Ze weten dat ze zelf ook onder het vergrootglas komen te liggen als ze Grapperhaus wegsturen... Daar zitten ze ook niet op te wachten.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:10 schreef damsco het volgende:
Wat een hoop gelul om niks. Of je stemt hem weg, of je stopt dit spelletje. Beetje vragen stellen om hem zien te spartelen en vervolgens blijft alles zoals het was
Ik ga nu lachend naar bedquote:Rutte: ik snap het als mensen er nog niet aan toe zijn ons geloofwaardig te vinden
Een motie van wantrouwen en een motie van afkeuring zijn twee totaal verschillende dingen hè?quote:Op donderdag 3 september 2020 00:52 schreef Gretzl het volgende:
Motie van wantrouwen / afkeuring![]()
![]()
![]()
De overige moties van Asscher, o.a. het verzoek om nu eindelijk te kiezen voor een beleid van indammen
Dit jaquote:Op donderdag 3 september 2020 01:02 schreef Boswachtertje het volgende:
ik lees net deze mooie quote van Rutte op de NOS
[..]
Ik ga nu lachend naar bed![]()
Ja, kwam door de woorden van verschillende kamerleden die het ook over wantrouwen haddenquote:Op donderdag 3 september 2020 01:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een motie van wantrouwen en een motie van afkeuring zijn twee totaal verschillende dingen hè?
Ze rekken tijd zodat ze straks om 3:00 massaal NBA kunnen gaan kijken.quote:Op donderdag 3 september 2020 01:31 schreef kalinhos het volgende:
Die tijden slaan nergens op, De Jonge die nog een betoog houdt om 00.56 wat Niemand meer interesseert en nu gaan ze straks om 01.45 nog stemmen. Terwijl iedereen al compleet gaar is.
Hoezo zegt zo'n Arib niet gewoon om 2300: jongens, iedereen nog max 5 minuten pp, we moeten morgen weer gewoon werken, de tyfus met je half2 snachts debat.
Wat een onzin, Rutte en De Jonge hierom wegsturen zou echt te gek voor woorden zijn. Dan was het geen politiek, maar een kleuterklas.quote:Op woensdag 2 september 2020 23:45 schreef Gretzl het volgende:
Met een echt kritische oppositie en media was niet alleen Grapperhaus nu door de achterdeur vertrokken, maar hadden Rutte en De Jonge er ook niet meer gezeten. Onvoorstelbaar met hoeveel blunders ze kunnen wegkomen.
De reden dat hij er nog zit is juist dat hij verder nooit blunders heeft gemaakt en zeer wordt gewaardeerd door alle politici, dat lieten zelfs Wilders en Baudet merken.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:15 schreef Oostblokkert het volgende:
De blunders en het slechte beleid van deze man door de jaren heen
Tja, zo gaat het altijd. De dag er na is de grote zaal ook gewoon weer vol gepland en hebben de ministers en de woordvoerders ook weer afspraken.quote:Op donderdag 3 september 2020 01:31 schreef kalinhos het volgende:
Die tijden slaan nergens op, De Jonge die nog een betoog houdt om 00.56 wat Niemand meer interesseert en nu gaan ze straks om 01.45 nog stemmen. Terwijl iedereen al compleet gaar is.
Hoezo zegt zo'n Arib niet gewoon om 2300: jongens, iedereen nog max 5 minuten pp, we moeten morgen weer gewoon werken, de tyfus met je half2 snachts debat.
Hoort bij het vak.quote:Op donderdag 3 september 2020 01:31 schreef kalinhos het volgende:
Ik denk niks met de anderhalvemetersamenleving (de mensen die zich er aan hielden blijven zich er wel aan houden), misschien wel wat met de antwoorden aan BOA's van mensen die zich er toch al niet aan hielden.quote:Op donderdag 3 september 2020 07:31 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd wat dit gaat doen met de anderhalve meter in de samenleving. Maar ik neem aan dat meeste mensen die afstandsregels aanhouden vanwege het virus en niet vanwege een mogelijke boete.
Vind je? Ik snap het wel.quote:Op donderdag 3 september 2020 01:57 schreef Gretzl het volgende:
Geen consequenties voor Ferd. Teleurstellend
ja i know maar tis eigenlijk gekkenwerkquote:Op donderdag 3 september 2020 07:30 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tja, zo gaat het altijd. De dag er na is de grote zaal ook gewoon weer vol gepland en hebben de ministers en de woordvoerders ook weer afspraken.
Als het de minister van volksgezondheid was geweest, oké, dan misschien. Maar zijn departement is justitie, en je ziet nu dat de handhaving van de coronamaatregelen onder BOA's minder wordt door de acties van Grapperhaus. Het heeft dus indirect een negatieve invloed op het dagelijks beleid.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vind je? Ik snap het wel.
Ik vind dit op zichzelf wel aftreedwaardig. En dan nog niet zo zeer die anderhalve meter, maar vooral het knuffelen en het feit dat hij daarover eerst niet de waarheid sprak.
Maar je stuurt een brandweercommandant ook niet tijdens een grote brand de laan uit. Dat is gewoon roekeloos.
Ja, maar er is geen andere oplossing. Eerder beginnen gaat niet, want dan halen woordvoerders uit Groningen, Twente en Limburg die met het OV komen de opening van de vergadering niet. Ipv 3 dagen 4 dagen gaan vergaderen betekent dat de kamerleden minder het land in kunnen, ook niet ideaal.quote:Op donderdag 3 september 2020 13:52 schreef kalinhos het volgende:
[..]
ja i know maar tis eigenlijk gekkenwerk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |