Ja, t gaat wel erg snel nuquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:03 schreef Justin_Case het volgende:
Oké gaan we
@:ggmm
@:onlogisch
@:elan
@:aloa
@:jacquelinehasselbaink
@:Yvonne
@:Danny
@:solotovski
@:budapestenaar
@:amarantha
@:buitendam
@:djmo
@:rob
@:molo
@:-miauw-
@:chufi
Dat hoop ik wel jaquote:Op woensdag 2 september 2020 18:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je dacht dat het bij een tientje of twee bleef?
Ja, ik werd geroepen?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:03 schreef Justin_Case het volgende:
Oké gaan we
Ben blij dat je in ieder geval een tijdlimiet hebtquote:
Ga ik ff aanpassen denk ikquote:Op woensdag 2 september 2020 18:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ben blij dat je in ieder geval een tijdlimiet hebt
Je hebt geluk dat ik op mijn telefoon zit en niet aan de laptop, anders mentionde ik de top 500 even.quote:Op woensdag 2 september 2020 17:58 schreef Nikonlover het volgende:
Het aantal likes tot 19:00 doneer ik in euro's aan FOK!
Hier stond toch echt 19:00quote:Op woensdag 2 september 2020 17:58 schreef Nikonlover het volgende:
Het aantal likes tot 18:15 doneer ik in euro's aan FOK!
Ninja editquote:Op woensdag 2 september 2020 17:58 schreef Nikonlover het volgende:
quote:Op woensdag 2 september 2020 17:58 schreef Nikonlover het volgende:
20:00 zelfs.quote:
Ach ja dit is beter dan niks in ieder geval.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
20:00 zelfs.
Maar ik snap TS op zich wel
Nee, dat valt wel mee. In 2013 al erkend aandachtshoer dus nu geen kind meer.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:09 schreef jameshond7 het volgende:
Geliked en ge-unliked, ik hoop niet dat je een kind bent die al zijn zakgeld in FOK! stopt voor wat internet fame
Is het nu al zatquote:
Kom kom, dat zou wel heel flauw zijn. De actie was goedbedoeld, dan moet je als FOK! nu niet iemand op enorme kosten gaan jagen. Er zijn nog 5 minuten en TS kennende zal dat bedrag gewoon gedoneerd worden. Waarvoor hulde.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:08 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Kan een modje de OP terug zetten en blokkeren?
OK, maar wel lachen natuurlijk.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Kom kom, dat zou wel heel flauw zijn. De actie was goedbedoeld, dan moet je als FOK! nu niet iemand op enorme kosten gaan jagen. Er zijn nog 5 minuten en TS kennende zal dat bedrag gewoon gedoneerd worden. Waarvoor hulde.
Ja, ik had niet verwacht dat het zo hard zou lopenquote:Op woensdag 2 september 2020 18:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Kom kom, dat zou wel heel flauw zijn. De actie was goedbedoeld, dan moet je als FOK! nu niet iemand op enorme kosten gaan jagen. Er zijn nog 5 minuten en TS kennende zal dat bedrag gewoon gedoneerd worden. Waarvoor hulde.
Dom mokkel wat aandacht nodig heeft. Oh wacht het is een ventquote:
Je kent FOK! toch. Niet zo slim, maar kudo's voor al je donatiesquote:Op woensdag 2 september 2020 18:11 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ja, ik had niet verwacht dat het zo hard zou lopen![]()
Doe zelf eens iets goeds voor FOK! danquote:Op woensdag 2 september 2020 18:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dom mokkel wat aandacht nodig heeft. Oh wacht het is een vent
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:03 schreef Justin_Case het volgende:
Oké gaan we
Ik heb een donatie gedaan skeetquote:Op woensdag 2 september 2020 18:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doe zelf eens iets goeds voor FOK! dan
Ja, toen ik op invoeren drukte had ik al spijtquote:Op woensdag 2 september 2020 18:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Je kent FOK! toch. Niet zo slim, maar kudo's voor al je donaties
Laat gaan muis kan nooit positieve post zetten... negeren is beter.. ze is niet zo goed in positief zijn..quote:Op woensdag 2 september 2020 18:13 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doe zelf eens iets goeds voor FOK! dan
Jij bent modje deisyyquote:
Katchingggg!!!quote:
Eventjes (gast)modden en de post terugzetten?quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 2 september 2020 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Als je geen limiet in had gesteld was het een dure grap denk ik.
Je moest eens weten hoeveel mensen er lurken....quote:Op woensdag 2 september 2020 18:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaEn dan te bedenken dat ie eerst op 20:00 stond
quote:
Dat heb ik nu door jaquote:Op woensdag 2 september 2020 18:20 schreef Belg het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er lurken....
quote:
45 euro goed besteed in elk geval.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan had ik er 20 euro van gemaaktquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:22 schreef vosss het volgende:
[..]
45 euro goed besteed in elk geval.
Jup. Shit, nu lurk ik niet meerquote:Op woensdag 2 september 2020 18:20 schreef Belg het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er lurken....
Maar heel gul van je, hoor!quote:Op woensdag 2 september 2020 18:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan had ik er 20 euro van gemaakt2000 is een beetje veel
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat was dat dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:15 schreef jameshond7 het volgende:
Heb een deja vu moment naar Treintje Oosterhuis met haar likes op feestboek
quote:
quote:
quote:Ook de Giro555 actie was gisteren heel de dag een "hot" item. Zangeres Trijntje Oosterhuis besloot via haar fanpage op Facebook een oproep te doen, voor iedere like beloofde ze 1 euro over te maken naar giro 555. Maar het bericht van Trijntje ging letterlijk als een trein, al snel ging het aantal likes over de 100.000, en nog voor de 200.000 was bereikt was het bericht van haar timeline op Facebook en Twitter verdwenen. Niet echt verdwenen, want de post op Facebook staat nog wel online. Meer dan 250.000 likes, is toch een kwart miljoen in euro's. Een bedrag dat ze natuurlijk niet over gaat maken. Hoeveel ze uiteindelijk over heeft gemaakt naar giro 555 is overigens nog niet bekend.
Het was natuurlijk goed bedoeld van de zangeres, maar wel een typisch gevalletje van het onderschatten van de kracht van Facebook?
quote:
Wel sportief dat je 't toch gedaan hebt. Tnxquote:Op woensdag 2 september 2020 18:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb de kracht van het aantal ONZ'ers wel een beetje onderschatGing wel heel snel
Anders zou het lullig zijn hequote:Op woensdag 2 september 2020 18:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Wel sportief dat je 't toch gedaan hebt. Tnx![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Anders zou het lullig zijn heIk ben een vrouw man van mn woord
![]()
Het is FOK! dus het maakt niet uit
Stop maar. Het is klaar.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Maar er staat alleen het aantal likes tot 18.15 uur, maar staat geen datum bij.
quote:Op woensdag 2 september 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
Maar er staat alleen het aantal likes tot 18.15 uur, maar staat geen datum bij.
quote:Op woensdag 2 september 2020 20:14 schreef murp het volgende:
Wel leuk dat de actie tot morgenavond duurt!!:')
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |