Dat het een complot is. Kort samengevat.quote:
Ik wilde eigenlijk reageren opquote:Op woensdag 2 september 2020 19:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb dat niet geschreven.
quote:Ik vind wat Baudet net uitkraamde bij uitstek BNW.
Ik neem aan dat het Baudet was die dat zei?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat het een complot is. Kort samengevat.
Ja. Niet letterlijk, maar daar kwam het wel op neer.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het Baudet was die dat zei?
Dat Grapperhaus ook niet meer gelooft dat corona zo gevaarlijk is als we eerst dachten. Want dan zou hij zijn familie en vrienden toch niet in gevaar brengen.quote:
Dat is niet wat hij zeiquote:Op woensdag 2 september 2020 19:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat Grapperhaus ook niet meer gelooft dat corona zo gevaarlijk is als we eerst dachten.
Baudet heb ik niet gehoord, maar zei Van Haga niet ook al zoiets?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:51 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Dat Grapperhaus ook niet meer gelooft dat corona zo gevaarlijk is als we eerst dachten. Want dan zou hij zijn familie en vrienden toch niet in gevaar brengen.
Ah, wat een verassing.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja. Niet letterlijk, maar daar kwam het wel op neer.
Van Haga is dan ook vriendjes met Baudet.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:52 schreef Hanca het volgende:
[..]
Baudet heb ik niet gehoord, maar zei Van Haga niet ook al zoiets?
Uhuhquote:Op woensdag 2 september 2020 19:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De webcare van de FvD doet zn werk
Dat is wat hij zei ja. Niet letterlijk , maar wel overduidelijk de strekking. Daarom vroeg Azerkan oid ook welk voordeel het dan zou hebben.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Oke dan zei hij dat het een complot was...
Hij zei wel letterlijk dat Grapperhaus het ook niet meer gelooft.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is wat hij zei ja. Niet letterlijk , maar wel overduidelijk de strekking. Daarom vroeg Azerkan oid ook welk voordeel het dan zou hebben.
Dat was part of the "proof" of the conspiracy volgens hem ja...quote:Op woensdag 2 september 2020 19:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij zei wel letterlijk dat Grapperhaus het ook niet meer gelooft.
Apart wel. Dus als een katholiek op vrijdag geen vis eet dan gelooft hij niet meer en dat is dan bewezen?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was part of the "proof" of the conspiracy volgens hem ja...
Je zou het gewoon ff moeten zien. Het was vrij kort en wat mij betreft vrij lachwekkend.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Apart wel. Dus als een katholiek op vrijdag geen vis eet dan gelooft hij niet meer en dat is dan bewezen?
Dat is normaal bij Baudet. Had hij zich ook verkleed voor de gelegenheid?quote:Op woensdag 2 september 2020 20:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je zou het gewoon ff moeten zien. Het was vrij kort en wat mij betreft vrij lachwekkend.
Nopequote:Op woensdag 2 september 2020 20:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is normaal bij Baudet. Had hij zich ook verkleed voor de gelegenheid?
quote:
Nou ? Klopt precies.quote:Dat Grapperhaus ook niet meer gelooft dat corona zo gevaarlijk is als we eerst dachten. Want dan zou hij zijn familie en vrienden toch niet in gevaar brengen.
Daar kwam het op neer eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |