Geen gewone koffie wel latte macchiatto cappuccinoquote:Op woensdag 2 september 2020 12:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, toen ik klein was at ik alle soorten vruchten. Tegenwoordig niet meer...
Hou je ook van koffie? Ikzelf niet, jeugdtrauma
Koffie gaat er bij mij niet in. Maar gelukkig hebben we altijd thee nogquote:Op woensdag 2 september 2020 12:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen gewone koffie wel latte macchiatto cappuccino
STOKVISquote:Op woensdag 2 september 2020 12:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Koffie gaat er bij mij niet in. Maar gelukkig hebben we altijd thee nog
Gelukkig wel jaquote:Op woensdag 2 september 2020 12:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Koffie gaat er bij mij niet in. Maar gelukkig hebben we altijd thee nog
Ik zit hamburgers te etenquote:
Hoeveel heb je er vandaag besteld?quote:
haagsiequote:
oke dat is lief van jequote:Op woensdag 2 september 2020 14:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik spreek namens het vet van @:dud0r
Hij rolt nu van de trapquote:Op woensdag 2 september 2020 14:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oke dat is lief van je
vang hem op aubquote:
Zelf gebakkenquote:Op woensdag 2 september 2020 14:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er vandaag besteld?
Ja?quote:
hey kerel beetje bekomen van je vakantiequote:
Heerlijke vetklepquote:Op woensdag 2 september 2020 14:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik spreek namens het vet van @:dud0r
Doe ikquote:
Hoofd schoudersquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 14:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe ik
[..]
Hoofd schouders
Vetrol 1
Vetrol 2
Hoofd schouders
Vetrol 1
Vetrol 2
Jawel hoor. Maandag mail bij gewerkt en van alles moeten lezen. Gisteren een audit van 0635 - 1915 vanavond audit en dan vrijdag maat wat compenseren en vrij hebbenquote:Op woensdag 2 september 2020 14:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey kerel beetje bekomen van je vakantie
Luilakquote:Op woensdag 2 september 2020 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maandag mail bij gewerkt en van alles moeten lezen. Gisteren een audit van 0635 - 1915 vanavond audit en dan vrijdag maat wat compenseren en vrij hebben
quote:Op woensdag 2 september 2020 14:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jawel hoor. Maandag mail bij gewerkt en van alles moeten lezen. Gisteren een audit van 0635 - 1915 vanavond audit en dan vrijdag maat wat compenseren en vrij hebben
doe eens lief johquote:
Klinkt als hoofd schouders knieën teen knieën teenquote:Op woensdag 2 september 2020 14:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Doe ik
[..]
Hoofd schouders
Vetrol 1
Vetrol 2
Hoofd schouders
Vetrol 1
Vetrol 2
Ja klopt is het ookquote:Op woensdag 2 september 2020 14:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klinkt als hoofd schouders knieën teen knieën teen
Beetje laat maatquote:Op woensdag 2 september 2020 14:44 schreef DerRabbit het volgende:
Ik moet nog altijd lunchen, maar ik heb geen idee waar ik zin in heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |