Hmmmm weet niet of die nog bestaat.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:02 schreef Fugue het volgende:
[..]
Gewoon even naar je lokale boekwinkel morgen
Ja dat krijg je er nou vanquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmmmm weet niet of die nog bestaat.
Ja nou ja die lui zouden mij over moeten halen daar wat te kopen lijkt mij.quote:
Ik krijg altijd een fancy boekenlegger als ik er koopquote:Op zaterdag 5 september 2020 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja nou ja die lui zouden mij over moeten halen daar wat te kopen lijkt mij.
Krijg ik bij bookdeposit ook, voor een betere prijs. Maar goed bestel daar vooral omdat ze de boeken die ik lees niet in de winkel hebben.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:10 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik krijg altijd een fancy boekenlegger als ik er koop
Hoofdstuk erbij vermelden. Maar goed.. laten we eerst eens beginnen voordat we moeilijk gaan doenquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Goed punt, maar zou wel fijn zijn als je een indicatie kan geven zonder de spoiler te hoeven lezen.
Fair enough.quote:Op zaterdag 5 september 2020 20:59 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Hoofdstuk erbij vermelden. Maar goed.. laten we eerst eens beginnen voordat we moeilijk gaan doen
Ik heb het zelfde dilemmaquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:35 schreef BE het volgende:
Mmmm, twijfel, ga ik nu eerst het boek dat ik nu lees uitlezen of begin ik aan dit boek...
Mss morgen maar eens gasgeven met dat andere boek.
Ik herlees de Noordzeemoorden en ben halverwege het laatste boek. Is niet heel ingewikkeld lezen, maar de vorige keer dat ik het las zat ik midden in een burn out-achtig gebeuren dus echt geen idee meer hoe het afloopt!quote:Op zondag 6 september 2020 09:07 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde dilemma![]()
Het boek wat ik aan het lezen ben is super mooi, maar niet het makkelijkste boek om te lezen en ik denk dat ik het even weg moet leggen.
Welk boek lees je nu?quote:Op zondag 6 september 2020 09:07 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde dilemma![]()
Het boek wat ik aan het lezen ben is super mooi, maar niet het makkelijkste boek om te lezen en ik denk dat ik het even weg moet leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |