quote:
Geil. (op z'n duits)quote:
Isn't Music amazingquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:47 schreef Sorella het volgende:
De reageerders hebben het over jaren 80 vibede nederlanders en belgen over new kids turbo
O en het is een duitste metalcore/electronicore ? band
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:47 schreef Sorella het volgende:
De reageerders hebben het over jaren 80 vibede nederlanders en belgen over new kids turbo
O en het is een duitste metalcore/electronicore ? band
Ik blijf Gold Fapp lezen... jajaja.. where the mind is..quote:
Ik mag graag de reactie video,s zien van dit nummer, die reageren zo ongeveer als jijquote:Op vrijdag 4 september 2020 20:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Aanvankelijk had ik zoiets van... hmmm niet wat ik er van had verwa... ahhhh there we go
Reaction videos... damn.,.quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:57 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik mag graag de reactie video,s zien van dit nummer, die reageren zo ongeveer als jij
quote:Op vrijdag 4 september 2020 20:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik blijf Gold Fapp lezen... jajaja.. where the mind is..
Teveel om op te noemen, die luister ik daarom ook nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hey muziekfreaks, welk liedje zou je willen dat je nooit gehoord had?
Okquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen, die luister ik daarom ook niet
Goffer, i killed the topicquote:Op vrijdag 4 september 2020 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Teveel om op te noemen, die luister ik daarom ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |