Deze film was gemaakt voor een groot bioscooppubliek, dan dvd en dan streaming. Die eerste twee stappen worden nu overgeslagen en iedereen gaat nu de boel downloaden of wachten tot hij gewoon op Disney+ komt. Door dit nieuws naar buiten te brengen, zullen ze er nog minder aan verdienen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:03 schreef Amarantha het volgende:
Daarbij maakt Netflix ook genoeg films en die hoor je ook niet huilen.
Blijkbaar kon dat niet gewoon, of zo. Ze zullen die keuze niet voor niks zo gemaakt hebben, denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dit. Via Disney+ levert het echt weinig geld op denk ik. Mensen zoals ik gaan echt niet 22 euro betalen om een film te mogen kijken.
Ze hopen er door deze streamingactie meer aan te verdienen dan aan de bios, want in een groot deel van de wereld zijn de bioscopen niet open en zullen ze voorlopig ook niet openen. Ik vind het dapper dat Tenet wel is uitgebracht.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat doen ze nu niet meer door corona of wat? Want de bioscopen zijn gewoon open.
Dat ze er een apart bedrag voor vragen is al wat twijfelachtig natuurlijk omdat je ook al voor de streamingsdienst betaald, maar 22 euro is toch echt een veel te hoog bedrag voor een streampje.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dit. Via Disney+ levert het echt weinig geld op denk ik. Mensen zoals ik gaan echt niet 22 euro betalen om een film te mogen kijken.
Disney lokt mensen liever naar hun streamingsdienst dan naar de bioscoop, die zullen toch grotendeels verdwijnen nu we in de gaten hebben dat we nooit meer dicht bij elkaar kunnen komen zolang we vleermuizensoep blijven vreten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel ander systeem. Deze film was gemaakt voor een groot bioscooppubliek, dan dvd en dan streaming. Die eerste twee stappen worden nu overgeslagen en iedereen gaat nu de boel downloaden of wachten tot hij gewoon op Disney+ komt. Door dit nieuws naar buiten te brengen, zullen ze er nog minder aan verdienen.
Netflix koopt volgens mij meestal licenties of investeert deels in films, niet de volle 100%, en heeft het budget daarop afgestemd.
Ik zou 10 euro wel een prima prijs vinden. Niet dat ik dan zou kopen want heb ook weinig met Mulan verder maar voor bijv. een nieuwe Star Wars film ofzo.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze er een apart bedrag voor vragen is al wat twijfelachtig natuurlijk omdat je ook al voor de streamingsdienst betaald, maar 22 euro is toch echt een veel te hoog bedrag voor een streampje.
Weet niet, voor dat geld kan je de film wel onbeperkt kijken en met zo veel mensen als je zou willen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze er een apart bedrag voor vragen is al wat twijfelachtig natuurlijk omdat je ook al voor de streamingsdienst betaald, maar 22 euro is toch echt een veel te hoog bedrag voor een streampje.
Maar het is toch niet de bioscoopervaring die je normaal hebt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet, voor dat geld kan je de film wel onbeperkt kijken en met zo veel mensen als je zou willen.
Geef ze eens ongelijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Disney lokt mensen liever naar hun streamingsdienst dan naar de bioscoop, die zullen toch grotendeels verdwijnen nu we in de gaten hebben dat we nooit meer dicht bij elkaar kunnen komen zolang we vleermuizensoep blijven vreten.
Weet je, zelfs Disney krijgt het op een gegeven moment zwaar als de parken (deels) gesloten zijn of niet op volle kracht kunnen draaien, als veel filmprojecten stil liggen en films zoals Black Widow, waar ze wel miljoenen in hebben gestoken, niet kunnen uitbrengen of er niet veel aan kunnen verdienen. Zelfs Disney ligt dan na een tijdje op zijn gat. Volgens mij waren de parken altijd het meest winstgevend, en de films. Van alleen wat merchandise in de winkels kan zo'n bedrijf niet blijven draaien. Volgens mij komt er nu vooral nog geld binnen van Disney+.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Amerika belde, daar levert een film meer geld op dan in ons kikkerlandje. James Bond is uitgesteld om die reden, niet omdat mensen in NL wel gaanquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom zijn toch ook alle bioscopen nu boos op Disney, ze vragen de prijs voor 2 bioscooptickets maar ipv dat er een deel van naar de bioscopen gaat gaat nu de volle 100% naar Disney.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hopen er door deze streamingactie meer aan te verdienen dan aan de bios, want in een groot deel van de wereld zijn de bioscopen niet open en zullen ze voorlopig ook niet openen. Ik vind het dapper dat Tenet wel is uitgebracht.
hoe zou vleermuislasagne smaken?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Disney lokt mensen liever naar hun streamingsdienst dan naar de bioscoop, die zullen toch grotendeels verdwijnen nu we in de gaten hebben dat we nooit meer dicht bij elkaar kunnen komen zolang we vleermuizensoep blijven vreten.
Dat niet. Tenzij je een thuisbioscoop hebt. Voor ons is die 22 euro thuis kijken goedkoper dan een avondje bios. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar het is toch niet de bioscoopervaring die je normaal hebt.
Ja als je in je eentje kijkt, maar als je drie kinderen hebt, is dit goedkoper.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij je alleen gaatquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Tenzij je een thuisbioscoop hebt. Voor ons is die 22 euro thuis kijken goedkoper dan een avondje bios. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt.
Ik heb meer vertrouwen in deze Mulan dan in weer een twijfelachtige Star Wars.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou 10 euro wel een prima prijs vinden. Niet dat ik dan zou kopen want heb ook weinig met Mulan verder maar voor bijv. een nieuwe Star Wars film ofzo.
Maar als je je abbo opzegt, niet meerquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet, voor dat geld kan je de film wel onbeperkt kijken en met zo veel mensen als je zou willen.
Als ik een film onbeperkt wil kijken koop ik wel gewoon de blu-ray er van, bij streamingdiensten weet je nooit of een film of serie er op blijft staan. Al is die kan wel groter bij Disney natuurlijk omdat het eigen producties zijn, zijn alleen niet echt Disney dingen die mij echt boeien dus een abbo daar zou ik sowieso niet nemen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan niet idd. Toch zal dit voor de meeste mensen goedkoper zijn.quote:
Na de eerste drie delen is er niets fatsoenlijks uitgekomen. #dropsmicquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in deze Mulan dan in weer een twijfelachtige Star Wars.
True. Maar dat geldt voor de bios ook. Eenmalig kijken en klaar.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar als je je abbo opzegt, niet meer
Ik vond Rogue One wel tof eigenlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na de eerste drie delen is er niets fatsoenlijks uitgekomen. #dropsmic
Waarom zou je drie kinderen willenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja als je in je eentje kijkt, maar als je drie kinderen hebt, is dit goedkoper.
Zeker. ik ga het niet doen, maar ik heb ook al geen Disney+. Ik kijk films zelden meer dan 1x, dus voor Starwars en Marvel hoef ik het niet te hebben. En de Marvel-series zijn er nog niet, dus ik wacht nog wel evenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan niet idd. Toch zal dit voor de meeste mensen goedkoper zijn.
Ik vond Rogue One nog best tof, maar ik heb een zwak voor Felicity en Mads.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Na de eerste drie delen is er niets fatsoenlijks uitgekomen. #dropsmic
Dat vragen de ouders zich ook vast vaak zat af, maar dan zit je er al aan vast enzo.quote:
Heb paar keer vleermuizen "gevangen", die vallen bij bosjes op de grond als ze tegelijkertijd uitvliegen uit de grotten in Azië, ruiken naar urine en hooi dus vleermuizenlasagne zal een beetje zeikerig proeven.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe zou vleermuislasagne smaken?
fixedquote:
Dat is natuurlijk prima. Ik heb wel een abo, ik kijk regelmatig Disney-films, kijk de Marvel films en series, en nu bijvoorbeeld alle afleveringen van the Incredible dr. Pol. Dus voor mij het geld wel waard. En straks dus ook Mulan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik een film onbeperkt wil kijken koop ik wel gewoon de blu-ray er van, bij streamingdiensten weet je nooit of een film of serie er op blijft staan. Al is die kan wel groter bij Disney natuurlijk omdat het eigen producties zijn, zijn alleen niet echt Disney dingen die mij echt boeien dus een abbo daar zou ik sowieso niet nemen.
Ik had een Pathé Unlimited Cardquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat niet. Tenzij je een thuisbioscoop hebt. Voor ons is die 22 euro thuis kijken goedkoper dan een avondje bios. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt.
Kan ik me goed voorstellenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker. ik ga het niet doen, maar ik heb ook al geen Disney+. Ik kijk films zelden meer dan 1x, dus voor Starwars en Marvel hoef ik het niet te hebben. En de Marvel-series zijn er nog niet, dus ik wacht nog wel even
goed wassen eerst toch?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb paar keer vleermuizen "gevangen", die vallen bij bosjes op de grond als ze tegelijkertijd uitvliegen uit de grotten in Azië, ruiken naar urine en hooi dus vleermuizenlasagne zal een beetje zeikerig proeven.
Binnenkort seizoen 2 van The Mandalorianquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk prima. Ik heb wel een abo, ik kijk regelmatig Disney-films, kijk de Marvel films en series, en nu bijvoorbeeld alle afleveringen van the Incredible dr. Pol. Dus voor mij het geld wel waard. En straks dus ook Mulan.
En wat je zegt. Disney heeft eigen werk erop staan, geen gezeur met licenties e.d..
Zondequote:Op vrijdag 4 september 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een Pathé Unlimited CardIk heb de kaartjes voor de unlimited night van Mulan nog liggen
Dat kijk ik dan weer nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort seizoen 2 van The Mandalorian
En zou nog naar Infinity Wars en End Game gaan die ze draaiden omdat Pathé 25 jaar bestond.quote:
Maar baby Yodaquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kijk ik dan weer niet. Star Wars weet me nog niet te boeien.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zou nog naar Infinity Wars en End Game gaan die ze draaiden omdat Pathé 25 jaar bestond.
Leuk jubileumjaar.
Ja, leuk he. Je kunt China bedanken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En zou nog naar Infinity Wars en End Game gaan die ze draaiden omdat Pathé 25 jaar bestond.
Leuk jubileumjaar.
Ja die hele volgorde van die films klopt niet meer zo.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, leuk he. Je kunt China bedanken.
Ik ben zo benieuwd naar Black Widow. En naar Wandavision. Zal ook nog wel een poos wachten worden.
Oh, dan zou het misschien wel leuk zijn. Ik hoor wel goede verhalenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar baby YodaHet staat los van die SW-films.
Kutchinezen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die hele volgorde van die films klopt niet meer zo.
alleen in bepaalde marktenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Om corona gaat de film meteen naar de streaming. Daar was nog een ophef over vanuit de bioscopen.
De muziek ook niet meerquote:
Die van Marvel klopt prima, er is niets tussendoor uitgegeven, het schuift allemaal opquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die hele volgorde van die films klopt niet meer zo.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Contagion was van de week op tv maar ik durfde niet te kijken
Al uit- en aangezet neem ik aan?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Maar hoe kom ik nou van dat witte vlak op m'n scherm af.
Ja... Ben wel benieuwd wat ze gaan doen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef Pheno het volgende:
Al wordt Black Panther 2 wat lastig....
Tipp-ex wegkrabbenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef CherryLips het volgende:
IT bij kwiwi op het werk: Heb je de cookies al verwijderd?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al uit- en aangezet neem ik aan?
Rogue One is tof.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond Rogue One wel tof eigenlijk.
Als het maar geen Will Smith wordt.... (jinxed it)quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja... Ben wel benieuwd wat ze gaan doen.
Lijken toch allemaal op elkaar.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef Pheno het volgende:
Al wordt Black Panther 2 wat lastig....
Oh, die had ik wel willen zien.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Contagion was van de week op tv maar ik durfde niet te kijken
Hier heb ik zoveeeeel zin in.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Binnenkort seizoen 2 van The Mandalorian
Moest lachenquote:Op vrijdag 4 september 2020 07:59 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je naar mijn piemelcake
Ja dat lost het wel op, maar dan zit ik de volgende keer weer. Lijkt me niet de bedoeling dat ik elke ochtend de pc opnieuw aan moet zetten. Er stoort een programma denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Al uit- en aangezet neem ik aan?
DE KOEKIES ZIJN OP.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
IT bij kwiwi op het werk: Heb je de cookies al verwijderd?
Jaaa ik download hun docu's nu maar gewoonquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die had ik wel willen zien.![]()
Doet me eraan denken, het wordt tijd dat Shudder naar Nederland komt.Klinkt als mijn soort streamingsdienst.
Dan even kijken wat er op de achtergrond draait. Je gooit 'm nu standaard in Sleepmode?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat lost het wel op, maar dan zit ik de volgende keer weer. Lijkt me niet de bedoeling dat ik elke ochtend de pc opnieuw aan moet zetten. Er stoort een programma denk ik.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Het waren er wat veel, en ik voel me nu ziek, maar heb ze uit het pak verwijderd nu. Burp."
Een roze prullenbak met baby yoda erop? 2 vliegen in 1 klapquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt nog iets kopen met baby Yoda erop.
Jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan even kijken wat er op de achtergrond draait. Je gooit 'm nu standaard in Sleepmode?
Wd40 een optie?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Haha na nee ik zit meer te denken aan een leuk beeldje ofzo.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een roze prullenbak met baby yoda erop? 2 vliegen in 1 klap
Denk niet dat ik die nog gemaakt krijg voor je verjaardagquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:25 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet echt nog iets kopen met baby Yoda erop.
Er is vast al een Funkoquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha na nee ik zit meer te denken aan een leuk beeldje ofzo.
Je hebt nog 3 weken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die nog gemaakt krijg voor je verjaardag
Ja sowieso wel maar ik wil eigenlijk iets van baby Yoda wat ik ergens kan neerzetten, mijn Funko pops staan in mijn boekenkast in originele verpakking.quote:
Ik was in de Japanse wijk in Dusseldorf en heb wat One Piece Funko's gekocht. Ik kon het niet laten....quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil eigenlijk de Beetlejuice-Funko's maar het zijn maar stomme poppetjes en daarvoor vind ik ze te duur
Oh you sweet summer child.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
https://www.emp.co.uk/p/t(...)re-368/462483St.html
Heeft Dusseldorf een Japanse wijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was in de Japanse wijk in Dusseldorf en heb wat One Piece Funko's gekocht. Ik kon het niet laten....
Vrij bekendquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft Dusseldorf een Japanse wijk
M'n broer is al sinds z'n vierde ofzo Star Wars-fan maar hij is is al lang geleden gestopt met sparen, is niet te doen. Alleen die oude dingen uit de jaren 80 houdt ie.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk nu 5 of 6 jaar Star Wars en ik krijg sindsdien echt standaard altijd wel van iemand Star Wars cadeautjes als ik jarig ben of wat dan ook.Ik heb ook nog een stormtrooper keukenschort liggen bedenk ik mij nu.
Ik denk Shuri.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het maar geen Will Smith wordt.... (jinxed it)
Ik doe het niet eens bewust, mensen geven het vaak gewoon.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n broer is al sinds z'n vierde ofzo Star Wars-fan maar hij is is al lang geleden gestopt met sparen, is niet te doen. Alleen die oude dingen uit de jaren 80 houdt ie.
Dit moet ik onthouden voor ooit.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrij bekend
Ook redelijk dichtbij het station. maar ja, met de auto was 5 euro parkeergeld voor een dag
Een laat verjaardagscadeau(tje) mag ook hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
hahah goed om te weten, maar ga ik alsnog niet redden.
Had ik me eerder moeten bedenken
Wij mogen niks meer gevenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe het niet eens bewust, mensen geven het vaak gewoon.
Ik wil wel 1 van R2-D2.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij mogen niks meer gevenAlleen toen in EuroDisney hebben we een sleutelhanger meegenomen uit de Lego store. IK heb er zelf ook eentje, van Yoda
Ik heb er alleen pyjama's van verder.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil wel 1 van R2-D2.Maar ik denk dat ik over een paar jaar ook wel genoeg SW meuk heb hoor.
Snap ik. Ik ga eerst even een olifantje afmaken. Ga ik daarna baby Yoda makenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een laat verjaardagscadeau(tje) mag ook hoor.![]()
Meen je dit echt?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ga eerst even een olifantje afmaken. Ga ik daarna baby Yoda maken
Ok, die is daadwerkelijk leuk.quote:
Did I awaken you ?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
https://elisatjan.com/2017/02/little-tokyo-in-dusseldorf/
oh my god
Ja! Had ik toch al eens gezegd? Was het alleen zelf vergetenquote:
Sorryquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had dit even een jaar eerder gezegd
Ik wil naar die tuinquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef CherryLips het volgende:
https://elisatjan.com/2017/02/little-tokyo-in-dusseldorf/
oh my god
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry
Corona is ook al mijn fout. Ik kreeg een opdracht in Amsterdam, dat zou in maart beginnen. Ik heb iets gezegd van "gebeurde er maar iets waardoor ik niet elke dag om 5 uur eruit hoef". Oops.
[..]
Sorry
Corona is ook al mijn fout. Ik kreeg een opdracht in Amsterdam, dat zou in maart beginnen. Ik heb iets gezegd van "gebeurde er maar iets waardoor ik niet elke dag om 5 uur eruit hoef". Oops.
ff serieusquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry
Die is ook mooi. We waren er doordeweeks en het was er rustig ook nogquote:
True storyquote:
Nu heb ik zin in lychees.quote:
Die chinees met honger de schuld gevenquote:
Jammer dat het mooie weer afgelopen is.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is ook mooi. We waren er doordeweeks en het was er rustig ook nog
Het is idd vlakbij (vanaf hier al helemaal een schijteindje, Amsterdam is verderquote:
Met een beetje mazzel is die tuin straks helemaal oranje en geel.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jammer dat het mooie weer afgelopen is.
Onthouden voor volgend jaar.... ga ik vast weer vergeten
AirBNB is ook nog te doen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is idd vlakbij (vanaf hier al helemaal een schijteindje, Amsterdam is verder).
Ow ja, herfst is ook mooi.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel is die tuin straks helemaal oranje en geel.
In Den Haag heb je ook zo'n tuin, weet niet of die weer open gaat deze herfst?
We zijn er een jaar of wat gelden ook in september volgens mij geweest, of was het begin mei. 20 graden. Die tuin is een eindje lopen vanaf die wijk, maar prima te doen. Groot grasveld waar je nog kunt picknicken ook.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jammer dat het mooie weer afgelopen is.
Onthouden voor volgend jaar.... ga ik vast weer vergeten
https://indebuurt.nl/denh(...)-clingendael~128857/quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:42 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ja, herfst is ook mooi.
Ergens opschrijven dan maar. En iemand vinden die mee gaat
Omg wat fucking lief dit.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja! Had ik toch al eens gezegd? Was het alleen zelf vergeten
En moet even een goed patroon zoeken. Dat wordt nog wel een dingetje volgens mij
Denk dat Den Haag verder weg is voor mij dan Dusseldorfquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://indebuurt.nl/denh(...)-clingendael~128857/
En de kersenbloesems in het Amsterdamse bosquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat Den Haag verder weg is voor mij dan Dusseldorf![]()
Maar ook een goede om eens te onthouden.
Even plannen als ik er voor m'n werk moet zijn, anders is het zo'n pesteind.quote:
[..]
Sorry
had die opmerking een maand uitgesteldquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Sorry
Wie of wat is NVIDIA?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Witte vlak is weg, NVIDIA was de schuldige.
dan had je een groen vlak moeten zienquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
Witte vlak is weg, NVIDIA was de schuldige.
Ok ik gniffeldequote:Op vrijdag 4 september 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dirty mind is a joy forever
Maar jij lachte ook.
ik had net mn reactie aangepast..quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En je doet geen moeite dat te fixen?
Ah, dus ik ben digibeet omdat ik niet alle producenten van videokaarten ken? Je lat ligt hoog.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had net mn reactie aangepast..
tis een bedrijf dat videokaarten bouwt voor pc's ed
Ik heb zin in alles.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:04 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin in kibbeling. Of kip. Ik word gallisch van die drie hier.
Welke drie?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:04 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk ook wel zin in kibbeling. Of kip. Ik word gallisch van die drie hier.
Goed idee.quote:
De kippenquote:
Is het wel zeker weten scharrelvlees.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:04 schreef Samzz het volgende:
tis de 1 van de grote 2/3quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ah, dus ik ben digibeet omdat ik niet alle producenten van videokaarten ken? Je lat ligt hoog.
Kippen opeten voor kippeling.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee.
[..]
De kippen. De hele ochtend aan het gillen.
Lees ik nu gegrilde kip?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed idee.
[..]
De kippen. De hele ochtend aan het gillen.
Ja, daar denk ik over.quote:
Misschienquote:
Die andere 2 ken ik weer wel.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:08 schreef mschol het volgende:
[..]
tis de 1 van de grote 2/3
veel meer keus dan nvidia, AMD en Intel heb je realistisch gezien niet bij normale pc's
Proberen kan altijd togggquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:10 schreef Charmian het volgende:
FF getriggerd door TT...wtf is met die Disney+? graaiers
Oh die zit ook in Veenendaal, prima spulquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hierachter zit deze toko maar ben er nog nooit geweest:
https://www.kippie.nl/kippie-ede
Oh hebben we hier ook, prima te doenquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
jah...silly people. Ben toch wel benieuwd of er veel klanten zijn die geen geduld tot december hebben.quote:
Ga eten dan...quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:12 schreef TaMieke het volgende:
Gisteren te weinig gegeten, nu al de hele dag honger
Dan eet je toch wat meer vandaag?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:12 schreef TaMieke het volgende:
Gisteren te weinig gegeten, nu al de hele dag honger
Iets aan te raden? Ik moet nog naar de Etos dus kom er langsquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh die zit ook in Veenendaal, prima spul.
Ik vind de kippeling lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iets aan te raden? Ik moet nog naar de Etos dus kom er langs
O die geen kippeling op de website staan. Stom.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de kippeling lekker :j. Maar de gegrilde kippenpoten zijn ook lekker.
Oh. In Veenendaal hebben ze dat wel. Misschien is het geen standaard dingetje... Of is de website niet up to date.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O die geen kippeling op de website staan. Stom.
Alle 3 eet ik nooit.. Vanavond spaghetti bolognese met gehaktballetjesquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:16 schreef Samzz het volgende:
Wat eten we vanavond...? KFC, patat of döner?
oh god wat is datquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wij ook zelden. Maar af en toe is vette hap wel erg lekkerquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle 3 eet ik nooit.. Vanavond spaghetti bolognese met gehaktballetjes
ik eet bij jou vanavondquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alle 3 eet ik nooit.. Vanavond spaghetti bolognese met gehaktballetjes
Dat wordt wandelen naar de Leyweg, want daar zit er ook 1quote:
Oh dit was dus die Kippiequote:Op vrijdag 4 september 2020 11:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik was een keer in Breda en daar zat een eettent met alleen maar kip.. De gegrilde kip rook zooo lekker
Je kunt ook twee pannen pakken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
zie dat die pannen alleen maar voor 6 personen is ..
ja en rijswijk zie ik. En moet ook met die scooter rijden voor de accu dusquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wordt wandelen naar de Leyweg, want daar zit er ook 1
Mijn moeder is helemaal gek op Kippie, het is lekkerder dan kip uit de supermarkt maar haalt het niet bij die van slager.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:20 schreef Bos81 het volgende:
Kippie zit ook in EHV, hoor goede verhalen, maar nog nooit zelf iets gekocht. De naastgelegen Mac is toch iets verleidelijker .
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je kunt ook twee pannen pakken.
Oh ik denk dat ik nog 2 kilo extra gehaktballen moet maken als jij komt mee etenquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
zie dat die pannen alleen maar voor 6 personen is ..
Goed excuusquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja en rijswijk zie ik. En moet ook met die scooter rijden voor de accu dus
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik denk dat ik nog 2 kilo extra gehaktballen moet maken als jij komt mee eten
Mensen die overal 'welke' gebruiken ipv 'die', stelletje makelaarsquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen die overal 'welke' gebruiken ipv 'die', stelletje makelaars
Pinocchio gespotquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
zij zijn er ook weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dan eet ik mezelf doodquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.kippie.nl/kip(...)jespannen%2f%23c8020
Mooi is dat, beetje zelfvervullende profetie, zo'n kerel kan niet eens meer naar zijn vrouw appen dat hij spruitjes blieft of de AIVD zit mee te kijkenquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
zij zijn er ook weer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik las chrispelijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
O m'n nieuwe buurvrouw is behoorlijk christelijk. Hopelijk flipt ze van de pompoenen in de vensterbank.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat is pas bij dezehttps://www.kippie.nl/kip(...)jespannen%2f%23c8170
Als je die op hebt heb je de dag erna dubbel D.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.kippie.nl/kip(...)jespannen%2f%23c8020
Met kerst even een paar pentagrammen als versiering ophangen voor de ramenquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
O m'n nieuwe buurvrouw is behoorlijk christelijk. Hopelijk flipt ze van de pompoenen in de vensterbank.
Goed gebalanceerd dieet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
Hmm kan daar heen en dan vanaaf patat met kip en appelmoes
Ik snap m niet.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Over een half uur een pond halenquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:04 schreef Samzz het volgende:
Christenen vinden Halloween niet leuk.quote:
En lekkere volle kippendijenquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je die op hebt heb je de dag erna dubbel D.
Ooh, halloween. Christenenquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Christenen vinden Halloween niet leuk.
M'n vader werkte vroeger in een Christelijk dorp (erger dan Ede) en daar moesten de pompoenen ook uit de etalage na klachten.
Mijn dorp was redelijk streng protestants, maar de afgelopen jaren is dat flink weggevallen, 10 jaar geleden mochten de winkels hier op zondag niet open en de braderie op een zondag was al helemaal uit den boze. Maar sinds een paar jaar krijgen ze door dat ze amper meer draagvlak hebben en ipv er fel tegen te protesteren helpen ze nu ook gewoon mee en organiseren ze eigen dingen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Christenen vinden Halloween niet leuk.
M'n vader werkte vroeger in een Christelijk dorp (erger dan Ede) en daar moesten de pompoenen ook uit de etalage na klachten.
Ik zie alleen nog maar chocola.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt zo'n honger dat je amper kan lezen
Je kunt ook beter met de tijd meegaan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn dorp was redelijk streng protestants, maar de afgelopen jaren is dat flink weggevallen, 10 jaar geleden mochten de winkels hier op zondag niet open en de braderie op een zondag was al helemaal uit den boze. Maar sinds een paar jaar krijgen ze door dat ze amper meer draagvlak hebben en ipv er fel tegen te protesteren helpen ze nu ook gewoon mee en organiseren ze eigen dingen.
Tweede kans geven, is goed voor je karma.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Dag 2: wesp leeft nog steeds. Voel me wel schuldig. Sta op het punt om d'r gewoon los te laten.
Ja of ik laat d'r los en ze steekt mij drie keer, vliegt naar binnen en steekt m'n veestapel dood.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede kans geven, is goed voor je karma.
Ex van me zei altijd, als je slecht tegen dieren bent komen ze je kutten in het hiernamaals.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Dag 2: wesp leeft nog steeds. Voel me wel schuldig. Sta op het punt om d'r gewoon los te laten.
Kutten in het hiernamaals huehuequote:Op vrijdag 4 september 2020 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tweede kans geven, is goed voor je karma.
Ex van me zei altijd, als je slecht tegen dieren bent komen ze je kutten in het hiernamaals.
1 wespje? vast nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of ik laat d'r los en ze steekt mij drie keer, vliegt naar binnen en steekt m'n veestapel dood.
Op minimaal 5 km van je huis?quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:46 schreef CherryLips het volgende:
Wat ben je toch ook een softie.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
Nou, heb de val opengemaakt en ben naar binnen gerend en heb de deur dicht gedaanAls ze is opgebokt vul ik hem wel weer, moet ze niet zo dom zijn om er weer in te vliegen.
Heb ook nog wat aardbeien geplukt die niet waren aangevreten en nu hopen dat er niet toch stiekem ergens een wesp in zit.
Wat voorn kaas?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik neem wel een boterham met kaas
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:19 schreef Samzz het volgende:
Ik heb echt een gigantische artistic block.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ZienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik heb denk ik het afgelopen jaar al mijn artistieke mojo opgebruikt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
FOto had misschien scherper gekundquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zien!
Ik heb denk ik het afgelopen jaar al mijn artistieke mojo opgebruikt.
Lekker creaquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
FOto had misschien scherper gekund
[ afbeelding ]
Links de inspiratiebron..
en heel soms vraag ik me af, hoe goed ik zou zijn geweest, als mijn motoriek wel goed was geweest...:@
Gaan jullie trouwenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:36 schreef Samzz het volgende:
Servies aan het uitzoeken. Ik twijfel tussen wit met groen en wit met lichtblauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |