rare ttquote:Op donderdag 3 september 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Het is trouwens super lekker buiten. Warm briesje, oranje blaadjes, lichtjes overal, mensen op het terras
Warm? Ik had t koud vandaag, stomme regenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Het is trouwens super lekker buiten. Warm briesje, oranje blaadjes, lichtjes overal, mensen op het terras
niets met poep en zoquote:Op donderdag 3 september 2020 21:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan Wereldsteden??
Ja maar nu is het warm. Ik had een sjaaltje om gedaan maar was dus niet nodig.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Warm? Ik had t koud vandaag, stomme regen.
dan had jezelf maar de lapo moeten hebben.quote:
warm? ga ff voelenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar nu is het warm. Ik had een sjaaltje om gedaan maar was dus niet nodig.
Oh beter.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar nu is het warm. Ik had een sjaaltje om gedaan maar was dus niet nodig.
hoor het net flink regenen en waaienquote:Op donderdag 3 september 2020 21:42 schreef CherryLips het volgende:
hier zijn er steeds meer tot 23:00 openquote:Op donderdag 3 september 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is de AH sinds kort tot tien uur open. Ik vroeg nog aan de caissière of het altijd zo rustig was op dit tijdstip. Ja dus
Het is echt niet koud. Net met koffie op mijn balkon gezeten. Beetje uitkijken over urbi et orbi.quote:
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is echt niet koud. Net met koffie op mijn balkon gezeten. Beetje uitkijken over urbi et orbi.
Nog even en ze zijn 24/7 open, net als in Boedapest vroegerquote:Op donderdag 3 september 2020 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
hoor het net flink regenen en waaien
[..]
hier zijn er steeds meer tot 23:00 open
23uquote:Op donderdag 3 september 2020 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Hier niet volgens mij. Maximaal 22.00 uur dacht ik.. Vroeger, toen de Jumbo net open was hier (2014), was ie wel tot 22.00 uur dicht, maar dat werd al na ongeveer een jaar teruggebracht naar 21.00 uur.. En nog steeds zie ik mensen die na 21.00 uur naar binnen willenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
Is ook niet meer van deze tijd om niet 24/7 open te zijn.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier niet volgens mij. Maximaal 22.00 uur dacht ik.. Vroeger, toen de Jumbo net open was hier (2014), was ie wel tot 22.00 uur dicht, maar dat werd al na ongeveer een jaar teruggebracht naar 21.00 uur.. En nog steeds zie ik mensen die na 21.00 uur naar binnen willen
Vind ik maar niks.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook niet meer van deze tijd om niet 24/7 open te zijn.
ik vind het wel absurd eigenlijk..quote:Op donderdag 3 september 2020 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog even en ze zijn 24/7 open, net als in Boedapest vroeger
ik heb ook nog nooit een stuk van new york gedronken, is dat wat?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk een serie waar ze de ene andere andere manhattan naar binnen gieten. Is dat lekker?Nog nooit op.
Ik ken iets teveel mensen met een zware tijdrovende baan die het wel erg prettig en praktisch zouden vinden.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik maar niks.
Eerst denk je handig, dan gaat er steeds meer open tot je eigen business moet volgen.
Of dat je ooit noodgedwongen in een winkel moet werken om 2:00am.
Waarom?
dat hoor ik de laatste tijd wel vaker..quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Samzz het volgende:
Over series gesproken. Begonnen met The 100, goddamn, wat een goede serie. Hooked.
Achter ons lag ook wat moois:quote:Op donderdag 3 september 2020 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zal wel ietsje ander onderhoud zijn.
Zondag op t Amsterdam-Rijn kanaal een paar mooie schepen gezien.
Zit je Sex and the City te kijken?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik kijk een serie waar ze de ene andere andere manhattan naar binnen gieten. Is dat lekker?Nog nooit op.
oh vetquote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Achter ons lag ook wat moois:
[ afbeelding ]
Nou daar heb je het al.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iets teveel mensen met een zware tijdrovende baan die het wel erg prettig en praktisch zouden vinden.
Ik vind het een enorme aanrader.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hoor ik de laatste tijd wel vaker..
Wtf is dat?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooie vrouw die brunette.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Samzz het volgende:
Over series gesproken. Begonnen met The 100, goddamn, wat een goede serie. Hooked.
japanners?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken iets teveel mensen met een zware tijdrovende baan die het wel erg prettig en praktisch zouden vinden.
Neequote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zit je Sex and the City te kijken?
Klets, als ze jouw dochter om 02:00 uur uit bed roven wil je toch ook graag dat de politie erachteraan rent of als je zelf met je dronken hoofd van de trap af pleurt wil je toch ook een pleister kunnen halen bij de SEH.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou daar heb je het al.
Een echt welvarend land geniet van de avondrust.
Seizoen 1 vond ik wel even flink doorbijten, iets teveel tienerdrama nog.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef Samzz het volgende:
Drink jij peated whisky?quote:Op donderdag 3 september 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klets, als ze jouw dochter om 02:00 uur uit bed roven wil je toch ook graag dat de politie erachteraan rent of als je zelf met je dronken hoofd van de trap af pleurt wil je toch ook een pleister kunnen halen bij de SEH.
Dit, kan er niet tegen als ze kinderen grotemensendingen laten doen, krijg ik deze blik van ------->quote:Op donderdag 3 september 2020 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Seizoen 1 vond ik wel even flink doorbijten, iets teveel tienerdrama nog.
Wow wat een ding.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:00 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, ik was aan het lezen over whisky en ik was even nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 september 2020 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heh?
Nee sowieso vind ik rokerig vies.
Ik vind t leukquote:Op donderdag 3 september 2020 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Seizoen 1 vond ik wel even flink doorbijten, iets teveel tienerdrama nog.
Ja prioritaire beroepen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klets, als ze jouw dochter om 02:00 uur uit bed roven wil je toch ook graag dat de politie erachteraan rent of als je zelf met je dronken hoofd van de trap af pleurt wil je toch ook een pleister kunnen halen bij de SEH.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |