Ik heb mijn abo ook van hem gekregenquote:
Ahhh nu delen we ook al een sugar daddyquote:Op vrijdag 4 september 2020 10:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb mijn abo ook van hem gekregen
quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:31 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhh nu delen we ook al een sugar daddy
Die plaatjequote:
Heerlijk om af en toe simpel te doenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die plaatje? Je lijkt wel een Turk![]()
Mijn excuus
True , ik doe mijn schoondochter soms ook napratenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk om af en toe simpel te doen
Mijn eerste dinnetje was half Turks, vond ik een keer zaadjes van de Turkse Muts op een tuinbeurs en stond daarmee te joelen voor haar neus, sindsdien heb ik een mopsneus.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
True , ik doen mijn schoondochter soms ook napraten
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn eerste dinnetje was half Turks, vond ik een keer zaadjes van de Turkse Muts op een tuinbeurs en stond daarmee te joelen voor haar neus, sindsdien heb ik een mopsneus.
Geluid doet het niet als ik hem hier wil luisteren , moet ik weer 'helemaaal' naar youtube om te luisterenquote:
Maar bedoel jij dat als je klikt dat je een grijs vlak ziet? Want dat heb ik ook heel vaak (vrijwel altijd eigenlijkquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik ook af en toe last van, hoe heb je het opgelost dan?
Yep maar vaag, zal wel te maken met wat verouderde plugins icm met deze website.quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar bedoel jij dat als je klikt dat je een grijs vlak ziet? Want dat heb ik ook heel vaak (vrijwel altijd eigenlijk)
Moet ik eerst weer F5-en en dan kan ik em luisteren
Kon ik hm luisteren.
Maar sinds een paar dagen als ik (net zoals net op jouw video klikte) zie ik wel de video maar hoor niets![]()
![]()
Dus als ik meteen klik op de link bovenin je video en naar youtube gelinkt wordt dan hoor ik het geluid wel
Snap je em nog?![]()
Dat is goed mogelijk jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep maar vaag, zal wel te maken met wat verouderde plugins icm met deze website.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |