rare ttquote:Op donderdag 3 september 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Het is trouwens super lekker buiten. Warm briesje, oranje blaadjes, lichtjes overal, mensen op het terras
Warm? Ik had t koud vandaag, stomme regenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Het is trouwens super lekker buiten. Warm briesje, oranje blaadjes, lichtjes overal, mensen op het terras
niets met poep en zoquote:Op donderdag 3 september 2020 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan Wereldsteden??
Ja maar nu is het warm. Ik had een sjaaltje om gedaan maar was dus niet nodig.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Warm? Ik had t koud vandaag, stomme regen.
dan had jezelf maar de lapo moeten hebben.quote:
warm? ga ff voelenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar nu is het warm. Ik had een sjaaltje om gedaan maar was dus niet nodig.
Oh beter.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar nu is het warm. Ik had een sjaaltje om gedaan maar was dus niet nodig.
hoor het net flink regenen en waaienquote:Op donderdag 3 september 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
hier zijn er steeds meer tot 23:00 openquote:Op donderdag 3 september 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is de AH sinds kort tot tien uur open. Ik vroeg nog aan de caissičre of het altijd zo rustig was op dit tijdstip. Ja dus
Het is echt niet koud. Net met koffie op mijn balkon gezeten. Beetje uitkijken over urbi et orbi.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is echt niet koud. Net met koffie op mijn balkon gezeten. Beetje uitkijken over urbi et orbi.
Nog even en ze zijn 24/7 open, net als in Boedapest vroegerquote:Op donderdag 3 september 2020 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
hoor het net flink regenen en waaien
[..]
hier zijn er steeds meer tot 23:00 open
23uquote:Op donderdag 3 september 2020 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Hier niet volgens mij. Maximaal 22.00 uur dacht ik.. Vroeger, toen de Jumbo net open was hier (2014), was ie wel tot 22.00 uur dicht, maar dat werd al na ongeveer een jaar teruggebracht naar 21.00 uur.. En nog steeds zie ik mensen die na 21.00 uur naar binnen willenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Is ook niet meer van deze tijd om niet 24/7 open te zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier niet volgens mij. Maximaal 22.00 uur dacht ik.. Vroeger, toen de Jumbo net open was hier (2014), was ie wel tot 22.00 uur dicht, maar dat werd al na ongeveer een jaar teruggebracht naar 21.00 uur.. En nog steeds zie ik mensen die na 21.00 uur naar binnen willen
Vind ik maar niks.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook niet meer van deze tijd om niet 24/7 open te zijn.
ik vind het wel absurd eigenlijk..quote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even en ze zijn 24/7 open, net als in Boedapest vroeger
ik heb ook nog nooit een stuk van new york gedronken, is dat wat?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk een serie waar ze de ene andere andere manhattan naar binnen gieten. Is dat lekker?Nog nooit op.
Ik ken iets teveel mensen met een zware tijdrovende baan die het wel erg prettig en praktisch zouden vinden.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik maar niks.
Eerst denk je handig, dan gaat er steeds meer open tot je eigen business moet volgen.
Of dat je ooit noodgedwongen in een winkel moet werken om 2:00am.
Waarom?
dat hoor ik de laatste tijd wel vaker..quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Samzz het volgende:
Over series gesproken. Begonnen met The 100, goddamn, wat een goede serie. Hooked.
Achter ons lag ook wat moois:quote:Op donderdag 3 september 2020 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zal wel ietsje ander onderhoud zijn.
Zondag op t Amsterdam-Rijn kanaal een paar mooie schepen gezien.
Zit je Sex and the City te kijken?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk een serie waar ze de ene andere andere manhattan naar binnen gieten. Is dat lekker?Nog nooit op.
oh vetquote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Achter ons lag ook wat moois:
[ afbeelding ]
Nou daar heb je het al.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iets teveel mensen met een zware tijdrovende baan die het wel erg prettig en praktisch zouden vinden.
Ik vind het een enorme aanrader.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoor ik de laatste tijd wel vaker..
Wtf is dat?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie vrouw die brunette.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Samzz het volgende:
Over series gesproken. Begonnen met The 100, goddamn, wat een goede serie. Hooked.
japanners?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iets teveel mensen met een zware tijdrovende baan die het wel erg prettig en praktisch zouden vinden.
Neequote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je Sex and the City te kijken?
Klets, als ze jouw dochter om 02:00 uur uit bed roven wil je toch ook graag dat de politie erachteraan rent of als je zelf met je dronken hoofd van de trap af pleurt wil je toch ook een pleister kunnen halen bij de SEH.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou daar heb je het al.
Een echt welvarend land geniet van de avondrust.
Seizoen 1 vond ik wel even flink doorbijten, iets teveel tienerdrama nog.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Samzz het volgende:
Drink jij peated whisky?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klets, als ze jouw dochter om 02:00 uur uit bed roven wil je toch ook graag dat de politie erachteraan rent of als je zelf met je dronken hoofd van de trap af pleurt wil je toch ook een pleister kunnen halen bij de SEH.
Dit, kan er niet tegen als ze kinderen grotemensendingen laten doen, krijg ik deze blik van ------->quote:Op donderdag 3 september 2020 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Seizoen 1 vond ik wel even flink doorbijten, iets teveel tienerdrama nog.
Wow wat een ding.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik was aan het lezen over whisky en ik was even nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 september 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh?
Nee sowieso vind ik rokerig vies.
Ik vind t leukquote:Op donderdag 3 september 2020 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Seizoen 1 vond ik wel even flink doorbijten, iets teveel tienerdrama nog.
Ja prioritaire beroepen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klets, als ze jouw dochter om 02:00 uur uit bed roven wil je toch ook graag dat de politie erachteraan rent of als je zelf met je dronken hoofd van de trap af pleurt wil je toch ook een pleister kunnen halen bij de SEH.
In welvarende landen gaat het ziekenhuis om half zes gewoon dicht en kijken ze de volgende ochtend wel wie de nacht heeft overleefd.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Whiskey is heerlijk. Tenminste sommige whiskey, zeker niet alle.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het lezen over whisky en ik was even nieuwsgierig
Whisky lijkt me niet lekker maar het fascineert me wel
Whisky is eigenlijk alleen echt lekker als je net een paar uur The Old Man of Storr hebt beklommen in redelijk guur weer en dan bij een open haard met een paar slokjes whisky opwarmen, daar is het ook voor.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik was aan het lezen over whisky en ik was even nieuwsgierig
Whisky lijkt me niet lekker maar het fascineert me wel
Uiteindelijk grijpt alles in elkaar, komop het is 2020, hoe denk je dat die arts of agent kan werken zonder licht, telecom of water?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja prioritaire beroepen natuurlijk.
Maar alles open wat niet nodig is zorgt er uiteindelijk voor dat iedereen er last van krijgt (behalve werklozen met veel geld).
Nee.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:12 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Whiskey is heerlijk. Tenminste sommige whiskey, zeker niet alle.
Nooit een proeverij gedaan?
Horeca en entertainment heeft overdag doordeweeks weinig zin als mensen werken. Die moeten het van de vrije uren hebben, als het gepeupel juist niet werkt.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk grijpt alles in elkaar, komop het is 2020, hoe denk je dat die arts of agent kan werken zonder licht, telecom of water?
Enige uitzondering die je echt kunt maken is voor de horeca, de entertainmentsector en de administratieve baantjes.
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Whisky is eigenlijk alleen echt lekker als je net een paar uur The Old Man of Storr hebt beklommen in redelijk guur weer en dan bij een open haard met een paar slokjes whisky opwarmen, daar is het ook voor.
Wel leuk om je in te verdiepen hoor
Jawel dat ga je proeven.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee.Laatste keer dat ik whisky heb gedronken is ruim tien jaar geleden en dat was een goedkoop merk. Ik weet ook niet of ik verschil zou proeven
Ik heb het over de (diepe) nachtelijke uren.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Horeca en entertainment heeft overdag doordeweeks weinig zin als mensen werken. Die moeten het van de vrije uren hebben, als het gepeupel juist niet werkt.
Laatste keer dat ik whiskey op heb was denk ik gewoon een simpele sjonnie walker met colaquote:Op donderdag 3 september 2020 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee.Laatste keer dat ik whisky heb gedronken is ruim tien jaar geleden en dat was een goedkoop merk. Ik weet ook niet of ik verschil zou proeven
Famous Grouse in mijn geval, geloof ik. Zonder cola. Maar ik proefde eigenlijk alleen alcohol. Ik ben niet bepaald een sterke drank-drinker.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik whiskey op heb was denk ik gewoon een simpele sjonnie walker met cola
Uiteindelijk grijpt alles in elkaar ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk grijpt alles in elkaar, komop het is 2020, hoe denk je dat die arts of agent kan werken zonder licht, telecom of water?
Enige uitzondering die je echt kunt maken is voor de horeca, de entertainmentsector en de administratieve baantjes.
Duurste glas dat ik ooit op heb, nou ja een flinke slok ervan die kostte iets van 800 euro per glas, had ik even niet in de gatenquote:Op donderdag 3 september 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien eens naar een proeverij als ik ooit weer in Schotland ben, post-corona.
Hoe oud was die whisky?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Duurste glas dat ik ooit op heb, nou ja een flinke slok ervan die kostte iets van 800 euro per glas, had ik even niet in de gaten![]()
Mijn zusje liet haar glas eventjes alleen
Ja wel mee eens hoor, van mij mag het ook wat terug geschakeld gaan worden maar supermarkten en winkeltijden vanaf blijven aub want dat vind ik echt wel erg prettig en makkelijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uiteindelijk grijpt alles in elkaar ja.
We hebben al decennia stroom en gas, zorg en beveiliging snachts maar ineens moet alles maar door.
Webshops die tot 23:00 bestellen de volgende dag leveren, winkels de hele nacht. Van mij hoeft het niet, uiteindelijk krijg je zelf ook minder echte rustZ
Dunno, mijn zus begon te piepen en te springen en ik was te shocked en te dronken reeds om echt iets te proeven.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dunno, mijn zus begon te piepen en te springen en ik was te shocked en te dronken reeds om echt iets te proeven.
Als ik whisky drink dan nip ik ook hoor, tenminste dat probeer ik dan, ik vind het berelekker maar na een halve fles ga ik echt outquote:Op donderdag 3 september 2020 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik ben wel gevoelig voor de traditie en historie rond zo’n drank. Misschien dat ik de drank zelf ook ooit ga waarderen
Er komt een dipje, maar daarna wordt 'ie weer tof! Bijna mee klaar nu.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Samzz het volgende:
Dan ben ik gelijk out.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik whisky drink dan nip ik ook hoor, tenminste dat probeer ik dan, ik vind het berelekker maar na een halve fles ga ik echt out![]()
Alhoewel de familietraditie om een half glas achterover te slaan als begroeting meestal korte metten maakt met de nip-plannetjes
Poah dat ken ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik whisky drink dan nip ik ook hoor, tenminste dat probeer ik dan, ik vind het berelekker maar na een halve fles ga ik echt out![]()
Alhoewel de familietraditie om een half glas achterover te slaan als begroeting meestal korte metten maakt met de nip-plannetjes
Bij mij was het met een KLM vlucht, daar mixen ze sowieso 2/3 drank 1/3 cola dus dan proef je ook alleen de drankquote:Op donderdag 3 september 2020 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Famous Grouse in mijn geval, geloof ik. Zonder cola. Maar ik proefde eigenlijk alleen alcohol. Ik ben niet bepaald een sterke drank-drinker.
Met Buda?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Zo. Eens soort van redelijk op tijd naar bed.
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:37 schreef CherryLips het volgende:
Zo. Eens soort van redelijk op tijd naar bed.
quote:
Ja dat zijn de echte katersquote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor hem. Ik ben een beetje winderig.
Houd die vunzige details even lekker voor jezelf joh, er zit hier een user die altijd panisch wordt zodra het over poep gaat.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
ik scheet mijn vriendin gewoon onder in bed
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja dat zijn de echte katers![]()
De mannen bij mij in de famillie moesten vroeger ook altijd een keer een (liter) fles opkrijgen maar dat is me volgens mij echt nog nooit gelukt, keer tot op een bodempje na, nou ik scheet mijn vriendin gewoon onder in bed
It haz its reasonsquote:Op donderdag 3 september 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Houd die vunzige details even lekker voor jezelf joh, er zit hier een user die altijd panisch wordt zodra het over poep gaat.
quote:Op donderdag 3 september 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Houd die vunzige details even lekker voor jezelf joh, er zit hier een user die altijd panisch wordt zodra het over poep gaat.
Die was wel vrij behaard ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tarrels in de behaarde voorbips?
Wie?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Besloot ze om je de volgende ochtend op dezelfde manier wakker te maken?quote:
We waren jong en wild. nou ja ik dan, zij was vooral lief en beschaafd.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Besloot ze om je de volgende ochtend op dezelfde manier wakker te maken?
Ze heeft alleen maar even op je kussen gepoept?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We waren jong en wild. nou ja ik dan, zij was vooral lief en beschaafd.
Amberquote:Op donderdag 3 september 2020 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft alleen maar even op je kussen gepoept?
En spreek je dat uit als Amber of als Ember zoals bij die NOS-chick?quote:
Weet ik niet, niet mijn chick.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En spreek je dat uit als Amber of als Ember zoals bij die NOS-chick?
maar je moest wel haar tarrels uitzuigen? ik ben de bruine draad kwijt.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik niet, niet mijn chick.
Maar je ging wel lekker bij d'r in bed poepenquote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weet ik niet, niet mijn chick.
Nee man, beschaafde prachtige dame was/is dat.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar je moest wel haar tarrels uitzuigen? ik ben de bruine draad kwijt.
Meer anale?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weing vaginale ervaring vrees ik.
Heh maar wat is nu de link met je poep fobie danquote:Op donderdag 3 september 2020 22:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee man, beschaafde prachtige dame was/is dat.
Eerlijk gezegd komt die van de kapster af, die stuurde altijd foto's door naar "haar arts" ter beoordeling van haar gezondheid en soms liet ze het liggen in de potquote:Op donderdag 3 september 2020 23:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heh maar wat is nu de link met je poep fobie dan
Oeh ja, succes kerel, ik duim voor je.quote:
Jij hebt gewoon al weekendquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ja, succes kerel, ik duim voor je.
Dan kan je geen nee zeggen idd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja is nodig, mijn collega's drongen wel erg aan
Vier weken zonder me hadden ze ook geen probleem gevonden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dan kan je geen nee zeggen idd.
Ligt dat aan jouquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier weken zonder me hadden ze ook geen probleem gevonden.
Vraag me wel eens af he, dat recept met iets van zuurkool- of witlof-schotel met ansjovis die ik ooit van je heb gehad, was dat nou een geintje of niet?quote:
Witloftaart?quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af he, dat recept met iets van zuurkool- of witlof-schotel met ansjovis die ik ooit van je heb gehad, was dat nou een geintje of niet?
Serieus?quote:
Whehe ik heb er geen ansjovis inquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus?
Echt ik proefde die gore zoute visjes na drie dagen nog man, en de vierde dag via mijn plasbuis nog.
Vuige hoer dat je er bentquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:53 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Whehe ik heb er geen ansjovis in
Love u2quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha echt he, hou van je Haags op een stomme manier.
Liever spaghettiquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wel. Kapot lekker
Maar tipt niet aan macaroni
Nog wakker. Kan niet slapenquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je nog wakker of alweer op?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar wordt mijn gezicht enorm vies van.
Ah bahquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hopelijk kruipt er een ansjovisje in je mond net als je in slaap dreigt te vallen.
Ik ook weer proberen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 01:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Heb ik ook soms.
Ik ga nog even lezen en dan slapen!
Slaap lekker Haags en US
quote:Op vrijdag 4 september 2020 01:00 schreef UitStraling het volgende:
Haags zijn enige echt gelukte grap en ik ben er slachtoffer van
Tssk tssk je leert het ook nooit hequote:Op vrijdag 4 september 2020 01:30 schreef kwiwi het volgende:
weer eens teveel thee gedronken voor ik naar bed ging.. al 2x opgestaan
Ik dacht dat jij en Haags al sliepen en dat ik even veilig kon gapenquote:Op vrijdag 4 september 2020 01:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tssk tssk je leert het ook nooit he
Je ontsnapt niet aan mijn glazen bolquote:Op vrijdag 4 september 2020 01:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij en Haags al sliepen en dat ik even veilig kon gapen
quote:Op vrijdag 4 september 2020 01:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je ontsnapt niet aan mijn glazen bol
Wellichtquote:Op vrijdag 4 september 2020 02:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeeyyy piemelmannetje, nog wat geplopt de laatste tijd?
Beetje gefaald vannacht weer.quote:Op vrijdag 4 september 2020 07:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De bedoeling is dat je er van uitrust he.
BUDAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 4 september 2020 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag even mijn auto stofzuigen. Ik heb maandag het halve strand mee terug genomen
Offerte aanvragen voor het renoveren van het balkon, samen met de buren. Stenen uitzoeken enzo, alle details nalopen. Zal wel even durenquote:
Van 1.00 tot 7.30 uur. Valt mee. Jij was er een stuk vroeger uitquote:Op vrijdag 4 september 2020 07:50 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Voor jou ook geen lang nachtje geweest
Haha ja dat kloptquote:Op vrijdag 4 september 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van 1.00 tot 7.30 uur. Valt mee. Jij was er een stuk vroeger uit
Daar gaat je geldquote:Op vrijdag 4 september 2020 07:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Offerte aanvragen voor het renoveren van het balkon, samen met de buren. Stenen uitzoeken enzo, alle details nalopen. Zal wel even duren
Ik slaap over het algemeen goed.quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien wat minder FOK!en en meer ontspannen/bewegen?
Vanavond een keer ja.quote:
Jij slaapt geen 14-16 uur?quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
ik slaap meestal prima, alhoewel volgens de standaard opvatting veelal te kort
Dat ik het vanaf gisteren heb?quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:40 schreef Justin_Case het volgende:
Weet je wat het mooie van weekend is?
Dat het ook weer bijna maandag isquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat ik het vanaf gisteren heb?
Met wat vertraging.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:42 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Dat het ook weer bijna maandag is
Wat is daar anders aan dan aan een 'normale' appeltaart?quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]Hij staat nu in de oven, ben benieuwd..
We worden allemaal een dagje ouderquote:
En doe je nog normaal?quote:Op vrijdag 4 september 2020 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is daar anders aan dan aan een 'normale' appeltaart?
Probeer maar eens een kwarktaart in de oven te doenquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik en normaal doenquote:
Waarom zou je dat nou weer doenquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Probeer maar eens een kwarktaart in de oven te doen
Hoeveel vingers steek ik op?quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik en normaal doenDan zou je je pas zorgen moeten maken
Maar het valt mee, beetje onrustig in de buik maar voor de rest weinig geks.
3,5 + je linkerduimquote:
Moet je mijn moeder vragen, die kreeg het voor elkaarquote:
Ik ben in juni nog eens geweest, toen alles zo beperkt open was (met tien man in een biosquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Laatste leuke uitstapje is dus ook een half jaar geledenLaatste bios, laatste restaurant, laatste keer iets leuks gedaan met m'n zus. Top.
Denk dat het zo pas komt als ik die tavegyl moet nemen, met die op mag ik niet autorijdenquote:
Oke we houden je in de gaten 👀quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat het zo pas komt als ik die tavegyl moet nemen, met die op mag ik niet autorijden
Ik heb wel vaker alleen in de zaal gezetenquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben in juni nog eens geweest, toen alles zo beperkt open was (met tien man in een bios). De enige keer dat ik zoiets eerder had was met Isle of Dogs: daar zaten drie man (en wij twee).
En met 8 mensen in een all-you-can-eat. Dat was ook awkward. Nu gaan we eigenlijk niet meer, zeker nu iedereen er geen aars moeite doet om wat afstand te houden. Want oh oh, dat is zo lastig. Poe hee.
Ja daar ben ik niet bang voorquote:
Het deeg lijkt op dat van appeltaart, maar als je de appels op de boden hebt gelegd overgiet je ze met een mengsel van slagroom, eieren, suiker, "schmand" (soort sour cream begrijp ik) en citroenschilschaafsel (scrabble woordquote:Op vrijdag 4 september 2020 08:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of dat nou zo lekker klinkt, klinkt nogal 'vullend' ten opzichte van een normale appeltaartquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het deeg lijkt op dat van appeltaart, maar als je de appels op de boden hebt gelegd overgiet je ze met een mengsel van slagroom, eieren, suiker, "schmand" (soort sour cream begrijp ik) en citroenschilschaafsel (scrabble woord).
Ja ik weet het ook niet.. Heb het gemaakt omdat een collega zei dat het z'n lievingsgebak was. Dus wilde het eens proberen. Maar weet nu al eigenlijk wel dat ik liever gewone appeltaart hebquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, weet niet of dat nou zo lekker klinkt, klinkt nogal 'vullend' ten opzichte van een normale appeltaart
Ja de eenvoud van een normale is denk ik juist de kracht er vanquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet.. Heb het gemaakt omdat een collega zei dat het z'n lievingsgebak was. Dus wilde het eens proberen. Maar weet nu al eigenlijk wel dat ik liever gewone appeltaart heb
k ook. liefst met van die krokante kruimels er op en veeeeeeel slagroomquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de eenvoud van een normale is denk ik juist de kracht er van
Nu heb ik zin in appeltaart
Zestquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het deeg lijkt op dat van appeltaart, maar als je de appels op de boden hebt gelegd overgiet je ze met een mengsel van slagroom, eieren, suiker, "schmand" (soort sour cream begrijp ik) en citroenschilschaafsel (scrabble woord).
Appelkruimel is ook genot jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ook. liefst met van die krokante kruimels er op en veeeeeeel slagroom
quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appelkruimel is ook genot jamijn portie slagroom mag jij wel hebben.
Hoe was het? Amsterdam gemist?quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:21 schreef Karzai het volgende:
Nog 2 en een half uur wachten tot de veerpont vertrekt
Kan je niet nog ergens appeltaart eten?quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hekel aan wachten, alles is ingepakt
Appelkruimelquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appelkruimel is ook genot jamijn portie slagroom mag jij wel hebben.
Levert weinig punten op ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, dat is een minder goed scrabble woord
Is dat niet peanuts voor jou, 40 min fietsenquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:35 schreef Bos81 het volgende:
Mweh ik moet zo bloed laten prikken. m.a.w. twintig minuten fietsen, voor iets wat 2 minuten duurt en dan weer terug fietsen naar huis...
Dat wel. .maar meer, dat je maar 2 minuten binnen bent en dan weer terug moet..quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat niet peanuts voor jou, 40 min fietsen
BOSSIEquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat wel. .maar meer, dat je maar 2 minuten binnen bent en dan weer terug moet..
Ach met een beetje geluk mag je ook nog 20 minuten in de wachtkamer zittenquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is wel op afspraak, dus ze verwachten me wel, en meestal gaat het daar zonder afspraak ook vaak erg snel....quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach met een beetje geluk mag je ook nog 20 minuten in de wachtkamer zitten
Ach soquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel schelen jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is wel op afspraak, dus ze verwachten me wel, en meestal gaat het daar zonder afspraak ook vaak erg snel....
En toen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zal dan wel schelen jaMoest van de week ook prikken in het ziekenhuis, vanwege de corona hadden ze een extra wachtruimte in het restaurant gemaakt, de tv die daar stond met de wachtrijnummertjes schoot op een gegeven moment in energiestand en ging uit
Dat voelt altijd wat nutteloos ja.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Straks nog even een koekje ofzo en dan de komende uren helemaal niksquote:
Brood met chocopasta, appel, salade, pizza, ijsje, wellicht chips.quote:
Nuchter blijven?quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks nog even een koekje ofzo en dan de komende uren helemaal niks
Ja 3 uur vantevoren niks eten, drinken of rokenquote:
maar om 12 heb je de afspraak toch?quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Straks nog even een koekje ofzo en dan de komende uren helemaal niks
chipsquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Brood met chocopasta, appel, salade, pizza, ijsje, wellicht chips.
Zoiets I guess?
Matig altijd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja 3 uur vantevoren niks eten, drinken of roken
13.15quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar om 12 heb je de afspraak toch?
Bankhangen met bier en chips verwacht ik als avond.quote:
k heb weer trek in sushiquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bankhangen met bier en chips verwacht ik als avond.
Heb een chocoladestroopwafel, valt een beetje tegenquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou dan maar exta genieten van je koekje .
Iets met pasta. Maar ik twijfel er over om na het bloedprikken even door te fietsen naar de Mac voor de lunch .quote:
Ik heb altijd trek in sushiquote:
nou rook dan maar extra.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb een chocoladestroopwafel, valt een beetje tegen
K zou het doenquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Iets met pasta. Maar ik twijfel er over om na het bloedprikken even door te fietsen naar de Mac voor de lunch .![]()
Dit is een confronterende vraag. Als ze alle sushi die ik op heb eens voor mijn huis zouden storten .... De schaamte....quote:
Vanaf deze week toch al?quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:56 schreef Amarantha het volgende:
@:Samzz ik lees nu dat Mulan vanaf december gewoon te bekijken is op Disney+.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is een confronterende vraag. Als ze alle sushi die ik op heb eens voor mijn huis zouden storten .... De schaamte....
Ze zoekt gewoon een excuus om het vanavond weer te bestellen want 'er zijn mensen die het nog veel vaker eten dus dat kan best'.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is een confronterende vraag. Als ze alle sushi die ik op heb eens voor mijn huis zouden storten .... De schaamte....
Ja tegen extra betaling, dat is vanaf december niet meer zo.quote:
Of @UitStraling is stiekem even langs geweest huehuequote:Op vrijdag 4 september 2020 09:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ineens een wit vlak op m'n schermWindows-foutje ofzo?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze zoekt gewoon een excuus om het vanavond weer te bestellen want 'er zijn mensen die het nog veel vaker eten dus dat kan best'.
22 euro bovenop je abbo om een streampje te kijkenquote:
Als het er zou zijn. De AA zien me niet snel, maar de anonieme sushi verslaafden,,,,quote:
Oh, zo snel al. Nou, dan wacht ik nog wel even.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:56 schreef Amarantha het volgende:
@:Samzz ik lees nu dat Mulan vanaf december gewoon te bekijken is op Disney+.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het er zou zijn. De AA zien me niet snel, maar de anonieme sushi verslaafden,,,,
Dan tekent ie wel heel keurig binnen de lijntjes.quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of @:UitStraling is stiekem even langs geweest huehue
Ik denk ook dat weinig mensen dat gaan doen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
22 euro bovenop je abbo om een streampje te kijken![]()
![]()
Ja een film die iets van 150 miljoen heeft gekost, heel raar dat ze daar iets van terug willen zien.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
22 euro bovenop je abbo om een streampje te kijken![]()
![]()
Ja ik ga hem dan ook wel gewoon op Disney bekijken in december.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo snel al. Nou, dan wacht ik nog wel even.
Moet je hem maar niet maken voor een streamingdienst. Als je een abonnement koopt bij Netflix of Disney of whatever waar dan ga je er toch een beetje vanuit dat je alles mag kijken voor je maandelijkse bijdrage?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja een film die iets van 150 miljoen heeft gekost, heel raar dat ze daar iets van terug willen zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |