Jij bent modje deisyyquote:
Katchingggg!!!quote:
Eventjes (gast)modden en de post terugzetten?quote:
quote:
Jaquote:Op woensdag 2 september 2020 18:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Als je geen limiet in had gesteld was het een dure grap denk ik.
Je moest eens weten hoeveel mensen er lurken....quote:Op woensdag 2 september 2020 18:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaEn dan te bedenken dat ie eerst op 20:00 stond
quote:
Dat heb ik nu door jaquote:Op woensdag 2 september 2020 18:20 schreef Belg het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er lurken....
quote:
45 euro goed besteed in elk geval.quote:Op woensdag 2 september 2020 18:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan had ik er 20 euro van gemaaktquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:22 schreef vosss het volgende:
[..]
45 euro goed besteed in elk geval.
Jup. Shit, nu lurk ik niet meerquote:Op woensdag 2 september 2020 18:20 schreef Belg het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoeveel mensen er lurken....
Maar heel gul van je, hoor!quote:Op woensdag 2 september 2020 18:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan had ik er 20 euro van gemaakt2000 is een beetje veel
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:19 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Wat was dat dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 18:15 schreef jameshond7 het volgende:
Heb een deja vu moment naar Treintje Oosterhuis met haar likes op feestboek
quote:
quote:
quote:Ook de Giro555 actie was gisteren heel de dag een "hot" item. Zangeres Trijntje Oosterhuis besloot via haar fanpage op Facebook een oproep te doen, voor iedere like beloofde ze 1 euro over te maken naar giro 555. Maar het bericht van Trijntje ging letterlijk als een trein, al snel ging het aantal likes over de 100.000, en nog voor de 200.000 was bereikt was het bericht van haar timeline op Facebook en Twitter verdwenen. Niet echt verdwenen, want de post op Facebook staat nog wel online. Meer dan 250.000 likes, is toch een kwart miljoen in euro's. Een bedrag dat ze natuurlijk niet over gaat maken. Hoeveel ze uiteindelijk over heeft gemaakt naar giro 555 is overigens nog niet bekend.
Het was natuurlijk goed bedoeld van de zangeres, maar wel een typisch gevalletje van het onderschatten van de kracht van Facebook?
quote:
Wel sportief dat je 't toch gedaan hebt. Tnxquote:Op woensdag 2 september 2020 18:33 schreef Nikonlover het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb de kracht van het aantal ONZ'ers wel een beetje onderschatGing wel heel snel
Anders zou het lullig zijn hequote:Op woensdag 2 september 2020 18:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Wel sportief dat je 't toch gedaan hebt. Tnx![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 september 2020 18:35 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Anders zou het lullig zijn heIk ben een vrouw man van mn woord
![]()
Het is FOK! dus het maakt niet uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |