Dat deden ze ook niet natuurlijk, de bedoeling was gewoon de bioscoop.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet je hem maar niet maken voor een streamingdienst. Als je een abonnement koopt bij Netflix of Disney of whatever waar dan ga je er toch een beetje vanuit dat je alles mag kijken voor je maandelijkse bijdrage?
Bij stapt wel mooi.quote:
En dat doen ze nu niet meer door corona of wat? Want de bioscopen zijn gewoon open.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat deden ze ook niet natuurlijk, de bedoeling was gewoon de bioscoop.
Idd. Raar. In de bios was ik de film gaan kijken. Nu wacht ik nog wel een paar maand. Ik vraag me af of dit echt de beste keuze is van Disney, maar wel een begrijpelijke.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende: [..] Ja een film die iets van 150 miljoen heeft gekost, heel raar dat ze daar iets van terug willen zien.
En dit. Toen kwam corona.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat deden ze ook niet natuurlijk, de bedoeling was gewoon de bioscoop.
Waarschijnlijk gaan de meeste nu tot december wachten nu dit bekend is.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:04 schreef Samzz het volgende:
Idd. Raar. In de bios was ik de film gaan kijken. Nu wacht ik nog wel een paar maand. Ik vraag me af of dit echt de beste keuze is van Disney, maar wel een begrijpelijke.
Jup. Om corona gaat de film meteen naar de streaming. Daar was nog een ophef over vanuit de bioscopen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat doen ze nu niet meer door corona of wat? Want de bioscopen zijn gewoon open.
Ze kunnen hem toch gewoon in de bios laten draaien zoals nu ook met Tenet gebeurt, het is ook niet dat ze bij Disney om geld verlegen zitten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een film die iets van 150 miljoen heeft gekost, heel raar dat ze daar iets van terug willen zien.
Wat een raar argument. Het is een bedrijf, geen filantropische instelling.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kunnen hem toch gewoon in de bios laten draaien zoals nu ook met Tenet gebeurt, het is ook niet dat ze bij Disney om geld verlegen zitten.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Om corona gaat de film meteen naar de streaming. Daar was nog een ophef over vanuit de bioscopen.
Dit. Via Disney+ levert het echt weinig geld op denk ik. Mensen zoals ik gaan echt niet 22 euro betalen om een film te mogen kijken.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze kunnen hem toch gewoon in de bios laten draaien zoals nu ook met Tenet gebeurt, het is ook niet dat ze bij Disney om geld verlegen zitten.
Heel ander systeem. Deze film was gemaakt voor een groot bioscooppubliek, dan dvd en dan streaming. Die eerste twee stappen worden nu overgeslagen en iedereen gaat nu de boel downloaden of wachten tot hij gewoon op Disney+ komt. Door dit nieuws naar buiten te brengen, zullen ze er nog minder aan verdienen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:03 schreef Amarantha het volgende:
Daarbij maakt Netflix ook genoeg films en die hoor je ook niet huilen.
Blijkbaar kon dat niet gewoon, of zo. Ze zullen die keuze niet voor niks zo gemaakt hebben, denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dit. Via Disney+ levert het echt weinig geld op denk ik. Mensen zoals ik gaan echt niet 22 euro betalen om een film te mogen kijken.
Ze hopen er door deze streamingactie meer aan te verdienen dan aan de bios, want in een groot deel van de wereld zijn de bioscopen niet open en zullen ze voorlopig ook niet openen. Ik vind het dapper dat Tenet wel is uitgebracht.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En dat doen ze nu niet meer door corona of wat? Want de bioscopen zijn gewoon open.
Dat ze er een apart bedrag voor vragen is al wat twijfelachtig natuurlijk omdat je ook al voor de streamingsdienst betaald, maar 22 euro is toch echt een veel te hoog bedrag voor een streampje.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Dit. Via Disney+ levert het echt weinig geld op denk ik. Mensen zoals ik gaan echt niet 22 euro betalen om een film te mogen kijken.
Disney lokt mensen liever naar hun streamingsdienst dan naar de bioscoop, die zullen toch grotendeels verdwijnen nu we in de gaten hebben dat we nooit meer dicht bij elkaar kunnen komen zolang we vleermuizensoep blijven vreten.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heel ander systeem. Deze film was gemaakt voor een groot bioscooppubliek, dan dvd en dan streaming. Die eerste twee stappen worden nu overgeslagen en iedereen gaat nu de boel downloaden of wachten tot hij gewoon op Disney+ komt. Door dit nieuws naar buiten te brengen, zullen ze er nog minder aan verdienen.
Netflix koopt volgens mij meestal licenties of investeert deels in films, niet de volle 100%, en heeft het budget daarop afgestemd.
Ik zou 10 euro wel een prima prijs vinden. Niet dat ik dan zou kopen want heb ook weinig met Mulan verder maar voor bijv. een nieuwe Star Wars film ofzo.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze er een apart bedrag voor vragen is al wat twijfelachtig natuurlijk omdat je ook al voor de streamingsdienst betaald, maar 22 euro is toch echt een veel te hoog bedrag voor een streampje.
Weet niet, voor dat geld kan je de film wel onbeperkt kijken en met zo veel mensen als je zou willen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze er een apart bedrag voor vragen is al wat twijfelachtig natuurlijk omdat je ook al voor de streamingsdienst betaald, maar 22 euro is toch echt een veel te hoog bedrag voor een streampje.
Maar het is toch niet de bioscoopervaring die je normaal hebt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet niet, voor dat geld kan je de film wel onbeperkt kijken en met zo veel mensen als je zou willen.
Geef ze eens ongelijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Disney lokt mensen liever naar hun streamingsdienst dan naar de bioscoop, die zullen toch grotendeels verdwijnen nu we in de gaten hebben dat we nooit meer dicht bij elkaar kunnen komen zolang we vleermuizensoep blijven vreten.
Weet je, zelfs Disney krijgt het op een gegeven moment zwaar als de parken (deels) gesloten zijn of niet op volle kracht kunnen draaien, als veel filmprojecten stil liggen en films zoals Black Widow, waar ze wel miljoenen in hebben gestoken, niet kunnen uitbrengen of er niet veel aan kunnen verdienen. Zelfs Disney ligt dan na een tijdje op zijn gat. Volgens mij waren de parken altijd het meest winstgevend, en de films. Van alleen wat merchandise in de winkels kan zo'n bedrijf niet blijven draaien. Volgens mij komt er nu vooral nog geld binnen van Disney+.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Amerika belde, daar levert een film meer geld op dan in ons kikkerlandje. James Bond is uitgesteld om die reden, niet omdat mensen in NL wel gaanquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daarom zijn toch ook alle bioscopen nu boos op Disney, ze vragen de prijs voor 2 bioscooptickets maar ipv dat er een deel van naar de bioscopen gaat gaat nu de volle 100% naar Disney.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hopen er door deze streamingactie meer aan te verdienen dan aan de bios, want in een groot deel van de wereld zijn de bioscopen niet open en zullen ze voorlopig ook niet openen. Ik vind het dapper dat Tenet wel is uitgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |