quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
Katten zijn voor homo'squote:Op donderdag 3 september 2020 20:14 schreef Poefbank het volgende:
Katten zijn voor mensen die te lui zijn om de hond uit te laten
Sowieso, die bril op je voorhoofd..quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:40 schreef Bluedisplay het volgende:
Zijn bril lijkt wel een vergrootglas
Ze is nog nooit zo droog geweest.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:40 schreef Oostblokkert het volgende:
Hij: Ge bent leuk gekleed...
Zij: Haha aww
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
3 ook.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:50 schreef Bluedisplay het volgende:
Zn overhemd had wel een maatje kleiner gekund
Van z'n vader geleend waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:50 schreef Bluedisplay het volgende:
Zn overhemd had wel een maatje kleiner gekund
Krullen hè.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoe is dit een match dan? Want ik zie het niet.
De verwarde broer van Meester Visser.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Een presentator van de EO-Kinderkrant.
Ik denk dat hij zo oud niet is, maar zijn grijze haar en kledingstijl maken hem veel ouder dan dat hij is.quote:
Dagen van gras, dagen van stroquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Deze vrouw is echt prachtig, waarom koppelen ze daar Spinvis aan?
quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tweeling, zit je ineens haar zus te scharen.
In bijna alle andere gevallenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tweeling, zit je ineens haar zus te scharen.
Het scheelt tien jaar. Wedden dat dit andersom nooit gaat voorkomen?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo oud niet is, maar zijn grijze haar en kledingstijl maken hem veel ouder dan dat hij is.
10 jaar? Dat heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:57 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Het scheelt tien jaar. Wedden dat dit andersom nooit gast voorkomen?
Echt hè. Dat klokje ook alquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:00 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ben je 54 en dan loop je nog met zo'n pauperpuberbroek rond.
Klopt overigens wel met zijn Italofilie, zo smakeloos kunnen ze er daar ook nogal uitzien.quote:
Zeker. Maar ook heel veel goed gesoigneerde mannen. Pitti 'Uomoquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Klopt overigens wel met zijn Italofilie, zo smakeloos kunnen ze er daar ook nogal uitzien.
Heeft zij misschien het andere rakketje.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:05 schreef Slobeend het volgende:
Dit zou de zus van Jennifer Hofman kunnen zijn.
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:07 schreef Oostblokkert het volgende:
Masters doen, terug gaan naar Afrika.
Waarom dan een vriendin zoeken?
Jeuk.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:07 schreef Oostblokkert het volgende:
Masters doen, terug gaan naar Afrika.
Waarom dan een vriendin zoeken?
Braziliaans?quote:
Wie?quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Aan de reacties op insta van first dates te zien is die gast nogal een player. Matties met Harrie van het kamp
mister zanzibarquote:
Jep, die zoeken naar dit soort types en krijgen vroeg of laat de teleurstelling.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Vrouwen die daar intrappen verdienen ook niet beter.
Die trek je wel lekker uit elkaar. Rondjes draaien.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:14 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Jep, die zoeken naar dit soort types en krijgen vroeg of laat de teleurstelling.
Jammer van die cheap ass setting.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:18 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het wel een enorm leuk programma
Daarom willen ze het vaak nog een keer proberen in een andere settingquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:18 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Jammer van die cheap ass setting.
Als ik niet lekker anoniem rotopmerkingen kon maken zou ik het amper kijken denk ik.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:18 schreef DKUp het volgende:
Ik vind het wel een enorm leuk programma
Dit helpt heerlijk mee ja, van die vileine opmerkingen over vage mensenquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:21 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Als ik niet lekker anoniem rotopmerkingen kon maken zou ik het amper kijken denk ik.
Die vlotte babbelaar met 19 broertjes en zusjes? Oh had ik niet verwacht.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:10 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Aan de reacties op insta van first dates te zien is die gast nogal een player. Matties met Harrie van het kamp
Kans is groot.quote:Op maandag 7 september 2020 19:33 schreef DKUp het volgende:
Hij loopt alsof hij net in zijn reet is geneukt.
Je doet het maar met de homo’s, bejaarden en gristelijken.quote:Op maandag 7 september 2020 19:40 schreef Poefbank het volgende:
Ik wil vandaag wel een lekker mokkel zien.
Die Malay ?quote:Op maandag 7 september 2020 19:40 schreef Poefbank het volgende:
Ik wil vandaag wel een lekker mokkel zien.
Die wordt geslooptquote:Op maandag 7 september 2020 19:51 schreef nostra het volgende:
Over drie dagen een maatje van me in de uitzending, even volgen.
Zo rolt Fok.quote:
Huh?quote:Op maandag 7 september 2020 19:53 schreef F.Sinatra het volgende:
Dit is @:kanovinnie ?
(Iemand doet hier aan Kano basketbal)
Dat zei 'ie toch? Sorryquote:
Welke gast gaat dit over?quote:
Kanopolo toch.quote:Op maandag 7 september 2020 19:55 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Dat zei 'ie toch? Sorrydacht dat iemand anders me quote.
Flauwe grapje. Iemand zei dat ie aan Kano basketbal deed. En je usernaam schoot me te binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |