quote:Op vrijdag 4 september 2020 23:10 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ga alle boeken kopen en alles onder 4 sterren vebrand ik
Ja precies zo.quote:
Dat is ook het leukst natuurlijk, maar ook het duurstquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:17 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn er nog veel mensen lid van een bieb
Ik koop gewoon ouderwets boeken want boekenHeb inmiddels ook een aantal boekenkasten vol.
Goedkoop is het zeker niet, maar lezen is dan ook een van mijn weinige “hobbies”. Geef verder nauwelijks ergens geld aan uit dus dan kan het er wel afquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook het leukst natuurlijk, maar ook het duurst
De bieb heeft inmiddels ook best een uitgebreid aanbod van e-books. En ik kom er iedere maand met de kinderen, die houden echt heel veel van voorlezenquote:Op zaterdag 5 september 2020 00:17 schreef MaJo het volgende:
Wat zijn er nog veel mensen lid van een bieb
Ik koop gewoon ouderwets boeken want boekenHeb inmiddels ook een aantal boekenkasten vol.
Stemmen kan tot 1200 uur vandaagquote:Op zaterdag 5 september 2020 05:21 schreef Leer2eK het volgende:
Is De avond is ongemak nou definitief of horen we dat nog officieel?
Daarnaast suggesties voor de volgende maand:
- Harper Lee - To kill a mockingbird/Spaar de spotvogel
- Chris Cleave - Little Bee/Kleine bij
Mij trekt het ook niet zo, en de schrijfster komt op mij wat wazig over. Maar ik ga toch een poging wagen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:30 schreef manny het volgende:
Grappig hoe dit gaat. Ik las die "omschrijving" van De avond is ongemak en kreeg dat zelfde wegtrekkende gevoel als bij zo een filmhuisfilm omschrijving over een geweldige Bulgaarse film uit 1957 van 3,5 uur over een boerengezin dat takken verzamelt in een dor bos. Met alleen geluid links en een open einde.
Smaken verschillen gelukkig.
International Booker Prize gewonnen dus zo bedroevend slecht zal het verhaal niet zijnquote:Op zaterdag 5 september 2020 09:30 schreef manny het volgende:
Grappig hoe dit gaat. Ik las die "omschrijving" van De avond is ongemak en kreeg dat zelfde wegtrekkende gevoel als bij zo een filmhuisfilm omschrijving over een geweldige Bulgaarse film uit 1957 van 3,5 uur over een boerengezin dat takken verzamelt in een dor bos. Met alleen geluid links en een open einde.
Het is mijn beperking. Boek zal zeker goed zijn. Niet mijn genre.quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:50 schreef Fugue het volgende:
[..]
International Booker Prize gewonnen dus zo bedroevend slecht zal het verhaal niet zijn
Jij schrijft ook wel leuk! Kunnen we jouw boek niet doen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 09:30 schreef manny het volgende:
Orde orde!quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Jij schrijft ook wel leuk! Kunnen we jouw boek niet doen?
Heeft hij een boek geschreven?quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zou ik niet aanraden. Kinderboek voor mijn eigen kinderen geschreven, zonder meelezer of feedback.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het boek Daniël - Chris de Stoopquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:04 schreef Fugue het volgende:
Heb de poll dichtgegooid. Zal vandaag of morgen alvast weer een nieuwe maken voor welk genre in oktober. Welke willen jullie daar in hebben?
Genre. Niet boekquote:Op zaterdag 5 september 2020 12:48 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Het boek Daniël - Chris de Stoop
Historische fictiequote:Op zaterdag 5 september 2020 12:04 schreef Fugue het volgende:
Heb de poll dichtgegooid. Zal vandaag of morgen alvast weer een nieuwe maken voor welk genre in oktober. Welke willen jullie daar in hebben?
Gossip Girl lezen. Lekkerquote:Op zaterdag 5 september 2020 13:11 schreef amaranta het volgende:
Alles moet aan bod komen toch? Chicklit dan. Kunnen het maar gehad hebben,
Jij wil iedereen in maand 2 al wegjagen?quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:11 schreef amaranta het volgende:
Alles moet aan bod komen toch? Chicklit dan. Kunnen het maar gehad hebben,
🤔quote:Op zaterdag 5 september 2020 13:12 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Jij wil iedereen in maand 2 al wegjagen?
Categorie: boeken van Fokkers!quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:22 schreef Leer2eK het volgende:
We kunnen ook een keer Kismet doen van onze mede-Fokker @:SunChaser. Heb hem vorig jaar ofzo al gelezen en was zeker een vermakelijk boek
Ja kan je gewoon voordragen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 16:22 schreef Leer2eK het volgende:
We kunnen ook een keer Kismet doen van onze mede-Fokker @:SunChaser. Heb hem vorig jaar ofzo al gelezen en was zeker een vermakelijk boek
Jaa!quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:06 schreef BE het volgende:
Blij met de keuze!
En dus ergens deze maand lezen en een reactie?
Ja.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:06 schreef BE het volgende:
Blij met de keuze!
En dus ergens deze maand lezen en een reactie?
SPOILER: pagina307Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja.![]()
Denk wel om spoilers.
Misschien kan je zo iets doen.Oh ja... beter om het topic maar niet meer te lezen tot ik het boek gelezen heb.SPOILER: pagina307Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kan ook.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:49 schreef BE het volgende:
[..]
Oh ja... beter om het topic maar niet meer te lezen tot ik het boek gelezen heb.
Meerdere boeken gewoon lezenquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:35 schreef BE het volgende:
Mmmm, twijfel, ga ik nu eerst het boek dat ik nu lees uitlezen of begin ik aan dit boek...
Mss morgen maar eens gasgeven met dat andere boek.
Zeker nietquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Dat boek past toch wel in de brievenbus mensjes als ik die bestel?
Ja en zonder pagina nummer, want soms wijkt het af naargelang welke druk je hebt en ebook is misschien sowieso anders? Lees dat eigenlijk bijna niet dus heb ik niet zoveel verstand van.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja kan ook.
Maar spoilers gewoon in spoilers is misschien sowieso wel goed.
Gewoon alle inhoudelijk in een spoiler lijkt me. Hoef je ook niet steeds op te letten wat je wel en niet openkliktquote:Op zaterdag 5 september 2020 19:56 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ja en zonder pagina nummer, want soms wijkt het af naargelang welke druk je hebt en ebook is misschien sowieso anders? Lees dat eigenlijk bijna niet dus heb ik niet zoveel verstand van.
Ja, met een ebook is het anders. Dan ligt het aan je instellingen en device.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:56 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
Ja en zonder pagina nummer, want soms wijkt het af naargelang welke druk je hebt en ebook is misschien sowieso anders? Lees dat eigenlijk bijna niet dus heb ik niet zoveel verstand van.
RIPquote:
Goed punt, maar zou wel fijn zijn als je een indicatie kan geven zonder de spoiler te hoeven lezen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 19:56 schreef Leer2eK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |