Goed idee ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je @:Danny vragen om hem onder de aangekondigde topics te zetten
Shit moet ik nog echt gaan lezen ook.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:36 schreef Fok-it het volgende:
Lastig. Ik ga voor die van Ama. Heb 4 van de 5 nog niet gelezen en ben benieuwd naar allen maar denk dat deze wat toegankelijker is dan de rest
Goed idee. Heb het gevraagdquote:Op donderdag 3 september 2020 20:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je @:Danny vragen om hem onder de aangekondigde topics te zetten
Hebben we in ieder geval één aan het lezen gekregenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Shit moet ik nog echt gaan lezen ook.
Ja ik ga het sowieso doen dan.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:12 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hebben we in ieder geval één aan het lezen gekregen
Heb je een ereader of ipad? www.onlinebibliotheek.nl heeft bijna alles voor 40 euro per jaar (of 6 boeken voor 20). Anders gewoon iets minder doneren aan wajongers.quote:
Er hebben ook wat mensen gestemd die wel meedoen maar niet in het topic hebben gepostquote:Op vrijdag 4 september 2020 09:38 schreef Fok-it het volgende:
27 stemmen? Ik heb zo het idee dat er meer mensen hebben gestemd dan er mee willen doen
Lolquote:
Misschien niet echt het goede topic en ook niet echt mijn genre maar iets van Stephen King?quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:36 schreef B300 het volgende:
Ik zoek een boek voor een kameraad van me, ik weet dat hij van SF houd maar nog niet zoveel er van heeft gelezen. Heeft iemand aanraders? (naast Dune)
Oeh! Ik ga voor deze! Ik heb hem toevallig net van de week van mijn tante gekregen (als ebook) dus dat komt mooi uit!quote:Op donderdag 3 september 2020 19:28 schreef Fugue het volgende:
Keuze 3: De avond is ongemak - Marieke Lucas Rijneveld
[ afbeelding ]
[..]
Oeps, klopt. Excuus. Stephen King altijd goedquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:54 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien niet echt het goede topic en ook niet echt mijn genre maar iets van Stephen King?
En stuur hem even een linkje als we SF maand hebbenquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:09 schreef B300 het volgende:
[..]
Oeps, klopt. Excuus. Stephen King altijd goed
Bol.com via een affiliate linkje.quote:
We zien je inbreng voor oktober wel verschijnenquote:Op vrijdag 4 september 2020 11:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuk idee!
Ik doe mee zodra er een boek tussen zit dat ik daadwerkelijk wil lezen of al gelezen heb. Ik heb namelijk nog steeds een trauma van verplicht lezen voor Nederlands middelbare school.
Overigens lees ik genoeg boeken minstens toch wel 1tje per maand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |