abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_194884229
steeds meer mensen die erop afkomen, die tegen BLM zijn. en er vallen doden.
wat een kutland. niemand die echt wat doet om dit alles ergens heen te laten gaan; praten, echt structureel verbeteren van die politie ellende, duidleijk frame zetten voor protesten, en wat wel en niet geaccepteerd wordt..

kut-nep anarchisten die komen om de boel in de fik te zetten en te plunderen...

nu lopen er bij de protesten mensen met wapens om zich te beschermen, de tegendemonstranten en milities brengen wapens, en dit soort rallies, optochtje met autos die paintballs schieten en mace spuiten op mensen... echt he..
pi_194884331
quote:
Iemand die hier al wat meer over gevonden heeft toevallig ?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_194884350
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:39 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Nee hoor, maar vooral niet meer als een Ubermensch. Blanken die denken privileges te hebben zijn al eeuwenlang een pest voor de wereld. De privileges moeten eraf, makkelijk zat.

Het grappige is dat het type wat op Trump stemt nou niet bepaald een Ubermensch is.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Voor übermenschen moet je bij de aanhang van Biden zijn inderdaad, een paar voorbeelden van mensen die de afgelopen dagen zijn gepakt. dit keer zonder masker.

You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  vrijdag 4 september 2020 @ 15:15:13 #79
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194884424
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:09 schreef Selqae het volgende:

[..]

Voor übermenschen moet je bij de aanhang van Biden zijn inderdaad, een paar voorbeelden van mensen die de afgelopen dagen zijn gepakt. dit keer zonder masker.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar zijn de Biden/Democraten stickers, petjes en andere snuisterijen? Waarom zouden deze gearresteerde mensen gelinkt zijn aan Biden?

Wel jammer dat je de oorspronkelijke boodschap ontloopt. Ben je het ermee eens dat ubermenschen (of untermenchen) niet bestaan en dat elk ras, elk geslacht, elke religie dezelfde rechten en plichten verdiend?
  vrijdag 4 september 2020 @ 15:15:44 #80
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_194884429
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:09 schreef Selqae het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is wel zo'n stereotype ja.
Ik weet ook zeker dat hij vegan is.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_194884852
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 14:12 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Wanneer zien we van jou eens een echte bijdrage?
Een artikel of een video of wat dan ook.
Ow ik steek geen veer in elkaars reet over de volgende opruiende tweet die hier geplaatst wordt dus moet er opeens zogenaamd om een echte bijdrage gevraagd worden. Hier zijn we weer duidelijk hoe hypocriet selectief de populisten zijn. ^O^
pi_194884876
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:43 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ow ik steek geen veer in elkaars reet over de volgende opruiende tweet die hier geplaatst wordt dus moet er opeens zogenaamd om een echte bijdrage gevraagd worden. Hier zijn we weer duidelijk hoe hypocriet selectief de populisten zijn. ^O^
pi_194885604
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:07 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Iemand die hier al wat meer over gevonden heeft toevallig ?
Eerste hit op google.

Portland opens three outdoor homeless camps to try to contain spread of coronavirus
Incelfrikandel
pi_194885633
Geen idee hoe en wat, ik hou mij ook buiten de discussie, zie dit maar als een 'dump-and-run'

Gisteravond is weer een auto op demonstranten ingereden op Times Square in New York.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_194885838
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:29 schreef Resistor het volgende:
Geen idee hoe en wat, ik hou mij ook buiten de discussie, zie dit maar als een 'dump-and-run'

Gisteravond is weer een auto op demonstranten ingereden op Times Square in New York.
Foute actie, maar wel te begrijpen. Zoals we in Portland hebben gezien, kan stoppen of uitstappen levensgevaarlijk zijn.

twitter
pi_194885925
quote:

Moeten die mongolen maar aan de kant gaan.
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”
pi_194885959
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 15:15 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Waar zijn de Biden/Democraten stickers, petjes en andere snuisterijen? Waarom zouden deze gearresteerde mensen gelinkt zijn aan Biden?

Antifa-ers zijn ook geen Biden aanhangers, of uberhaupt Democraten. Ze vallen net zo goed de woningen aan van linkse burgermeesters als Jenny Durkan en Ted Wheeler.
pi_194886157
twitter
pi_194886332
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 16:45 schreef L_auteur het volgende:

[..]

Antifa-ers zijn ook geen Biden aanhangers, of uberhaupt Democraten. Ze vallen net zo goed de woningen aan van linkse burgermeesters als Jenny Durkan en Ted Wheeler.
Waarom noemt Biden het beestje niet bij zijn naam dan om het geweld te veroordelen als ze toch niet op Biden stemmen? Hij laat bewust de namen van organisaties als BLM en Antifa achterwege en houdt het bij 'protestors & looters' omdat hij weet dat het hem stemmen gaat kosten als hij dat wel doet. Van Biden zijn ze niet zo gecharmeerd denk ik maar ze passen goed thuis in de geradicaliseerde linkerflank van de Democraten.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194886539
Video uit 2017
Die kerel gaat undercover, en zijn vermomming is subliem :P

Hier was al duidelijk dat antifa geen vredige groep is.
pi_194887166
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 11:04 schreef mcmlxiv het volgende:

Ach zolang rechtse fascisten sinds 1994 al honderden moorden hebben gepleegd en Antifa nu misschien 1, is de tussenstand nog steeds dat de bruinhemden hier wederom aan de verkeerde kant van de geschiedenis staan. Voor wie dit soort moorden toejuicht, wees er maar trots op dat je bij de neo-fascisten hoort.
Al Qaida heeft nog een paar duizend meer op hun conto staan en nu? Of werken whataboutisms maar 1 kant op?
pi_194887252
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 17:09 schreef schommelstoel het volgende:
Video uit 2017
Die kerel gaat undercover, en zijn vermomming is subliem :P

Hier was al duidelijk dat antifa geen vredige groep is.
Steven _O_
pi_194887258
Tim Pool over o.a. Michael Reinoehl en Rittenhouse met Drew Hernandez die aanwezig was bij de Rittenhouse shooting.

¿
pi_194887345
quote:

Bij de filmpjes uit de VS kun je echt zoveel domme groepsmentaliteit zien. Een automobilist wil er overduidelijk langs en heeft al laten zien dat hij wel wil duwen. Snel: ga er voor staan en agressief op de ramen beuken! HE HIJ GEEFT GAS WTF!@!@!@!

Zelfs al is de automobilist fout in deze zaak, dan nog spring je toch niet vrijwillig voor zo'n gek?
  vrijdag 4 september 2020 @ 18:00:44 #96
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194887366
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 17:44 schreef AchJa het volgende:

[..]

Al Qaida heeft nog een paar duizend meer op hun conto staan en nu? Of werken whataboutisms maar 1 kant op?
Als je religieus geweld al op een links/rechts schaal wil plotten dan moet ik je teleurstellen. Dan is religieus geweld helaas nogal rechts. Links gespuis doet niet aan religie. Rechts gespuis is best vaak in de heer.

En verder is honderden moorden versus wellicht 1 best een whatabout waard. Ik begrijp de opwinding over de vernielde bushokjes, enige opwinding over de vele honderden moorden door aanhangers van trump en vergelijkbare figuren zou ook best terecht zijn.
pi_194887436
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 12:34 schreef Frikandelbroodje het volgende:

Goed punt. Inderdaad, wie stuurde er federale troepen die aldaar olie op het vuur gooide door vreedzame demonstranten aan te vallen? Wie vroeg ze om weg te gaan, waarna de boel daadwerkelijk een stuk rustiger werd? Wie praatte verleden week goed dat zijn aanhang naar die plek reist om aldaar mensen aan te vallen met bear mace en paintball, om daarmee het vuurtje weer op te stoken?
Als het allemaal zo "vreedzaam" was was er toch geen reden om federale troepen die kant op te sturen om desbetreffende gebouwen te beschermen?
pi_194887466
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als het allemaal zo "vreedzaam" was was er toch geen reden om federale troepen die kant op te sturen om desbetreffende gebouwen te beschermen?
Als ze zich puur hadden gericht op de relschoppers was dat een prima reden geweest.
Incelfrikandel
pi_194887485
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:00 schreef mcmlxiv het volgende:

Als je religieus geweld al op een links/rechts schaal wil plotten dan moet ik je teleurstellen. Dan is religieus geweld helaas nogal rechts. Links gespuis doet niet aan religie. Rechts gespuis is best vaak in de heer.

En verder is honderden moorden versus wellicht 1 best een whatabout waard. Ik begrijp de opwinding over de vernielde bushokjes, enige opwinding over de vele honderden moorden door aanhangers van trump en vergelijkbare figuren zou ook best terecht zijn.
Jij begint getallen te spuien dus mag ik dat ook en spannen die 3.000 doden op conto van Al Qaida de kroon. Dus mag ik ook en whataboutje erin gooien toch?
  vrijdag 4 september 2020 @ 18:09:18 #100
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194887505
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 september 2020 18:06 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Als ze zich puur hadden gericht op de relschoppers was dat een prima reden geweest.
Ze hebben zich gericht op het beschermen van federale gebouwen wat ze ook gedaan hebben. Dan kun je wel zeggen dat het allemaal onschuldige omstanders waren maar daar trap ik natuurlijk niet in.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')