quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:51 schreef De_Onnoembare het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet een grapje zijn toch?![]()
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Zeg dat tegen alle gelovigen in de wereldquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:09 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Je druk maken over fictieve personen
Dat zeg ik ook tegen gelovigen jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:10 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Zeg dat tegen alle gelovigen in de wereld![]()
Pieten lopen tenminste nog fysiek rond en geven bestaande cadeautjes.
En dat kan jij niet aan dus reageer je op alle topics? Ik veroordeel jullie niet hoor, ik merk het alleen op.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Weer een janktopic van TS over iets wat hij niet aan kan.
En weer een Jochem die er als de kippen bij is om over TS te beginnenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het valt mij ook op jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:11 schreef Karstman het volgende:
[..]
En dat kan jij niet aan dus reageer je op alle topics? Ik veroordeel jullie niet hoor, ik merk het alleen op.
Tsja zolang FOK! het toelaat kan hij zijn gang gaan. Wel leuk als zijn dochter thuiskomt van school en vraagt wat haar vader gedaan heeft : ik heb weer schuimbekkend op de f5 lopen rammen voor zwarte pieten nieuws dus mijn dag kan niet meer stuk!quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Is dit jouw rationele zienswijze?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:11 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
En weer een Jochem die er als de kippen bij is om over TS te beginnen![]()
Ben je een beetje verliefd of zo?
Ik kan het prima aan, ik vind het leuk om 'rationele' mensen op hun extreme hypocrisie te wijzenquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:11 schreef Karstman het volgende:
[..]
En dat kan jij niet aan dus reageer je op alle topics? Ik veroordeel jullie niet hoor, ik merk het alleen op.
maar alleen als ze verkleed zijn.quote:
Beetje kortzichtig. Ik zie jullie huilen om een Amerikaan die doodgedrukt wordt 7.000 km verderopquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:20 schreef knoopie het volgende:
Lieve TS, waarom maak jij je druk om de zwarte pieten in Eindhoven? Aangezien je zelf niet eens in de buurt woont, lijkt me dat voor jou weinig relevant.
Ah natuurlijk haal je dat als enige eruitquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:34 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Wat hebben jullie toch met mijn dochter? Ben je net zo'n pedo als Dven?
[..]
Gewoon je bek houden over iemands minderjarige kinderen lijkt me beter. Tenzij je als een enge viespeuk wil overkomen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah natuurlijk haal je dat als enige eruit
Benoemen dat iemand een dochter heeft maakt je een viespeuk? Hahahahaquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:39 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Gewoon je bek houden over iemands minderjarige kinderen lijkt me beter. Tenzij je als een enge viespeuk wil overkomen.
Het is gewoon triest iemands minderjarige kinderen bij een internetdiscussie te betrekken omdat je het niet anders aankan.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Benoemen dat iemand een dochter heeft maakt je een viespeuk? Hahahaha
Jij bent echt oprecht gehandicapt he?
Is goed schuimbekhenkquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:41 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het is gewoon triest iemands minderjarige kinderen bij een internetdiscussie te betrekken omdat je het niet anders aankan.
Wel weer typerend voor jullie types.
Dat je dat bericht van Dven sowieso al serieus neemt en niet ziet dat dit overduidelijk provocerend en trollend bedoeld is.. Echt heel tergendquote:
Het zegt genoeg over hem en ook over jou.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je dat bericht van Dven sowieso al serieus neemt en niet ziet dat dit overduidelijk provocerend en trollend bedoeld is.. Echt heel tergend
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:48 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het zegt genoeg over hem en ook over jou.
Kloptquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:51 schreef harrievankempen het volgende:
Wat een freakshow in de OP.
Dit land is ziek geworden.
Wie zijn “jullie”? Over mij kan je het niet hebben, want daar heb ik het nog met geen woord over gehad. En waar ligt volgens jou de geografische grens van je ergens druk over mogen maken? 100km? 500km?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:33 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Beetje kortzichtig. Ik zie jullie huilen om een Amerikaan die doodgedrukt wordt 7.000 km verderop![]()
En waarom zou dat een probleem zijn? “Omdat het altijd zo geweest is”? Cultuur is aan verandering onderhevig. Tot 170 jaar geleden bestond zwarte piet nog niet eens. En nu verandert hij weer.quote:Dit is een landelijke issue (helaas) en onderdeel van een groter iets, dus denken dat dit je gespaard wordt als je niet toevallig in 040 of omstreken woont is kolder.
Ja zo kan je alles bagatelliseren. Ook als de Communisten de boel overnemen en de Goelags weer open gaan: "Cultuur is aan verandering onderhevig."quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:00 schreef knoopie het volgende:
[..]
En waarom zou dat een probleem zijn? “Omdat het altijd zo geweest is”? Cultuur is aan verandering onderhevig. Tot 170 jaar geleden bestond zwarte piet nog niet eens. En nu verandert hij weer.
Hij stalkt wel meer mensen...mij ook. Echt een fucking creep manquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Jochem is mijn eigen stalker. Hij is geobsedeerd met me
haha....oh sweet ironyquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:17 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik kan het prima aan, ik vind het leuk om 'rationele' mensen op hun extreme hypocrisie te wijzen
Ah, daar komt weer zo'n hypocriet die het niet aankan dat anderen hun fantasieverhaaltjes niet gelovenquote:
Ik kan dat prima aan hoor.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ah, daar komt weer zo'n hypocriet die het niet aankan dat anderen hun fantasieverhaaltjes niet geloven
Jij bent één van die extreme hypocrieten.
Ja want een communistisch regime invoeren en mensen opsluiten in strafkampen is gelijk te stellen aan het lichtelijk veranderen van het uiterlijk van een fictief personage van een kinderfeestje...quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:12 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Ja zo kan je alles bagatelliseren. Ook als de Communisten de boel overnemen en de Goelags weer open gaan: "Cultuur is aan verandering onderhevig."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |