quote:
'repeatmode'quote:
Hmmm ik moet eerst naar youtube om hem te kunnen horenquote:Op donderdag 3 september 2020 13:54 schreef UitStraling het volgende:
Dol op het zithupsje van de drumster![]()
Ohhh!quote:
Ik dacht al zoietsquote:
Jaquote:Op donderdag 3 september 2020 15:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik dacht al zoiets![]()
Maar wat een heerlijke taal is dat ook![]()
Alles wat zij zeggen klinkt zangerig![]()
Een van de weinige talen die ik echt mooi vind klinken
Misschien aan hem vragen of hij een leuk verhaaltje in het Portugees wil vertellen ?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:28 schreef jerney het volgende:
[..]
Jaen zacht
purrrrr
Ik heb het hem nog niet horen praten
Hahaha laterquote:Op donderdag 3 september 2020 15:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien aan hem vragen of hij een leuk verhaaltje in het Portugees wil vertellen ?
Desnoods iets inspreken ,kan je het telkens terug luisteren en een beetje kwijlen en geilen![]()
In ? Of op?quote:Op donderdag 3 september 2020 15:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahaha laterHeb het nu al lastig zat om er niet volle bak in te springen
Die versie heb ik ook trouwens ,dit is weer een remixquote:Op donderdag 3 september 2020 15:40 schreef jerney het volgende:
[..]
In... sort of?
Op al wel een beetje gedaan
Lekker toch![]()
![]()
Ik kende alleen deze versie trouwens![]()
Een leuke!quote:Op donderdag 3 september 2020 15:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die versie heb ik ook trouwens ,dit is weer een remix
quote:Op donderdag 3 september 2020 15:43 schreef puzziepie het volgende:
ik voel me nu net een ja-knikker![]()
![]()
Maar je snapt wat ik bedoel
Ik kan het me amper voorstellen dat jij evil in jouw hart bentquote:
Nee klopt, slechts een dun, zwart randje om mijn kleine hartjequote:Op donderdag 3 september 2020 16:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan het me amper voorstellen dat jij evil in jouw hart bent
Een zwart randje is goed, niks mis meequote:Op donderdag 3 september 2020 16:17 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee klopt, slechts een dun, zwart randje om mijn kleine hartje
Ja joh, anders was ik maar een pushoverquote:Op donderdag 3 september 2020 16:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een zwart randje is goed, niks mis mee![]()
Op de SN6 die de lucht in gaat straksquote:Op donderdag 3 september 2020 17:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja joh, anders was ik maar een pushover
Have fun!waar hoop je op?
Hahaquote:Op donderdag 3 september 2020 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Op de SN6 die de lucht in gaat straks![]()
(kinda space nerdie)![]()
Ik hou van die zwarte randen om een hart. Heb ze zelf ook
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Hahadacht ik al, sweet!
ORLY? Niks van gemerkt
quote:Op donderdag 3 september 2020 23:14 schreef UitStraling het volgende:
Zin om een aansteker bij de snor van die linkse te houden![]()
Je bent zelf een gekke kikker!!quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:12 schreef UitStraling het volgende:
wtf die is toch niet lief, gekke kikkers
Liht er een beetje aan van welke slager de vleeswaren komen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Stray_Cat daarvoor te vinden is
Voor K, hmm, nee niet echt.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:15 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Stray_Cat daarvoor te vinden is
Jij begintquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou![]()
Hieronder volgt een heel wit vlak om te vullen.
quote:
Ik ga hier mijn enorme brein op loslaten en kom zo met een grondige analyse.quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Voor mij is deze plaat wel een beetje hoe mijn leven wàs, hard op weg mijn eigen weg te vinden.
Hier past maar een antwoord en dat is;quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:35 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Voor mij is deze plaat wel een beetje hoe mijn leven wàs, hard op weg mijn eigen weg te vinden.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga hier mijn enorme brein op loslaten en kom zo met een grondige analyse.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 00:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier past maar een antwoord en dat is;
Katy Perryquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze voor mij dan maar dan met extra een s![]()
Heb ik vast al 1000 keer verteld maar heb haar ooit een handkusje gegevenquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:45 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Katy PerryLeuk mens lijkt mij dan, niet zo'n tuttebel
Uiteraardquote:Op vrijdag 4 september 2020 00:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik vast al 1000 keer verteld maar heb haar ooit een handkusje gegeven
Altijdquote:
Echt hehquote:Op vrijdag 4 september 2020 01:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd![]()
Zin om deze te kijken.
Nemajahnieklastakwestoubehdreamonjoemajnaniemoejeehklastohquote:Op vrijdag 4 september 2020 02:01 schreef Stray_cat het volgende:
If you want him, come and claim him![]()
quote:Op vrijdag 4 september 2020 02:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nemajahnieklastakwestoubehdreamonjoemajnaniemoejeehklastoh
Ik heb mijn abo ook van hem gekregenquote:
Ahhh nu delen we ook al een sugar daddyquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb mijn abo ook van hem gekregen
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh nu delen we ook al een sugar daddy
Heerlijk om af en toe simpel te doenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die plaatje? Je lijkt wel een Turk![]()
Mijn excuus
True , ik doe mijn schoondochter soms ook napratenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk om af en toe simpel te doen
Mijn eerste dinnetje was half Turks, vond ik een keer zaadjes van de Turkse Muts op een tuinbeurs en stond daarmee te joelen voor haar neus, sindsdien heb ik een mopsneus.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
True , ik doen mijn schoondochter soms ook napraten
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste dinnetje was half Turks, vond ik een keer zaadjes van de Turkse Muts op een tuinbeurs en stond daarmee te joelen voor haar neus, sindsdien heb ik een mopsneus.
Geluid doet het niet als ik hem hier wil luisteren , moet ik weer 'helemaaal' naar youtube om te luisterenquote:
Maar bedoel jij dat als je klikt dat je een grijs vlak ziet? Want dat heb ik ook heel vaak (vrijwel altijd eigenlijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook af en toe last van, hoe heb je het opgelost dan?
Yep maar vaag, zal wel te maken met wat verouderde plugins icm met deze website.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar bedoel jij dat als je klikt dat je een grijs vlak ziet? Want dat heb ik ook heel vaak (vrijwel altijd eigenlijk)
Moet ik eerst weer F5-en en dan kan ik em luisteren
Kon ik hm luisteren.
Maar sinds een paar dagen als ik (net zoals net op jouw video klikte) zie ik wel de video maar hoor niets![]()
![]()
Dus als ik meteen klik op de link bovenin je video en naar youtube gelinkt wordt dan hoor ik het geluid wel
Snap je em nog?![]()
Dat is goed mogelijk jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar vaag, zal wel te maken met wat verouderde plugins icm met deze website.
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 14:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]![]()
Ik ga hier vast spijt van krijgen maar wat betekend Nani ka hoka ni?
Nieuwsgierig en zo![]()
Oooww dat is netjesquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:28 schreef Tyr80 het volgende:
[..]![]()
"Anders nog iets?", zeer gebrekkig vertaald hoor. Maar het is wel zo ongeveer dezelfde winkel-achtige uitspraak die we hier kennen.
Weet niet wat jij in gedachten had als dit je zo meevaltquote:
Ik had niets in gedachtenquote:Op vrijdag 4 september 2020 14:30 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Weet niet wat jij in gedachten had als dit je zo meevalt
jerneyyyyquote:
quote:
quote:
Isn't Music amazingquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:47 schreef Sorella het volgende:
De reageerders hebben het over jaren 80 vibede nederlanders en belgen over new kids turbo
O en het is een duitste metalcore/electronicore ? band
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:47 schreef Sorella het volgende:
De reageerders hebben het over jaren 80 vibede nederlanders en belgen over new kids turbo
O en het is een duitste metalcore/electronicore ? band
Ik blijf Gold Fapp lezen... jajaja.. where the mind is..quote:
Ik mag graag de reactie video,s zien van dit nummer, die reageren zo ongeveer als jijquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Aanvankelijk had ik zoiets van... hmmm niet wat ik er van had verwa... ahhhh there we go
Reaction videos... damn.,.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:57 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik mag graag de reactie video,s zien van dit nummer, die reageren zo ongeveer als jij
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik blijf Gold Fapp lezen... jajaja.. where the mind is..
Teveel om op te noemen, die luister ik daarom ook nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey muziekfreaks, welk liedje zou je willen dat je nooit gehoord had?
Okquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen, die luister ik daarom ook niet
Goffer, i killed the topicquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen, die luister ik daarom ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |