Teleurgesteldquote:
Hij krijgt gelijk weer praatjes na een gelijkspelletje.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:55 schreef Pino112 het volgende:
Durant was vanavond heel makkelijk te kloppen
Jaja.
MVG
Worpanalyses waar Raya niet op het podium staat?quote:
"Durrant gooit elke pijl precies hetzelfde"quote:Op donderdag 3 september 2020 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Worpanalyses waar Raya niet op het podium staat?
Alsnog zit blubberbek FatVinnie er.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:38 schreef Tagliano het volgende:
Ik lees dat Maijer het Nederlands Elftal doet vandaag
GENOT
Play offs zijn kut.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik zou zeer sterk supporter zijn van play offs met de huidige top vier
Daar lijkt me niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk dat hij het niet gaat redden (het halen van de play offs).quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Play offs zijn kut.
Weet niet hoeveel wedstrijden ze nog moeten maar inb4 mvg wordt 4e en wint de play offs.
Ik ookquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:39 schreef Tagliano het volgende:
Na vandaag nog eentjequote:Op vrijdag 4 september 2020 20:42 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Play offs zijn kut.
Weet niet hoeveel wedstrijden ze nog moeten maar inb4 mvg wordt 4e en wint de play offs.
Wat was er, dit heb ik even gemist?quote:
Morgen is er ook nog een rondequote:Op vrijdag 4 september 2020 21:31 schreef amp25 het volgende:
Dus als ven Gerwen met 8-2 wint geloof het niet dan gaat ie als nog door
Had het al lang kunnen beslissen. Maar ja, dat is ook wel het verschil met de van Gerwen van een paar jaar geleden.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:49 schreef KennyPowers het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-is-niet-genoeg.html
Van Barneveld probeerde Van Gerwen onlangs via de telefoon op te peppen. "Ik appte hem: kom op, champ! Maar ik heb nog niets teruggekregen. Dat hoeft ook niet, hoor. Maar ik ben dan niet iemand die nog een keer gaat appen. Prima, joh."
zak in elkaar joh
wat een artikel weer
Barneygod.quote:"Kijk, we hebben Eric Bristow gehad, Phil Taylor, Raymond van Barneveld, nu Michael van Gerwen. We hebben ze allemaal zien domineren. En allemaal zijn ze ook weer van de troon gestoten. Het niveau wordt gewoon steeds hoger, weet je."
Aan het woord is Raymond van Barneveld
Barney is wel van de Feesboek generatie. Wie niet reageert is mijn vijand.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:49 schreef KennyPowers het volgende:
Van Barneveld probeerde Van Gerwen onlangs via de telefoon op te peppen. "Ik appte hem: kom op, champ! Maar ik heb nog niets teruggekregen. Dat hoeft ook niet, hoor. Maar ik ben dan niet iemand die nog een keer gaat appen. Prima, joh."
zak in elkaar joh
wat een artikel weer
Ik ben PUUR.quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:49 schreef KennyPowers het volgende:
zak in elkaar joh
wat een artikel weer
Dat het niveau steeds hoger wordt klopt ook niet helemaal.quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2020 18:20 schreef Zipportal het volgende:
Beschikbaar - Voorraad: 34
@:de_boswachter
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:33 schreef TjjWester het volgende:
Kan iemand me bijpraten?? Wat is de situatie mvg nu??
quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
kruis erover. Hier ga ik de airfryer niet eens voor aanslingeren. Welterusten allen
Misschien is ie gaan nadenken.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe zuigt die gast zo hard de laatste tijd.
Honden en kinderen in huisquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hoe zuigt die gast zo hard de laatste tijd.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:06 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:lenny_leonard
"Heb van mijzelf verloren."quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:20 schreef Zorro het volgende:
"Dus de focus op je wedstrijd was niet 100%?"
"Jawel jawel, die was zeker 100%. Ik was alleen gefocust op andere dingen en niet genoeg op mijn eigen wedstrijd"
Juist
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:20 schreef Zorro het volgende:
"Jawel jawel, die was zeker 100%. Ik was alleen gefocust op andere dingen en niet genoeg op mijn eigen wedstrijd"
Juist
dit kan echt nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:09 schreef TjjWester het volgende:
Dan kunnen we concluderen dat durrant dit toernooi gaat winnen. Finale tegen aspinall.
quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Flink vernederd zie ik
Let maar eens op: Daphnequote:Op zaterdag 5 september 2020 21:20 schreef Zorro het volgende:
Juist
Durrant-Aspinall is nu cruciaal, de volgende uitslagen leveren de volgende PO’s op:quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:28 schreef Tagliano het volgende:
Even resumerend
Wat staat er nog op het spel
Zo lang Durrant maar niet wintquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Durrant-Aspinall is nu cruciaal, de volgende uitslagen leveren de volgende PO’s op:
Durrant wint:
Durrant - Price
Anderson - Wright
Bij een gelijkspel:
Durrant - Aspinall
Anderson - Wright
Aspinall wint:
Durrant - Anderson
Wright - Aspinall
Volgens mij heeft Price er ook niet verstandig aan gedaan om Durrant tegen zich in het harnas te jagen, aangezien hij nu van Durrant afhankelijk isquote:
Ik denk dat Dur z'n sportieve plicht wel zal doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Price er ook niet verstandig aan gedaan om Durrant tegen zich in het harnas te jagen, aangezien hij nu van Durrant afhankelijk is
Op 90%quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:02 schreef Szura het volgende:
Weetjewattis
Voelde me goed
Maggewoonniegebeureklaar
Hij was te pakken vandaag
Ik had hem pijn kunnen doen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ichael-op-90-procentquote:Van Gerwen: 'Ze hebben al problemen met een Michael op 90%, laat staan als ik op 100% ben'
Why?? Bij twee punten is wright zijn volgende tegenstander.quote:
Tja "historische uitschakeling" is niet bepaald nederig.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van gerwen is superkritisch als ie wint maar superonrealistisch als ie verliest
Prima duiding.quote:Op zaterdag 5 september 2020 21:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Van gerwen is superkritisch als ie wint maar superonrealistisch als ie verliest
Want het het is Ali (WAT) Ali (WAT) met Yes-r (WAT)quote:
Je moeder heeft @Poepz0r 's lala vanmiddag nog gegroetquote:Op zaterdag 5 september 2020 22:12 schreef Tagliano het volgende:
Boek een hotel zo snel die chick die je bij je hebt mag ik ook wel
En ohh hell eenmaal op die dansvloer let helemaal niet op de dingen die ik dan doe
Hoe spang is die mokum ik zie elke chickie weer een peacie van me lange jikkie ikkie
Toch wel een literair hoogtepuntje in de vaderlandse geschiedenis
Even de lala groeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder heeft @:poepz0r 's lala vanmiddag nog gegroetAh, ze had het er al over dat ze iets niet kon vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Erg apart dat de altijd ongemotiveerde Anderson beter blijkt dan de altijd arrogante Michael van Gerwen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jaaaaaa!
Aspinall in de play-offs, erg mooi
Ik had Aspinall, Durrant en Anderson niet in de play-offs verwacht dit seizoen zegverre van zelfs
Nee, die zijn over 7 weken pas (lekker logisch)quote:
quote:Op zondag 6 september 2020 22:06 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Nee, die zijn over 7 weken pas (lekker logisch)
Nee, wel gewoon in de O2 in Londen. Schijnbaar moet er per se een World Series of Darts Finals en World Grand Prix voorzitten.quote:Op zondag 6 september 2020 22:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..].!!!!! en dan weer flink wat airmiles maken zeker.
Alle spelers hebben flinke tikken gekregen op de Grand Prix dus dat is wel interessant. Denk dat Wright sowieso wel Aspinall gaat verslaan, Durrant-Anderson ben ik onzekerder over.quote:
Halve en finale.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:21 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wordt er nu alweer met pijlen gekeild?
Tijdens de eerste editiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Twee debutanten in de finale dus
Nog nooit vertoond
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Twee debutanten in de finale dus
Nog nooit vertoond
Voel je ook Strato?quote:
Denk je niet dat die zeker zijn en Cross en Smith gaan? En daarna kijken wie een beetje normaal presteert.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met deze winstpartijen kunnen we ook Durrant en Aspinall op zeker zetten voor de Premier League van volgend jaar
Met nog het EK, GSoD, PCF èn het WK voor de boeg kunnen we dus opschrijven:
Zeker:
vGerwen
Wright
Price
Anderson
vdBergh
Aspinall
Durrant
Onzeker maar op de shortlist:
Cross
Smith
Gurney *wanneer er geen contenders zijn
Outsiders:
Chisnall
Ratajski
Wade
vDuijvenboden
Petersen
Humphries
Denk dat bovenstaande spelers aan een finale op een van de resterende toernooien genoeg hebben om in de PL komen, de overgebleven spelers zullen echt een major moeten winnen.
Ja.quote:
Denk dat Cross en Smith allebei nog niet zeker zijn hoor. Wel grote kans maar stel dat Gurney en, ik noem maar, Chisnall allebei één van de resterende toernooien winnen, dan gaat Cross of Smith er gewoon uit natuurlijk. Vermoedelijk laatstgenoemde omdat Cross het ook wel kan halen op prijzengeld.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je niet dat die zeker zijn en Cross en Smith gaan? En daarna kijken wie een beetje normaal presteert.
Heerlijke walk-on, nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Mr Brightside
Eigenlijk is de pot nu al gespeeld
Jammer dat ie het combineert met een van de slechtste bijnamen van het circuit maar verder een leuk figuurquote:
Je bent zelf een leuk figuur.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat ie het combineert met een van de slechtste bijnamen van het circuit maar verder een leuk figuur
Awh cute.quote:
een puntje heb ik nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:17 schreef Zipportal het volgende:
Is jouw puntje ook geslepen? @:Aanmodderfakker
Tennis is een spel. Dartsen is gewoon topsport.quote:
Is dit van gisteren? Zeg me niet dat hij alweer dat kloffie aan had getrokkenquote:
@Lenny_Leonardquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Tennis is een spel. Dartsen is gewoon topsport.
Ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 05:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dit van gisteren? Zeg me niet dat hij alweer dat kloffie aan had getrokken.
Smerig rijk zijn en dan maar één nette trui en een overhemd in de kast hebben hangen, want die had je voor je trouwfoto gekocht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 05:42 schreef Szura het volgende:
[..]
Is dit van gisteren? Zeg me niet dat hij alweer dat kloffie aan had getrokken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Smerig rijk zijn en dan maar één nette trui en een overhemd in de kast hebben hangen, want die had je voor je trouwfoto gekocht.![]()
Maggewoonniegebeure.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 18:13 schreef bianconeri het volgende:
Laat pas kunnen bekijken.
Maar wat een slechte winnaar zeg. Echt de slechtste ooit. Heeft die beste man überhaupt 1 wedstrijd terecht gewonnen of een punt gepakt? Halve finale en finale had Durrant nooit mogen winnen.
Traag, slecht scorend. Chagrijnig overkomen. Steelt alleen de kansen die een ander overlaat, kan zelf ook totaal niet pushen. Was sowieso een vrij slechte PL waar veel niet zijn komen opdagen.
Lekker inhoudelijk weer. Top!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |