Herkenbaarquote:Op donderdag 3 september 2020 08:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Mja ik weet niet. Ik zit hier iedere dag wel bijna. Maar toch houd iets me ook tegen te doneren.
FOK! Daalt toch al jaren?quote:Op donderdag 3 september 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja volgens mij dat er minder reclameinkomsten zijn. Ik vind het ook nog verdacht rustig op Fok als zoveel mensen thuiswerken.
Ik had vroeger wel ABO. Als ik het echt gebruik niet zo erg. Mits prijs beetje 'normaal' is.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Herkenbaar
Beetje hetzeldfe als dat ik geen Grindr+ abonnement neem.
Het zijn van die principe dingen om voor bepaalde dingen niet te betalen, omdat je het niet extreem geweldig genoeg vind en denkt dat je t best wel kan missen als t stopt.
Maar vervolgens zit je er wel dagelijks op
Wat ik ervan begrijp, is het vooral dat laatste waar de schoen wringt.quote:Op donderdag 3 september 2020 10:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat er over een Corona effect gesproken wordt.
Wat is t effect can Corona op Fok dan?
Je zou denken dat mensen meer vrije tijd hebben, meer Fokken, meer reclame opbrengsten, etc.
Tenzij die bedrijven de reclame sowieso stopgezet hebben, omdat ze zelf in moeilijkheden zitten en ze dit dan redelijk overbodige reclame vinden.
Ja preciesquote:Op donderdag 3 september 2020 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Herkenbaar
Beetje hetzeldfe als dat ik geen Grindr+ abonnement neem.
Het zijn van die principe dingen om voor bepaalde dingen niet te betalen, omdat je het niet extreem geweldig genoeg vind en denkt dat je t best wel kan missen als t stopt.
Maar vervolgens zit je er wel dagelijks op
Ik zat al de hele tijd naar die laatste post te staren en denken: waarom zegt nu niemand meer iets?quote:Op donderdag 3 september 2020 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik de laatste was
Allemaal bang voor Danny natuurlijkquote:Op donderdag 3 september 2020 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik zat al de hele tijd naar die laatste post te staren en denken: waarom zegt nu niemand meer iets?
Ook een samenvatting van jouw dag tot nu toe?quote:
Oeh, welke plantjesquote:Op donderdag 3 september 2020 11:59 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n plantjes zijn al onderweg en ik ben niet thuis. Fu.
Dit. Stiekem zou het eigenlijk helemaal niet zo erg voor mij zijn. Het is echt een stomme gewoonte geworden, terwijl de momenten dat ik er echt plezier in heb steeds zeldzamer worden.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies
Ik denk stiekem dat het wel goed voor me zou zijn als het stopt.
Oh dat zei je. Ik dacht aan kamerplantenquote:
Met shoppen ben je toch ook wel een keer klaar.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Denk niet dat het uitmaakt voor mij, of ik nu hier mijn tijd verdoe of op reddit of youtube, of webshops.
FOK! kost sowieso minder geld dan online shoppen.
emquote:Op donderdag 3 september 2020 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Met shoppen ben je toch ook wel een keer klaar.
Hoe langer ik kijk, hoe meer ik nodig denk te hebbenquote:Op donderdag 3 september 2020 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
M'n rekening wel ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hmm...quote:Op donderdag 3 september 2020 12:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja precies, hoewel werk wel saaier zou zijn zonderquote:Op donderdag 3 september 2020 12:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit. Stiekem zou het eigenlijk helemaal niet zo erg voor mij zijn. Het is echt een stomme gewoonte geworden, terwijl de momenten dat ik er echt plezier in heb steeds zeldzamer worden.
Ik heb dat met periodes wel, maar tegenwoordig kan ik m'n mandje altijd prima weer leeggooien voordat ik het daadwerkelijk bestel. Scheelt wel met dat thuiswerken, elke keer als ik kleding wil bestellen, bedenk ik me gewoon dat ik toch de deur niet uitga.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe langer ik kijk, hoe meer ik nodig denk te hebben
Jaaaa, als ik daarmee begin, ben ik zo de hele dag kwijt.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:21 schreef gcjoel het volgende:
Besteed meer tijd aan weekendjes weg boeken/zoeken enzo.
Why?quote:Op donderdag 3 september 2020 12:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zoek wel eens naar vakanties, maar durf nooit wat te boeken
Ik ben al zo lang niet geweest, uit zenuwen. Denk dat 2014 voor het laatst was dat ik verder kwam dan de Ardennenquote:
Maar zenuwen voor het niet thuis zijn, ver weg zijn of voor het reizen zelf ofzo? Hoeft ook niet altijd superver te zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:33 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben al zo lang niet geweest, uit zenuwen. Denk dat 2014 voor het laatst was dat ik verder kwam dan de Ardennen
Vooral het reizen zelf. Als het een plek is die ik nog niet ken durf ik niet goed te rijden, en vliegen vind ik ook eng.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar zenuwen voor het niet thuis zijn, ver weg zijn of voor het reizen zelf ofzo? Hoeft ook niet altijd superver te zijn natuurlijk.
Ook nooit gewoon een weekendje België? En dan kan hij toch lekker rijden? Ik rij in het buitenland ook alleen soms wat lange stukken snelweg, in de steden vind ik het niet tof.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:38 schreef Lokasenna het volgende:
Vooral het reizen zelf. Als het een plek is die ik nog niet ken durf ik niet goed te rijden, en vliegen vind ik ook eng.
Maar zal me er ooit overheen moeten zetten, het is best schandalig dat ik nog nooit met Kaneel op vakantie ben geweest
Goed voor mn carrière zekerquote:Op donderdag 3 september 2020 11:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies
Ik denk stiekem dat het wel goed voor me zou zijn als het stopt.
Precies! nu wel minder nu het bij Nederland beperkt blijft. Maar dan nog, genoeg leuke dingetjes en restaurantjes uit te zoeken.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jaaaa, als ik daarmee begin, ben ik zo de hele dag kwijt.
Soms blijven we een nacht slapen bij familie van mij, en een keer zijn we twee nachten met zijn familie in België geweest.quote:Op donderdag 3 september 2020 12:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook nooit gewoon een weekendje België? En dan kan hij toch lekker rijden? Ik rij in het buitenland ook alleen soms wat lange stukken snelweg, in de steden vind ik het niet tof.Je moet wel samen weg joh, juist alleen maar tof.
Dat zou misschien idd wel ideaal zijnquote:Op donderdag 3 september 2020 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij hebt toch nieuw werk? Zou wel mooi samen vallen!
Dat laatste herken ik wel enorm ja.quote:Op donderdag 3 september 2020 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrijp, is het vooral dat laatste waar de schoen wringt.
Plus dat je thuis minder "je dag uitzit", ik ben thuis eerder geneigd om bijvoorbeeld een was aan te zetten als ik even niets te doen heb. Gaat toch van de foktijd af. En dat zal ook weer anders zijn dan als je standaard thuiswerkt.
Ik heb dus ff zitten tellen he.....quote:
Nah, heb je wel geshopt, en toch niet de uitgaven! Win-Winquote:Op donderdag 3 september 2020 12:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb dat met periodes wel, maar tegenwoordig kan ik m'n mandje altijd prima weer leeggooien voordat ik het daadwerkelijk bestel. Scheelt wel met dat thuiswerken, elke keer als ik kleding wil bestellen, bedenk ik me gewoon dat ik toch de deur niet uitga.
Thuis pak ik dan een klusje aan of ga ik even zitten gamen/netflixen inderdaad.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat laatste herken ik wel enorm ja.
Op werk ga je dan naar Fok om ff de tijd te doden.
Hier thuis ga ik idd andere dingen doen.
Wow! Goed bezig, Engeltjequote:Op donderdag 3 september 2020 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dus ff zitten tellen he.....
En in de quarantaine ben ik best wel zo'n gay plantdaddy geworden
11 neppe (die waren er al), maar nu ook 22 echte!
gewoon liften toch?quote:Op donderdag 3 september 2020 13:14 schreef Californium het volgende:
Even 700 meter afgedaald ( in 2,5 uur) nu voedsel want we moeten weer ophoog
anders denk je na een uur (of 2) ineens, ohja ik was ook nog aan het werkquote:Op donderdag 3 september 2020 14:07 schreef gcjoel het volgende:
Ik ga wel alsnog fokken maar dat is vooral omdat ik anders te veel verleid wordt echt niks te doen.
Fok is nog achter de computer en staat open naast werk.
Zo doe ik tussendoor ook nog dingen.
Exact mijn leven.quote:Op donderdag 3 september 2020 14:07 schreef gcjoel het volgende:
Ik ga wel alsnog fokken maar dat is vooral omdat ik anders te veel verleid wordt echt niks te doen.
Fok is nog achter de computer en staat open naast werk.
Zo doe ik tussendoor ook nog dingen.
quote:Op donderdag 3 september 2020 13:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dus ff zitten tellen he.....
En in de quarantaine ben ik best wel zo'n gay plantdaddy geworden
11 neppe (die waren er al), maar nu ook 22 echte!
Ja precies. Laatst een keertje gehad. Beetje tv zitten kijken enzoquote:Op donderdag 3 september 2020 14:11 schreef rival het volgende:
[..]
anders denk je na een uur (of 2) ineens, ohja ik was ook nog aan het werk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |