abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194857270
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:10 schreef damsco het volgende:
Wat een hoop gelul om niks. Of je stemt hem weg, of je stopt dit spelletje. Beetje vragen stellen om hem zien te spartelen en vervolgens blijft alles zoals het was :')
Ze weten dat ze zelf ook onder het vergrootglas komen te liggen als ze Grapperhaus wegsturen... Daar zitten ze ook niet op te wachten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_194857298
Ik heb het even aangezet. Waarom beginnen ze nu weer over testen?
  donderdag 3 september 2020 @ 00:52:41 #203
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_194857638
Motie van afkeuring _O_ _O_ _O_

De overige moties van Asscher, o.a. het verzoek om nu eindelijk te kiezen voor een beleid van indammen O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Gretzl op 03-09-2020 01:23:24 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_194857679
ik lees net deze mooie quote van Rutte op de NOS
quote:
Rutte: ik snap het als mensen er nog niet aan toe zijn ons geloofwaardig te vinden
Ik ga nu lachend naar bed :o :)
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_194857699
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 00:52 schreef Gretzl het volgende:
Motie van wantrouwen / afkeuring _O_ _O_ _O_

De overige moties van Asscher, o.a. het verzoek om nu eindelijk te kiezen voor een beleid van indammen O+
Een motie van wantrouwen en een motie van afkeuring zijn twee totaal verschillende dingen hè?
zie email 27 oktober
pi_194857706
Nog steeds bezig. Tot diep in de nacht.
  donderdag 3 september 2020 @ 01:23:52 #207
473584 Gretzl
pi_194857718
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:02 schreef Boswachtertje het volgende:
ik lees net deze mooie quote van Rutte op de NOS
[..]

Ik ga nu lachend naar bed :o :)
Dit ja _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Gretzl op 03-09-2020 01:30:55 ]
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  donderdag 3 september 2020 @ 01:24:32 #208
473584 Gretzl
pi_194857723
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Een motie van wantrouwen en een motie van afkeuring zijn twee totaal verschillende dingen hè?
Ja, kwam door de woorden van verschillende kamerleden die het ook over wantrouwen hadden ;)
pi_194857724
Schorsing van vijftien minuten, daarna gaan we door *O*

Baudet als enige met een motie van wantrouwen, de overigen afkeuring
pi_194857737
Die tijden slaan nergens op, De Jonge die nog een betoog houdt om 00.56 wat Niemand meer interesseert en nu gaan ze straks om 01.45 nog stemmen. Terwijl iedereen al compleet gaar is.

Hoezo zegt zo'n Arib niet gewoon om 2300: jongens, iedereen nog max 5 minuten pp, we moeten morgen weer gewoon werken, de tyfus met je half2 snachts debat.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_194857750
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:31 schreef kalinhos het volgende:
Die tijden slaan nergens op, De Jonge die nog een betoog houdt om 00.56 wat Niemand meer interesseert en nu gaan ze straks om 01.45 nog stemmen. Terwijl iedereen al compleet gaar is.

Hoezo zegt zo'n Arib niet gewoon om 2300: jongens, iedereen nog max 5 minuten pp, we moeten morgen weer gewoon werken, de tyfus met je half2 snachts debat.
Ze rekken tijd zodat ze straks om 3:00 massaal NBA kunnen gaan kijken.
pi_194857777
Moties verworpen. Flopshow.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2020 01:59:13 ]
  donderdag 3 september 2020 @ 01:57:44 #213
473584 Gretzl
pi_194857780
Geen consequenties voor Ferd. Teleurstellend

[ Bericht 85% gewijzigd door Gretzl op 03-09-2020 02:07:14 ]
  donderdag 3 september 2020 @ 02:02:41 #214
473584 Gretzl
pi_194857786

[ Bericht 36% gewijzigd door Gretzl op 03-09-2020 02:10:05 ]
pi_194858490
De blunders en het slechte beleid van deze man door de jaren heen :N

Constatering blijft dat door zijn gestuntel op zijn huwelijk, de beinvloeding van het gedrag van de mensen en het gezag dat hij daar over had (voor zover hij dat goed deed) gewoon weg is.

"Hij heeft spijt betuigd."

Hoe kún je dat zeggen tegen de mensen die een coronaboete kregen en hun zaak hebben moeten sluiten. :(

De nekslag is nog wel dat hij heeft achter gehouden wat er nog meer is gebeurd op die bruiloft en pas reflecteerde als de foto's uitlekte steeds.

Minister onwaardig, houdoe dermee.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_194858574
quote:
0s.gif Op woensdag 2 september 2020 23:45 schreef Gretzl het volgende:
Met een echt kritische oppositie en media was niet alleen Grapperhaus nu door de achterdeur vertrokken, maar hadden Rutte en De Jonge er ook niet meer gezeten. Onvoorstelbaar met hoeveel blunders ze kunnen wegkomen.
Wat een onzin, Rutte en De Jonge hierom wegsturen zou echt te gek voor woorden zijn. Dan was het geen politiek, maar een kleuterklas.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194858613
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 07:15 schreef Oostblokkert het volgende:
De blunders en het slechte beleid van deze man door de jaren heen :N

De reden dat hij er nog zit is juist dat hij verder nooit blunders heeft gemaakt en zeer wordt gewaardeerd door alle politici, dat lieten zelfs Wilders en Baudet merken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_194858628
quote:

Tja, zo gaat het altijd. De dag er na is de grote zaal ook gewoon weer vol gepland en hebben de ministers en de woordvoerders ook weer afspraken.
pi_194858631
Goedemorgen!
Nou is het wachten op de rest van de foto's. >:)

Ben benieuwd wat dit gaat doen met de anderhalve meter in de samenleving. Maar ik neem aan dat meeste mensen die afstandsregels aanhouden vanwege het virus en niet vanwege een mogelijke boete.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194858634
quote:

Hoort bij het vak. :)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_194858664
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 07:31 schreef capricia het volgende:

Ben benieuwd wat dit gaat doen met de anderhalve meter in de samenleving. Maar ik neem aan dat meeste mensen die afstandsregels aanhouden vanwege het virus en niet vanwege een mogelijke boete.
Ik denk niks met de anderhalvemetersamenleving (de mensen die zich er aan hielden blijven zich er wel aan houden), misschien wel wat met de antwoorden aan BOA's van mensen die zich er toch al niet aan hielden.
pi_194863382
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2020 01:57 schreef Gretzl het volgende:
Geen consequenties voor Ferd. Teleurstellend

Vind je? Ik snap het wel.

Ik vind dit op zichzelf wel aftreedwaardig. En dan nog niet zo zeer die anderhalve meter, maar vooral het knuffelen en het feit dat hij daarover eerst niet de waarheid sprak.

Maar je stuurt een brandweercommandant ook niet tijdens een grote brand de laan uit. Dat is gewoon roekeloos.
zie email 27 oktober
pi_194864387
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 07:30 schreef Hanca het volgende:

[..]

Tja, zo gaat het altijd. De dag er na is de grote zaal ook gewoon weer vol gepland en hebben de ministers en de woordvoerders ook weer afspraken.
ja i know maar tis eigenlijk gekkenwerk
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Redactie Games donderdag 3 september 2020 @ 13:56:00 #224
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_194864458
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Vind je? Ik snap het wel.

Ik vind dit op zichzelf wel aftreedwaardig. En dan nog niet zo zeer die anderhalve meter, maar vooral het knuffelen en het feit dat hij daarover eerst niet de waarheid sprak.

Maar je stuurt een brandweercommandant ook niet tijdens een grote brand de laan uit. Dat is gewoon roekeloos.
Als het de minister van volksgezondheid was geweest, oké, dan misschien. Maar zijn departement is justitie, en je ziet nu dat de handhaving van de coronamaatregelen onder BOA's minder wordt door de acties van Grapperhaus. Het heeft dus indirect een negatieve invloed op het dagelijks beleid.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_194864534
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 13:52 schreef kalinhos het volgende:

[..]

ja i know maar tis eigenlijk gekkenwerk
Ja, maar er is geen andere oplossing. Eerder beginnen gaat niet, want dan halen woordvoerders uit Groningen, Twente en Limburg die met het OV komen de opening van de vergadering niet. Ipv 3 dagen 4 dagen gaan vergaderen betekent dat de kamerleden minder het land in kunnen, ook niet ideaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')