Ik denk eerder dat zn envelopje al weer leeg isquote:Op woensdag 2 september 2020 19:19 schreef Hexagon het volgende:
Het lijkt wel een corpsbal die teveel Jenever heeft gedronken en zich beklaagt dat die niks meer krijgt
Thanks!quote:
Kom op zeg..quote:Op woensdag 2 september 2020 19:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Terecht punt natuurlijk, of Grapperhaus wil van zijn schoonmoeder af, of hij ziet het gevaar ook niet zo.
Ook houdt dit kabinet krampachtig vast aan zijn 'succesjes', de anderhalve meter, de ontwikkeling van een vaccin. Hetgene waarin ze faalden, mondkapjes, testcapaciteit, luchthavens dicht bijvoorbeeld, zijn nog steeds niet belangrijk.
Vooral Grapperhaus zag je maanden geleden al glimmen bij het lekker streng zijn. Heel autoritair, wat nou precies rechtmatige voorschriften waren en wat afspraken, dat deed er allemaal niet toe, sowieso was het juridisch een grote puinhoop, maar Grapperhaus kon een zware stem opzetten en gewichtig en bestraffend doen. Hij vond zelf duidelijk dat die rol hem goed stond. Dan is het moeilijk daar in het openbaar afscheid van nemen, prive ging dat een stuk makkelijker. Wel heel erg makkelijk.
Geen snacks?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!
Frietjes en een salade
Precies, treffende analyse. Het gewichtig doen levert hem vast veel fijne aandacht van zijn aanstaande op, en dat is hem ongetwijfeld naar zijn bol gestegen.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Terecht punt natuurlijk, of Grapperhaus wil van zijn schoonmoeder af, of hij ziet het gevaar ook niet zo.
Ook houdt dit kabinet krampachtig vast aan zijn 'succesjes', de anderhalve meter, de ontwikkeling van een vaccin. Hetgene waarin ze faalden, mondkapjes, testcapaciteit, luchthavens dicht bijvoorbeeld, zijn nog steeds niet belangrijk.
Vooral Grapperhaus zag je maanden geleden al glimmen bij het lekker streng zijn. Heel autoritair, wat nou precies rechtmatige voorschriften waren en wat afspraken, dat deed er allemaal niet toe, sowieso was het juridisch een grote puinhoop, maar Grapperhaus kon een zware stem opzetten en gewichtig en bestraffend doen. Hij vond zelf duidelijk dat die rol hem goed stond. Dan is het moeilijk daar in het openbaar afscheid van nemen, prive ging dat een stuk makkelijker. Wel heel erg makkelijk.
Wie kende uberhaupt de naam Grapperhaus op mensen die politiek interesseren na.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:36 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Precies, treffende analyse. Het gewichtig doen levert hem vast veel fijne aandacht van zijn aanstaande op, en dat is hem ongetwijfeld naar zijn bol gestegen.
Geschorst tot 20:20, dan weten we meer.quote:
Serieus?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:36 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Precies, treffende analyse. Het gewichtig doen levert hem vast veel fijne aandacht van zijn aanstaande op, en dat is hem ongetwijfeld naar zijn bol gestegen.
Dit is POL he?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wie kende uberhaupt de naam Grapperhaus op mensen die politiek interesseren na.
quote:Op woensdag 2 september 2020 19:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Geschorst tot 20:20, dan weten we meer.
Had je nog nooit van hem gehoord?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:37 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Wie kende uberhaupt de naam Grapperhaus op mensen die politiek interesseren na.
Ja natuurlijk. Grapperhaus is geen domme man, dus hij heeft dit briljante plan niet met zijn hersens uitgedacht.quote:
quote:
Ik heb het niet over ikzelf en dit forum, ik heb het over de Nederlanders die zich niet in politiek interesseren en vaak alleen de namen Rutte en Wilders kennen.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Had je nog nooit van hem gehoord?
En nu leren ze er meer. De Jonge bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het niet over ikzelf en dit forum, ik heb het over de Nederlanders die zich niet in politiek interesseren en vaak alleen de namen Rutte en Wilders kennen.
Ik vind wat Baudet net uitkraamde bij uitstek BNW.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:39 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Grapperhaus is geen domme man, dus hij heeft dit briljante plan niet met zijn hersens uitgedacht.
Dat derde punt sowieso, die eerste twee zouden best wel kunnen.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
. Grapperhaus is geen domme man, dus hij heeft dit briljante plan niet met
Ja? Baudet keurt het handelen van Grapperhaus dan ook niet af, integendeel.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:40 schreef bamibij het volgende:
[..]
Baudet, die zelf overal trots handen schudt en tegen de 1,5 meter protesteert
Wat zei hij dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 19:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind wat Baudet net uitkraamde bij uitstek BNW.
Ha theoquote:Op woensdag 2 september 2020 19:43 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja? Baudet keurt het handelen van Grapperhaus dan ook niet af, integendeel.
Ik heb dat niet geschreven.quote:Op woensdag 2 september 2020 19:42 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat derde punt sowieso, die eerste twee zouden best wel kunnen.
Wie gaat een heel plan terugdraaien, als je dan volledig voor gek staat. Niemand in de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |