Duurt wel lang zeg. In een normaal bedrijf maakt HR binnen vijf minuten zo'n beslissing.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:23 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee, lang van stof.... iets met eromheen draaien
Bij de meeste mensen gaan ze even in gesprek voordat ze er iemand uit flikkeren ja. Ik begrijp dat dit in jouw geval iets anders is gegaan.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:23 schreef Charrell het volgende:
[..]
Nee, lang van stof.... iets met eromheen draaien
lolquote:Op woensdag 2 september 2020 22:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt geniaal
Weer om moeten lachen.
Ik mis daardoor wel een hoop 'haha' posts richting mijn persoon heb ik het gevoel.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Heerlijk is dat nu hoor, dat als iemand je quote je nu niet meer per se een reactie hoeft te geven maar een like ook voldoende om niet onbeleefd te zijn.
niet gelezenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
Ik wil jullie de rellen in ONZ niet onthouden!RELOVERZICHT SEPTEMBER
![]()
Rel 1: puntentelling augustus Jippie: Beetje tegenstrijdig was dat wel. Benieuwd hoe dan stand was geweest als @:Schakeltopia er in was blijven staan, Jacq had evengoed wel gewonnen.
Rel 2: Rozevla wordt beticht van een geestelijke beperking
Rel 3: ieniminimuis heeft fittie over corona-maatregelen
Rel 4: Mrslove post per abuis een babynamenlinkje. Was ze al zwanger toen ze met Paul verkering had?
Rel 5: Mrslove is het rellen zat, ze vraagt Paul DTS te verlaten met klem!
Rel 6: Paul stookt JacquelineHasselbaink op, Puzziepie support Paul. Schakeltopia kan de chaos niet meer overzien. Grote paniek! Er lijken meerder kampen te ontstaan. Als dit maar goed afloopt..
Rel 7: Haags Kwartiertje staat 2e, maar doet niet mee. Hij wil toch niet uit de lijst. Mario vind dit maar stom en is boos.
Rel 8 Robt kaapt topic van Nikonlover. Nikonlover boos. Rob is er ook weer klaar mee, hij gaat gelijk het topic uit! JacquelineHasselbaink: voor de mensen die goed opletten doet hij wel vaker
Rel 9: Jacquelinehasselbaink is boos dat de mensen die uit de lijst zouden gaan toch weer teruggezet worden: "dan ga ik er dus uit .. zo klaar mee!!!!"
Rel 10: hemarookworst is boos! Paul doet Nikonlover na met plaatjes een paar keer plaatsen in één post! Hij zegt: "Hou op met je spamposts Paul. Je bent onderdeel van crew, geef het goede voorbeeld." Jacquelinehasselbaink stookt het vuurtje nog even verder op: "Tig foto's hij spamt zeker"
Rel 11: Aloa wil uit de lijst. Nikonlover: "Ga janken in FB"
Niet gelezen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
![]()
Rel 1: puntentelling augustus Jippie: Beetje tegenstrijdig was dat wel. Benieuwd hoe dan stand was geweest als @:Schakeltopia er in was blijven staan, Jacq had evengoed wel gewonnen.
Rel 4: Mrslove post per abuis een babynamenlinkje. Was ze al zwanger toen ze met Paul verkering had?
Rel 6: Paul stookt JacquelineHasselbaink op, Puzziepie support Paul. Schakeltopia kan de chaos niet meer overzien. Grote paniek! Er lijken meerder kampen te ontstaan. Als dit maar goed afloopt..
Rel 7: Haags Kwartiertje staat 2e, maar doet niet mee. Hij wil toch niet uit de lijst. Mario vind dit maar stom en is boos.
Rel 8 Robt kaapt topic van Nikonlover. Nikonlover boos. Rob is er ook weer klaar mee, hij gaat gelijk het topic uit! JacquelineHasselbaink: voor de mensen die goed opletten doet hij wel vaker
Rel 9: Jacquelinehasselbaink is boos dat de mensen die uit de lijst zouden gaan toch weer teruggezet worden: "dan ga ik er dus uit .. zo klaar mee!!!!"
Rel 10: hemarookworst is boos! Paul doet Nikonlover na met plaatjes een paar keer plaatsen in één post! Hij zegt: "Hou op met je spamposts Paul. Je bent onderdeel van crew, geef het goede voorbeeld." Jacquelinehasselbaink stookt het vuurtje nog even verder op: "Tig foto's hij spamt zeker"
Doe dit in een spoiler en sodemieter op, Peniskop.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
![]()
Niet gelezen en donder op met je onzin.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
![]()
Lazer op Paul.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2020 22:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Alle kritische posts richting Paul een like gegeven.
Paul, ga weg.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:25 schreef Paul het volgende:
![]()
Spermabank?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo maar eens doneren denk ik.
Ik geniet wel altijd als de toetsenbordterroristen hier mad wordenquote:
denk niet dat Danny op je kwakje zit te wachtenquote:Op woensdag 2 september 2020 22:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo maar eens doneren denk ik.
Godver de godverquote:Op woensdag 2 september 2020 22:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee in je smoelwerk, ouwe cumbucket van me.
Personen zonder graatjequote:Op woensdag 2 september 2020 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach trek het je niet aan.
Je weet toch niet wat dat betekent
We roddelen hier niet: @Caland @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 2 september 2020 22:30 schreef Paul het volgende:
Vooral als Lenny_Leonard en Caland boos worden
De laatste staat ook wel bekend als "toetsenbordheld"
Ik moet op de een of andere manier ¤ 5000 uit de boeken zien te houden. Voorwaar geen sinecure.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik moet morgen mijn spulletjes van mijn nieuwe baan ophalen. Dit even ter info.
Snel, met zijn allen er een keer overheen.quote:
Ik heb ze liever koud.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Snel, met zijn allen er een keer overheen.
Hahaha.
Ik haat jou.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit had ik niet gepikt.
Als ze doorgaat koopt ze haar eigen rituals maar!
Wtfquote:Op woensdag 2 september 2020 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.
(de rest behalve @:scrummie2.1 begreep dit meteen al)
Het tijdstip maakt mij in principe niet zoveel uit.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb ze het liefst tussen de 12 en 16, koud of warm maakt me niets uit, want ik ben tegen racisme.
Heldquote:Op woensdag 2 september 2020 22:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Links, rechts, ik krijg ze ineens vanuit alle hoeken.
#voorniemandbang
Eens met de hashtagquote:Op woensdag 2 september 2020 22:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Links, rechts, ik krijg ze ineens vanuit alle hoeken.
#voorniemandbang
Post maar eens wat pics van je memmen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:36 schreef Charrell het volgende:
Heb soms toch het idee dat jullie opgefokte werkenergie of geen seks mogen hebben thuis.. er hier uitgeknepen word
Wordquote:Op woensdag 2 september 2020 22:36 schreef Charrell het volgende:
Heb soms toch het idee dat jullie opgefokte werkenergie of geen seks mogen hebben thuis.. er hier uitgeknepen word
Wordquote:Op woensdag 2 september 2020 22:36 schreef Charrell het volgende:
Ze kon niet factureren en nu er bezuinigingen nodig waren bleken ze toch zelf wel de koffie te kunnen zetten.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Word
Hoe is het op jouw werk? Je was ontslagen als secretaresse toch?
Nee, pyama shot van gisteren was genoeg voor deze maand.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:37 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Post maar eens wat pics van je memmen.
Misselijk jongquote:Op woensdag 2 september 2020 22:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Word
Hoe is het op jouw werk? Je was ontslagen als secretaresse toch?
Lenny en maxi-mus zijn iets te geforceerd bezig nu, trekt wel bij.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef Charrell het volgende:
Ik ben toch niet hard/mans genoeg voor deze chat denk ik
Je krijgt net een excuses en een hart onder je riem?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef Charrell het volgende:
vochtige ogen?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:43 schreef Charrell het volgende:
Miranda de la Hoya Veracruz Cardinal!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:47 schreef Charrell het volgende:
Nee dat niet.. maar raakt me wel blijkbaar![]()
Mja
....?quote:Op woensdag 2 september 2020 22:49 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Miranda de la Hoya Veracruz Cardinal!
Ja, dikke sorry maar ik heb niet echt nog meer behoefte om me hier als zwak doelwit open te stellen met prive zaken zodat jullie er telkens tegenaan kunnen trappen.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:51 schreef Tjacka het volgende:
je had ook vandaag een sollicitatiebrief kunnen schrijven
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:Op woensdag 2 september 2020 22:55 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja, dikke sorry maar ik heb niet echt nog meer behoefte om me hier als zwak doelwit open te stellen met prive zaken zodat jullie er telkens tegenaan kunnen trappen.
Ik ookquote:Op woensdag 2 september 2020 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie2.1 ik moet nog steeds Westworld uitkijken, jij?
Ik bij 4, kijk de laatste tijd sowieso niet zoveel series meer.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik ookAfgehaakt bij aflevering 6 volgens mij. Jij?
I know..quote:Op woensdag 2 september 2020 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Ben jij niet Charmed_nog iets?quote:
En bedankt... neequote:Op woensdag 2 september 2020 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben jij niet Charmed_nog iets?
Degene die deze tekst ooit heeft uitgeschreven komt nog altijd een tafelpoot tegen zijn kleine teen toe.quote:Op woensdag 2 september 2020 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste SC van FOK!. Kun je niet tegen een bekkenstootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Formule1 docuquote:Op woensdag 2 september 2020 23:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je nog een netflixtip Charlotte?
Ik alleen 24 momenteel. Seizoen 7 nu.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bij 4, kijk de laatste tijd sowieso niet zoveel series meer.
Ik vond je comment over spoilen daar zeer terecht. Daar kan ik echt ziedend om worden. Ik ken NIEMAND die dit soort previews wil zien en als die mensen er wel zijn wil ik er NIKS mee te maken hebben.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik alleen 24 momenteel. Seizoen 7 nu.
Hoort erbij.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:06 schreef Charrell het volgende:
Poging 2... doei![]()
Truste Scrummie... zal je niet meer pesten
@Calandquote:Op woensdag 2 september 2020 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Degene die deze tekst ooit heeft uitgeschreven komt nog altijd een tafelpoot tegen zijn kleine teen toe.
Ja vrij bijzonder toch.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vond je comment over spoilen daar zeer terecht. Daar kan ik echt ziedend om worden. Ik ken NIEMAND die dit soort previews wil zien en als die mensen er wel zijn wil ik er NIKS mee te maken hebben.
Kerrll elke rondje is anders, boeie Ruurd boeie.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik haat formule1, maar bedankt.
hey Goatquote:Op woensdag 2 september 2020 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Degene die deze tekst ooit heeft uitgeschreven komt nog altijd een tafelpoot tegen zijn kleine teen toe.
Welk mens wil dat weten?quote:Op woensdag 2 september 2020 23:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja vrij bijzonder toch.
"Jack vindt Kyle's zak met verdacht poeder. Palmer wordt op de hoogte gesteld van de beschuldigingen aan het adres van Anne, en Jack achtervolgt Kyle zonder Chase." Oh leuk zeg, weten we dat alvast.
Mijn moeder werd altijd ziedend als ze de ab niet kon vinden nadat GTST was afgelopen.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:12 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Geen idee.
Een episode titel is voldoende, dat was met Breaking Bad goed gedaan.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd GTST met mijn ouders meekeekquote:Op woensdag 2 september 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder werd altijd ziedend als ze de ab niet kon vinden nadat GTST was afgelopen.
Ze is sinds kort na zo'n 20 jaar gestopt met kijken. Ik ben trots op haar.
Ik als kind ook met mijn moeder en zus, pa zat altijd boven het journaal te kijken.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:16 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik altijd GTST met mijn ouders meekeek
Tot aan dat Jef zwerver werd ofzo. Maar er was ooit een stalker, en daar had ik nachtmerries over. Einde verhaal.
Eens.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:17 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had altijd een tyfushekel aan Nina.
Klopt. Dat is een walgelijk mens geworden/gebleken.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fajah vond ik wel érg leuk. Nou, dat is inmiddels wel over kan ik je vertellen.
Jouw ma gleed altijd van haar stoel van meneer Harmsen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn moeder werd altijd ziedend als ze de ab niet kon vinden nadat GTST was afgelopen.
Ze is sinds kort na zo'n 20 jaar gestopt met kijken. Ik ben trots op haar.
Nee, Dennis vonden ze hier wel leuk.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Jouw ma gleed altijd van haar stoel van meneer Harmsen waarschijnlijk.
Straks in elke serie.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Er zat ook ooit een transgender in GTST. Toen kon dat nog gewoon.
En Jimmy Geduld als de django unchained van meerdijk.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Er zat ook ooit een transgender in GTST. Toen kon dat nog gewoon.
Wat een walgelijke debiel is het ook.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:31 schreef maxi-mus het volgende:
Scrummie zit nu schuimbekkend te luister naar Jesse.
Asscher ligt ook heel dicht bij mijn irritatiegrens.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wat een walgelijke debiel is het ook.
Ja, die vond ik in het begin van de crisis nog wel sterk maar komt erg hypocriet over inmiddels.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Asscher ligt ook heel dicht bij mijn irritatiegrens.
Wordt wel diep in de nacht voor die mensjes.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:34 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, die vond ik in het begin van de crisis nog wel sterk maar komt erg hypocriet over inmiddels.
Ik ken exit-gesprekken die korter durenquote:Op woensdag 2 september 2020 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt wel diep in de nacht voor die mensjes.
Ja, ik geef het op zo.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wordt wel diep in de nacht voor die mensjes.
Oh, hey Charlotte.quote:
Fantastische serie.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:46 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik kijk nu Mr. Robot op Amazon Prime.
Prima serie. 8,5/10 (tot nu toe)
Godverdomme, ventquote:Op woensdag 2 september 2020 23:03 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben jij niet Charmed_nog iets?
Ik ben begonnen aan cobra kai. Ben er nog niet zeker van of ik dit af ga kijken.quote:
Als het aan het CDA ligt kan de moeder van @Caland opzoek naar een nieuwe baan.quote:CDA wil verbod op betaalde seks: ‘Niet meer van deze tijd’
Regeringspartij CDA wil dat er een einde komt aan prostitutie in Nederland. Betalen voor seks moet strafbaar worden, zo stelt CDA-Kamerlid Anne Kuik vandaag voor. ,,Het wordt nu echt tijd om een stap verder te gaan.’’
Wat een smerige hoer die Annequote:Op donderdag 3 september 2020 07:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als het aan het CDA ligt kan de moeder van @:Caland opzoek naar een nieuwe baan.
Gewoon Fvd volgend jaar maat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 september 2020 07:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gewoon Fvd volgend jaar maat.SGP maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is dat de SGP het geloof als rode leidraad door het partijprogramma hebben lopen, want ze hebben best een goed programma verderquote:
terechtquote:Op donderdag 3 september 2020 07:48 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-draaien~a590c88b/
@:JanCees
quote:Op donderdag 3 september 2020 07:51 schreef onlogisch het volgende:
Weer even 27 likes uitgedeeld aan user @:Scrummie2.1
waarom niet aan mijquote:Op donderdag 3 september 2020 07:51 schreef onlogisch het volgende:
Weer even 27 likes uitgedeeld aan user @:Scrummie2.1
Dit was post 152.000quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh sorry hoor zal je nooit meer likenquote:Op donderdag 3 september 2020 08:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al die likes. Word er gek van.
npquote:Op donderdag 3 september 2020 08:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedankt voor je likes, vriend @:jancees
Erg leuk om te zien dat je mijn posts leuk vindt.
Niet lief.quote:
Frontpage, niet geklikt.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:33 schreef Paul het volgende:
CDA wil verbod op betaalde seks
Ik zie graag je reactie tegemoet!
Zolang ze negersex maar met rust laten is het goed.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:33 schreef Paul het volgende:
CDA wil verbod op betaalde seks
Ik zie graag je reactie tegemoet!
Reeds behandeld in deze SC.quote:Op donderdag 3 september 2020 08:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo dan
NWS / CDA wil verbod op betaalde seks: ‘Niet meer van deze tijd’
diesel maatquote:Op donderdag 3 september 2020 08:38 schreef RamboDirk het volgende:
@:JanCees is op de brommert. Je ruikt benzine als hij langs komt.
quote:Op donderdag 3 september 2020 08:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Kap eens met die nutteloze likes.
eensquote:Op donderdag 3 september 2020 08:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit soort mensen mag je best vergassen.
Nsb is niet okequote:Op donderdag 3 september 2020 08:53 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dit soort mensen mag je best vergassen.
oquote:Op donderdag 3 september 2020 08:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
@:JanCees
Je bent een aardige gozer, maar als je dit nog een keer flikt dan kom ik je daar in dat nest zoeken en verkoop ik je een dubbele kopstoot.
quote:Op donderdag 3 september 2020 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Scrummie2.1 stormt zo de top 5 binnen
Doe dit maar niet meerquote:Op donderdag 3 september 2020 09:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk @:GGMM, je eigen pilsje hahahahaah
Ambachtelijk...quote:Op donderdag 3 september 2020 09:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveelste sta ik nu?quote:Op donderdag 3 september 2020 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
User @:Scrummie2.1 stormt zo de top 5 binnen
Hahahaquote:Op donderdag 3 september 2020 09:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Slechts 29quote:Op donderdag 3 september 2020 09:42 schreef GGMM het volgende:
29 likes ontvangen.
Bedankt @:jancees, je hebt een productieve ochtend gehad!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |