Nee hoor. Die hele verkiezingen gaan uitsluitend over Corona. Dat zullen dit soort dingen te pas en te onpas te voorschijn komen.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:55 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat tegen die tijd de mensen dit al lang weer vergeten zijn![]()
Maar ik zal ze er graag aan herinneren
Misschien moeten ze ook eens verder kijken dan corona en hun neus lang is.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee hoor. Die hele verkiezingen gaan uitsluitend over Corona. Dat zullen dit soort dingen te pas en te onpas te voorschijn komen.
Dat is direct ook de reden dat ik denk dat de oppositie hem helemaal niet weg wil hebben.
Ik was nog even in de waan dat corona tegen die tijd tot de geschiedenis behoortquote:Op woensdag 2 september 2020 20:58 schreef OProg het volgende:
[..]
Nee hoor. Die hele verkiezingen gaan uitsluitend over Corona. Dat zullen dit soort dingen te pas en te onpas te voorschijn komen.
Dat is direct ook de reden dat ik denk dat de oppositie hem helemaal niet weg wil hebben.
Het is dan juist weer op z'n hoogtepunt natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2020 21:00 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik was nog even in de waan dat corona tegen die tijd tot de geschiedenis behoort
Tsjah. Het is natuurlijk gewoon opportunisme ten top allemaal. Helaas trouwens.quote:Op woensdag 2 september 2020 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook eens verder kijken dan corona en hun neus lang is.
quote:Grapperhaus zegt dat het vertrouwen in hem zeker een deuk heeft opgelopen, en dat het "uitdeuken" niet eenvoudig zal zijn. "Maar vertrouwen is op meer gebaseerd dan het goede voorbeeld geven." Hij wil het vertrouwen van de boa's terugwinnen door met hen in gesprek te gaan. Grapperhaus denkt dat het hem gaat lukken ieders vertrouwen terug te krijgen.
Echt hequote:Op woensdag 2 september 2020 21:09 schreef MichaelScott het volgende:
Ferd probeert een Rutte'tje, hij kon zich de gebeurtenissen van die dag in eerste instantie niet goed herinneren.
Ik neem de mondkapjes mee!quote:Op woensdag 2 september 2020 21:20 schreef Elan het volgende:
Het aanblijven van die man is compleet lachwekkend.
Morgen groot feest bij mij thuis. Fuck corona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |