abonnement Unibet Coolblue
pi_194903356
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik noemde je een incel, niet omdat ik Trump nou zo graag wil verdedigen, maar je reacties. Daaruit blijkt een groot ego en weinig empathie. Zoals de perfect supreme gentleman himself.
Jaja, totaal niet lezen wat ik eerder heb geschreven maar wel met termen als OMB komen.

Maar als ik je daar op wijs heb ik een groot ego en weinig empathie.

Voor jou: https://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)

En nu graag kappen met jij-bakken.
Incelfrikandel
pi_194903407
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Het probleem is dat die veiligheidsdiensten zich hebben misdragen, zowel in Portland en Washington, daarbij olie op het vuur gooiend. Lijkt me niet de bedoeling als je graag ziet dat het land weer normaliseert.
De veiligheidsdiensten zijn er van de 100+ dagen maar een paar dagen geweest, en het is nog steeds elke avond raak in Portland. Hoe geloofwaardig vind je het zelf nog door te beweren dat het normaliseert als federale hulp wegblijft, er zijn voorbeelden genoeg waar het tegenovergestelde is gebeurd namelijk.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194903428
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:19 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

NWS / BLM demonstraties in de VS #50 Jubileumtopic!!

Doe je dat nou expres, zo slecht lezen?
[..]

Wat wil je weten vriendelijke vriend? :)
Niemand hier leest slecht, jij lult uit je nek en je bent totaal niet serieus te nemen.
In Washington liep het fout, dat klopt, in Portland liepen ze al 8 weken de boel in de fik te steken, te plunderen, te moorden en in het algemeen de boel te slopen.

Daar hadden ze veel harder moeten optreden.

Op je eerdere achterlijke commentaar van “trumps veiligheidsdiensten”, federale politie omvat alle vormen van agentschappen.
FBI, US marshals, DEA etcetc, dat zijn allemaal federale agenten.

Dat heeft niets met trump van doen.

Hij had ze alleen veel eerder moeten inzetten en die achterlijke “mayor of Portland” met grof geweld af zetten.
Die vent is, net als jij, knettergek.

Het is alsof je de brandweer de schuld geeft van de brand.
pi_194903466
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:45 schreef Selqae het volgende:

[..]

De veiligheidsdiensten zijn er van de 100+ dagen maar een paar dagen geweest, en het is nog steeds elke avond raak in Portland. Hoe geloofwaardig vind je het zelf nog door te beweren dat het normaliseert als federale hulp wegblijft, er zijn voorbeelden genoeg waar het tegenovergestelde is gebeurd namelijk.
De veiligheidsdiensten staan ook echt in hun volste recht om federale gebouwen te beschermen. Zoals de rechtbank waar ze in werden gejaagd, de deur werd geblokkeerd en vervolgens een poging werd gedaan om de boel in de fik te zetten.
  zaterdag 5 september 2020 @ 17:50:29 #275
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194903516
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:48 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De veiligheidsdiensten staan ook echt in hun volste recht om federale gebouwen te beschermen. Zoals de rechtbank waar ze in werden gejaagd, de deur werd geblokkeerd en vervolgens een poging werd gedaan om de boel in de fik te zetten.
Moet kunnen. Het is immers pas een probleem als er daadwerkelijk doden vallen. Een poging zonder dodelijke slachtoffers telt niet.
pi_194903541
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:41 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Jaja, totaal niet lezen wat ik eerder heb geschreven maar wel met termen als OMB komen.

Maar als ik je daar op wijs heb ik een groot ego en weinig empathie.

Voor jou: https://nl.wikipedia.org/wiki/Projectie_(psychologie)

En nu graag kappen met jij-bakken.
Ik weet oprecht niet wat OMB zou moeten zijn en als ik google kom ik uit bij een overheidsinstantie uit de VS. Iets zegt mij dat je zelf de verzamelde werken van Glazenmaker niet hebt gelezen voor je op mij reageerde! Gelukkig verwacht ik dat ook niet van je. Want de wereld draait niet om mij alleen.
  zaterdag 5 september 2020 @ 17:53:33 #277
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194903557
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:

Het probleem is dat die veiligheidsdiensten zich hebben misdragen, zowel in Portland en Washington,
Misdragen conform de regelgeving die voor deze veiligheidsmedewerkers geld,

Of heb je het over de verontwaardigdheid van (vermeende) journalisten die dachten dat ze uitgezonderd waren van de directieven die de agenten van de veiligheidsdiensten gaven? ;)

quote:
daarbij olie op het vuur gooiend.
Da's subjectief :)
&lt;signature here&gt;.
pi_194903564

Donald Trump kan deze rellen goed uitbuiten!
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_194903565
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:45 schreef Selqae het volgende:

[..]

De veiligheidsdiensten zijn er van de 100+ dagen maar een paar dagen geweest,
Vier weken ;)

quote:
en het is nog steeds elke avond raak in Portland. Hoe geloofwaardig vind je het zelf nog door te beweren dat het normaliseert als federale hulp wegblijft, er zijn voorbeelden genoeg waar het tegenovergestelde is gebeurd namelijk.
Je kan in ieder geval niet ontkennen dat het flink olie op het vuur heeft gegooid. En ik neem aan dat je dat ook niet graag zou willen zien, of wel?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Niemand hier leest slecht, jij lult uit je nek en je bent totaal niet serieus te nemen.
In Washington liep het fout, dat klopt, in Portland liepen ze al 8 weken de boel in de fik te steken, te plunderen, te moorden en in het algemeen de boel te slopen.

Daar hadden ze veel harder moeten optreden.
Als ze dat hadden gedaan tegen relschoppers: terecht. Het bewijs laat wel zien dat ze het daar niet bij hebben gehouden. En daar sluit je hypocriet de ogen voor.

quote:
Op je eerdere achterlijke commentaar van “trumps veiligheidsdiensten”, federale politie omvat alle vormen van agentschappen.
FBI, US marshals, DEA etcetc, dat zijn allemaal federale agenten.

Dat heeft niets met trump van doen.
Trump heeft ze gestuurd op zijn bevel. Kijk, dat weet je dus niet omdat je niet leest.

quote:
Hij had ze alleen veel eerder moeten inzetten en die achterlijke “mayor of Portland” met grof geweld af zetten.
En wederom laat je mooi je ware aard zien. Democratisch gekozen functionarissen meppen en afzetten. Je zou goed bij de antifa passen.
Incelfrikandel
pi_194903572
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Moet kunnen. Het is immers pas een probleem als er daadwerkelijk doden vallen. Een poging zonder dodelijke slachtoffers telt niet.
Het is triest dat een burgemeester politieke belangen belangrijker vindt dan de veiligheid van de burgers van zijn stad. En dan zelf vertrekken omdat het te dichtbij kwam, die luxe heeft hij wel natuurlijk.
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
pi_194903585
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:50 schreef Ensiferum het volgende:

[..]

Moet kunnen. Het is immers pas een probleem als er daadwerkelijk doden vallen. Een poging zonder dodelijke slachtoffers telt niet.
Volgens mij was het frikandel die hier een killcount had neergezet van 343 doden door rechts en 0 door antifa. Als je alleen al het nieuws van de afgelopen week hebt gezien, dan weet je dat dat onzin is, maar het "teleurstellende" antifa cijfer komt volgens mij voornamelijk omdat die nog grotere kneuzen aantrekken. Niet omdat ze het niet proberen.
pi_194903605
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:52 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik weet oprecht niet wat OMB zou moeten zijn en als ik google kom ik uit bij een overheidsinstantie uit de VS. Iets zegt mij dat je zelf de verzamelde werken van Glazenmaker niet hebt gelezen voor je op mij reageerde! Gelukkig verwacht ik dat ook niet van je. Want de wereld draait niet om mij alleen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 16:33 schreef Glazenmaker het volgende:
orange man bad
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Volgens mij was het frikandel die hier een killcount had neergezet van 343 doden door rechts en 0 door antifa. Als je alleen al het nieuws van de afgelopen week had gezien, dan wist je dat dat onzin was, maar het "teleurstellende" antifa cijfer komt voornamelijk omdat die nog grotere kneuzen aantrekken. Niet omdat ze het niet proberen.
Dat was een andere user ;)
Incelfrikandel
  zaterdag 5 september 2020 @ 17:59:47 #283
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194903660
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:

Je kan in ieder geval niet ontkennen dat het flink olie op het vuur heeft gegooid. En ik neem aan dat je dat ook niet graag zou willen zien, of wel?
Ik moet ff diep ademhalen, maar iemand wijst je er weer op, dat ook zonder The Donny's Troops het daar vierkant stront is,

En jij komt echt met:

quote:
Ja, maar het had vast erger geweest als The Donny er was!!! *)
:|W :|W :|W
&lt;signature here&gt;.
pi_194903806
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:53 schreef ExTec het volgende:

[..]

Misdragen conform de regelgeving die voor deze veiligheidsmedewerkers geld,

Of heb je het over de verontwaardigdheid van (vermeende) journalisten die dachten dat ze uitgezonderd waren van de directieven die de agenten van de veiligheidsdiensten gaven? ;)
Ook voor jou dan maar:

NWS / BLM demonstraties in de VS #50 Jubileumtopic!!

quote:
Da's subjectief :)
Niet bepaald:

https://www.courthousenew(...)ests-again-peaceful/

https://time.com/5868911/(...)nforcement-response/

https://www.reuters.com/a(...)thdraw-idUSKCN24W24M

quote:
13s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef ExTec het volgende:

[..]

Ik moet ff diep ademhalen, maar iemand wijst je er weer op, dat ook zonder The Donny's Troops het daar vierkant stront is,

En jij komt echt met:
[..]

:|W :|W :|W
Tsja, ik meen dat we dit gesprek al eens eerder hebben gehad. Prima als jij dat een goede manier van handelen vindt, dat respecteer ik, maar ik ben van mening dat hij met dit beleid actief de zaak erger maakt. Als je Federale troepen stuurt naar Portland, zou ik zeggen dat ze zich moeten richten op de mensen die zich misdragen en niet actief het vuurtje opstoken door normale demonstranten aan te vallen. En nee, niet dat de Burgemeester van Portland het nou goed aanpakt, maar het is wel lastig als de president je actief dwarsboomt. Vorige week ook weer, waarbij supporters van Trump bear mace en paintball schieten op demonstraties. Dat helpt?
Incelfrikandel
pi_194903825
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:53 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Vier weken ;)
[..]

Je kan in ieder geval niet ontkennen dat het flink olie op het vuur heeft gegooid. En ik neem aan dat je dat ook niet graag zou willen zien, of wel?
[..]

Als ze dat hadden gedaan tegen relschoppers: terecht. Het bewijs laat wel zien dat ze het daar niet bij hebben gehouden. En daar sluit je hypocriet de ogen voor.
[..]

Trump heeft ze gestuurd op zijn bevel. Kijk, dat weet je dus niet omdat je niet leest.
[..]

En wederom laat je mooi je ware aard zien. Democratisch gekozen functionarissen meppen en afzetten. Je zou goed bij de antifa passen.
De enige die bij antifa past ben jij met je steunen van deze zeer gewelddadige protesten, de leugen in stand houden van “olie op het vuur” wat klinklare onzin is.

En daarbij zijn federale agenten altijd aanwezig overal in Amerika, dat is standaard.
Trump had opdracht gegeven federale gebouwen te beschermen omdat de mayor dat weigerde.
En daarom met grof geweld afzetten, dankzij die man zijn winkels en bedrijven en levens verloren gegaan want orange man bad.
pi_194903842

quote:
99 shootings, 38 people wounded and 10 people dead from gunshots, four from stabbings and one from blunt force trauma - also includes gruesome domestic violence attacks, fury over an apparent love triangle that left three people dead and disputes between friends that spiraled out of control.


[ Bericht 44% gewijzigd door Selqae op 05-09-2020 18:15:50 ]
You only live once, so be sure to spend fifteen hours a day staring at a screen seeking the approval of strangers
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:10:51 #287
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194903850
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:59 schreef ExTec het volgende:

[..]

Wat ik ook nog met je eens ben.

Donny's Troops gaan op dit punt alleen nog maar dienen als meer kruid.

Maar zijn die mensen, die blijkbaar dat kruid willen aansteken, niet het probleem.

En hoe gaan we die mensen pacificeren? ;)
&lt;signature here&gt;.
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:18:19 #288
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194903939
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:08 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Tsja, ik meen dat we dit gesprek al eens eerder hebben gehad. Prima als jij dat een goede manier van handelen vindt, dat respecteer ik, maar ik ben van mening dat hij met dit beleid actief de zaak erger maakt.
Maar dat verschil zit hem dus alleen tussen dat jij hier potsierlijk blijft roepen "Onrechtmatig!!!", terwijl je eigenlijk zegt": "Het is beleid waar ik niet achtersta." ;)

quote:
Als je Federale troepen stuurt naar Portland, zou ik zeggen dat ze zich moeten richten op de mensen die zich misdragen en niet actief het vuurtje opstoken door normale demonstranten aan te vallen.
Hier kan ik niks mee.

Klinkt als iemand die een filmpje heeft gezien, diep "verontwaardigd" is, en "van mening" is dat de "rechten" van de persoon die jij gezien hebt "tekort" zijn gedaan.

Uh huh.

quote:
En nee, niet dat de Burgemeester van Portland het nou goed aanpakt, maar het is wel lastig als de president je actief dwarsboomt. Vorige week ook weer, waarbij supporters van Trump bear mace en paintball schieten op demonstraties. Dat helpt?
Dus Trump stuurt direct zijn "supporters" aan oid? :')

Je komt immers met: die en die wil wat en dat kon niet, want de trump-supporters? :')
&lt;signature here&gt;.
pi_194904128
quote:
13s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:18 schreef ExTec het volgende:

[..]

Maar dat verschil zit hem dus alleen tussen dat jij hier potsierlijk blijft roepen "Onrechtmatig!!!", terwijl je eigenlijk zegt": "Het is beleid waar ik niet achtersta." ;)
Ook in Amerika zijn er regels voor het omgaan met demonstraties. Het in elkaar meppen van vreedzame demonstranten is ook daar verboden hoor.

quote:
Hier kan ik niks mee.

Klinkt als iemand die een filmpje heeft gezien, diep "verontwaardigd" is, en "van mening" is dat de "rechten" van de persoon die jij gezien hebt "tekort" zijn gedaan.

Uh huh.
Kun je hier iets mee?
NWS / BLM demonstraties in de VS #50 Jubileumtopic!!
NWS / BLM demonstraties in de VS #50 Jubileumtopic!!

Anders weet ik ook niet precies wat je nu van me wilt.

quote:
Dus Trump stuurt direct zijn "supporters" aan oid? :')

Je komt immers met: die en die wil wat en dat kon niet, want de trump-supporters? :')
Nee, hij stuurt ze niet aan. Echter heeft Trump meerdere keren gezegd dat hij het wel prima vindt dat zijn achterban zich ermee bemoeit en het nagelaten hun geweld te veroordelen. Ik denk niet dat dat helpt nee.

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

De enige die bij antifa past ben jij met je steunen van deze zeer gewelddadige protesten,
Helpt dat nou voor je gemoedstoestand als je jezelf voor blijft liegen dat ik gewelddadigheden niet zou veroordelen?

quote:
de leugen in stand houden van “olie op het vuur” wat klinklare onzin is.
Dat heb ik dan ook feitelijk aangetoond.

quote:
En daarom met grof geweld afzetten, dankzij die man zijn winkels en bedrijven en levens verloren gegaan want orange man bad.
"Ik ben het niet eens met hoe hij regeert dus wil ik dat een democratisch gekozen burgemeester wordt geslagen en afgezet".

Je spoort niet.
Incelfrikandel
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:37:02 #290
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194904212
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ook in Amerika zijn er regels voor het omgaan met demonstraties. Het in elkaar meppen van vreedzame demonstranten is ook daar verboden hoor.
Als een politie agent je verteld dat je op moet krassen moet je luisteren. Ook als je vind dat je "journalist" bent.

quote:
Anders weet ik ook niet precies wat je nu van me wilt.
Concrete voorbeelden, die hout snijden. Dus niet tweets van nietzeggend volk die vinden dat ze tekort zijn gedaan ;)

quote:
Nee, hij stuurt ze niet aan.
Duidelijk.
&lt;signature here&gt;.
pi_194904343
quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als een politie agent je verteld dat je op moet krassen moet je luisteren. Ook als je vind dat je "journalist" bent.
Nee, niet zomaar. Je hebt gewoon recht van vereniging in Amerika. Hier ook trouwens. Bovendien mag je als agent geen vreedzame demonstrant mishandelen.

quote:
Concrete voorbeelden, die hout snijden. Dus niet tweets van nietzeggend volk die vinden dat ze tekort zijn gedaan ;)
[..]
Wat vind je precies niet concreet genoeg aan link 1?

quote:
Duidelijk.
In elk geval helpen zijn[Trump] acties duidelijk niet, integendeel. Ik ben trouwens verbaast dat je daar zo van staat te kijken, gezien wel meer Amerikanen er zo naar kijken.
Incelfrikandel
  zaterdag 5 september 2020 @ 18:50:47 #292
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194904402
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:46 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Nee, niet zomaar. Je hebt gewoon recht van vereniging in Amerika. Hier ook trouwens. Bovendien mag je als agent geen vreedzame demonstrant mishandelen.
Moet ik mezelf echt herhalen?

Vooruit:

quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:37 schreef ExTec het volgende:

[..]

Als een politie agent je verteld dat je op moet krassen moet je luisteren. Ook als je vind dat je "journalist" bent.
quote:
Wat vind je precies niet concreet genoeg aan link 1?
Welke link? :)

Als het dit is:,

quote:
7s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:53 schreef ExTec het volgende:
Of heb je het over de verontwaardigdheid van (vermeende) journalisten die dachten dat ze uitgezonderd waren van de directieven die de agenten van de veiligheidsdiensten gaven? ;)
Niet posten ;)

quote:
In elk geval helpen zijn[Trump] acties duidelijk niet, integendeel. Ik ben trouwens verbaast dat je daar zo van staat te kijken, gezien wel meer Amerikanen er zo naar kijken.
Eh, tuurlijk. :O
&lt;signature here&gt;.
pi_194904682
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Ook in Amerika zijn er regels voor het omgaan met demonstraties. Het in elkaar meppen van vreedzame demonstranten is ook daar verboden hoor.
[..]

Kun je hier iets mee?
NWS / BLM demonstraties in de VS #50 Jubileumtopic!!
NWS / BLM demonstraties in de VS #50 Jubileumtopic!!

Anders weet ik ook niet precies wat je nu van me wilt.
[..]

Nee, hij stuurt ze niet aan. Echter heeft Trump meerdere keren gezegd dat hij het wel prima vindt dat zijn achterban zich ermee bemoeit en het nagelaten hun geweld te veroordelen. Ik denk niet dat dat helpt nee.
[..]

Helpt dat nou voor je gemoedstoestand als je jezelf voor blijft liegen dat ik gewelddadigheden niet zou veroordelen?
[..]

Dat heb ik dan ook feitelijk aangetoond.
[..]

"Ik ben het niet eens met hoe hij regeert dus wil ik dat een democratisch gekozen burgemeester wordt geslagen en afgezet".

Je spoort niet.
Je hebt niets feitelijk aangetoond, wat lul je nou toch weer dom.

8 weken van brandstichten, moorden en rellen.
“It’s mostly peaceful herp derp, orange man send federal officorsss”.

Dat er bij 1 protest een aantal echte en nep journalisten waren opgepakt zegt niet zoveel.

Het gaat om het geheel en geheel bestaat uit met name gewelddadige protesten.
En nee, daar heb je in Amerika geen recht op.

Jij valt een beetje in de cnn categorie, alleen dingen aanhalen die jouw standpunten lijken te ondersteunen, roepen dat het vredige protesten zijn terwijl er op de achtergrond een gebouw in de fik staat. :')

https://www.nationalrevie(...)ays-mostly-peaceful/
  zaterdag 5 september 2020 @ 19:22:39 #294
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194904838
Court of Apppeals heeft onlangs nog een bevel geschorst dat de feds weerhield journalisten te arresteren; dat de relschoppers misbruikten door zich voor te doen als pers.

Appeals court backs feds in Portland protest fight

quote:
A federal appeals court late Thursday halted a lower judge’s ruling that the Justice Department said had tied the hands of law enforcement trying to quell riots in Portland, Oregon.

The 9th U.S. Circuit Court of Appeals said the judge’s order directing federal agents and officers to try to discern reporters and legal observers among the unrest and avoid targeting them as they dispersed crowds, was unworkable and showed a “lack of clarity.”

“The Ninth Circuit’s decision is an important step that will allow federal officers to continue carrying out their important security responsibilities without being subject to untenable conditions,” said Attorney General William P. Barr.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194904905
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 september 2020 19:22 schreef dellipder het volgende:
Court of Apppeals heeft onlangs nog een bevel geschorst dat de feds weerhield journalisten te arresteren; dat de relschoppers misbruikten door zich voor te doen als pers.

Appeals court backs feds in Portland protest fight
[..]

Kijk volgens broodje hebben we nu feitelijk aangetoond dat hij uit z’n nek lult.
  zaterdag 5 september 2020 @ 19:37:46 #296
193178 Ensiferum
Met zonder usericon
pi_194905517
quote:
_O_

Bubba krijgt er een hoop nieuwe speeltjes bij de komende maanden, en zoveel mensen gaan de komende maanden de hardste reality check van hun leven krijgen. Acties hebben consequenties. De wereld draait niet om jou.

Misschien kunnen ze de komende paar jaar safe spaces gaan maken in de gevangenis _O-
No amount of money ever bought a second of time.
  zaterdag 5 september 2020 @ 20:51:08 #298
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194906133
Er is een artikel over de koerswijziging om relschoppers voortaan federaal aan te klagen. En dit heeft inderdaad vooral te maken met activistische district openbare aanklagers.
Ik heb daarover eerder een bericht gemaakt.
In het geval van Portland is het DA Mike Schmidt die meent dat gearresteerde relschopper niet vervolgd moeten worden voor criminele overtredingen of het hinderen van de politie bij hun werkzaamheden, omdat ze "gehoord moeten worden".
Het lijkt me duidelijk dat voor het terugbrengen van veiligheid in woongemeenschappen zulke politieke activisten gepasseerd moeten worden.

Feds start leveling rare civil disorder charges against demonstrators for alleged violence at Portland protests
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194906480
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat was een andere user ;)
Mijn excuses voor de valse beschuldiging en dankjewel voor het leren van een nieuwe afkorting.
pi_194906521
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 20:15 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

_O_

Bubba krijgt er een hoop nieuwe speeltjes bij de komende maanden, en zoveel mensen gaan de komende maanden de hardste reality check van hun leven krijgen. Acties hebben consequenties. De wereld draait niet om jou.

Misschien kunnen ze de komende paar jaar safe spaces gaan maken in de gevangenis _O-
Verkrachting zou geen onderdeel van een gevangenisstraf moeten zijn. Lachen om verkrachting is ook nogal kansloos. Zelfs al mag je de verkrachte persoon niet.
quote:
Ik snap de toegevoegde waarde van Tim niet. Matig commentaar op door andere mensen geschreven materiaal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')