Niet in POL en vanmiddag gaat het debat onder andere hier over. Dit lijkt me bij uitstek een onderwerp voor POL (meer dan het afval bij de McDonald's, bijvoorbeeld).quote:Op woensdag 2 september 2020 10:43 schreef jameshond7 het volgende:
Volgens mij zijn hier al 10 topics over te vinden.
Ja, tot vandaag vond ik ook dat hij mocht blijven, nu is hij wat mij betreft echt niet meer te verdedigen. Dat gasten bij elkaar gaan staan kun je niet altijd voorkomen, maar zelf handen gaan schudden? Dan ben je gewoon zeer dom.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:52 schreef PiyeReloaded het volgende:
In eerste instantie vond ik dat ie best mocht blijven, maar zo wordt het toch wat veel van het goede. Compleet schijt aan de eigen regels en vervolgens een potje staan te liegen.
Op de foto's gaat hij echt van de ene naar de ander om handen te schudden. Handen schudden is volgens virologen nog gevaarlijker dan een knuffel geven.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:13 schreef VoMy het volgende:
Weer een minister van Justitie die het einde niet haalt omdat hij gelogen heeft.
Overigens vind ik het nog steeds, ook met de nieuwe foto's, die ik niet eens gezien heb, gedoe om niks. Ja, je moet op de coronaregels letten in het dagelijks leven, en ja, een bruiloft moet dus ook meer ingetogen en met meer afstand tot de anderen gefeest worden, en wellicht in kleiner gezelschap, dan eerst, maar enige zeer kortstondige losheid in de omgang is niet een probleem. Zo mag er ook gewoon gevoetbald worden, met shirtje trekken en alles, omdat de duur van die momenten verwaarloosbaar kort is.
Corona maakt van iedereen een NSB'er en verzetsheld ineen.
Ja, handen schudden is natuurlijk het domste wat je kan doen, ook voor jezelf. Maar er is geen wet tegen handen schudden volgens mij, en iedereen lijkt vooral boos over het gebrek aan afstand (zie oa de boa's 'die nu geen boetes meer kunnen geven' en de advocaten die 'alle coronaboetes ongeldig willen laten verklaren').quote:Op woensdag 2 september 2020 11:15 schreef Hanca het volgende:
[..]
Op de foto's gaat hij echt van de ene naar de ander om handen te schudden. Handen schudden is volgens virologen nog gevaarlijker dan een knuffel geven.
quote:Op woensdag 2 september 2020 11:31 schreef Klopkoek het volgende:
HJA Hofland schreef het al: Nederland is een bananenmonarchie.
Wie heeft deze foto's gelekt trouwens?
Tuurlijk is het voor hem wel een straf. Geld is niet alles, dit is allereerst een behoorlijke smet als hij moet aftreden. En hij is dan natuurlijk ook kansloos om te blijven na de verkiezingen.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:30 schreef Jantje2k het volgende:
Tja, sorry, maar wat een fophef dit.
Ja, het is dom, maar met aftreden is volgens mij niemand geholpen. Het heeft geen nut, hij heeft nog gewoon z'n wachtgeld, dus hij wordt er ook niet echt mee gestraft ofzo
Dat laatste vind ik het belangrijkste argument.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:35 schreef Hanca het volgende:
[..]
Tuurlijk is het voor hem wel een straf. Geld is niet alles, dit is allereerst een behoorlijke smet als hij moet aftreden. En hij is dan natuurlijk ook kansloos om te blijven na de verkiezingen.
En hoe moet hij nu nog boa's oproepen om de regels te handhaven?
Ja, ik ook. Als het de minister van verkeer was geweest, was het toch een ander verhaal.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik het belangrijkste argument.
En toch vind ik het lastig om juist nu met deze crisis een minister weg te sturen die het departement zo goed in zijn vingers heeft.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:37 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Als het de minister van verkeer was geweest, was het toch een ander verhaal.
Ligt in dit geval toch even anders. Want de geloofwaardigheid van de overheid is in het geding. En de opsporingsambtenaren hebben daar direct laat van.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:30 schreef Jantje2k het volgende:
Ja, het is dom, maar met aftreden is volgens mij niemand geholpen. Het heeft geen nut, hij heeft nog gewoon z'n wachtgeld, dus hij wordt er ook niet echt mee gestraft ofzo
Van Toorenburg, alsjeblieftquote:Op woensdag 2 september 2020 11:39 schreef capricia het volgende:
[..]
En toch vind ik het lastig om juist nu met deze crisis een minister weg te sturen die het departement zo goed in zijn vingers heeft.
Wie krijgen we dan op die plaats? Sander Dekker?
Lijkt mij inderdaad kandidaat nummer 1. Of Chris van Dam.quote:
Oh ja. Dat is al beter.quote:
Het gaat niet om de persoon maar om de functie die hij vertegenwoordigd. Je kunt simpelweg niet vanuit je functie A opleggen aan anderen en vervolgens lekker zelf er schijt aan hebben en het tegenovergestelde doen.quote:Op woensdag 2 september 2020 11:30 schreef Jantje2k het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |