quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb niet eens een pousse of hont.
Gewoon niemand nog de twee keer de helft gedaan.
Maak het vanzelf wel ‘duudelijk’ als de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet wat er is maar gefeliciteerd :p
Het is nu wel klaar, ik had al gedoneerd.quote:
Mevrouw Frantic is zwanger?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maak het vanzelf wel ‘duudelijk’ als de tijd rijp is.
Oeh spannendquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maak het vanzelf wel ‘duudelijk’ als de tijd rijp is.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb niet eens een pousse of hont.
Gewoon niemand nog de twee keer de helft gedaan.
Ik mag vrijdag aan de prednisonquote:
SPOILER: muziek die iedereen hier toch maar kut vind, zeker balliewallieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nou cd’s niet iig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Zijn cd-rekjes nog een ding?![]()
Context: ik erger me ineens enķrm aan de chaos m'n hok en cd's in schoenendozen gestapeld zodat ik ze helemáál niet meer zie helpt niet.
Ja hoor, heb ze hier gewoon in zo'n Ikea cd/boekenkast staan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Context: ik erger me ineens enķrm aan de chaos m'n hok en cd's in schoenendozen gestapeld zodat ik ze helemáál niet meer zie helpt niet.
Cds? Tijdmachine naar 2000?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou cd’s niet iig.
Heb laatst eens alles weggeflikkerd en als ik het wil luisteren stream ik het.
Ja, da's het nadeel, ruimte voor nog een kast heb ik niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ze hier gewoon in zo'n Ikea cd/boekenkast staan.
Ruimte maken in een kast die er al wel staat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, da's het nadeel, ruimte voor nog een kast heb ik niet.
Jij fokt nog op een typemachine?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Werk jij nog met perkament danquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij fokt nog op een typemachine?
Neen.quote:
Nee man, op m'n shiny overkill gamelaptop, nog beter.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij fokt nog op een typemachine?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag aan de prednisonDas beheurlijk heftig heur.SPOILER: muziek die iedereen hier toch maar kut vind, zeker balliewallieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ja gelukkig alleen maar even een paar voor een CT-scan.quote:
Da's m'n beste gok vermoed ik ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:08 schreef Zilverberk het volgende:
Kijk eens op marktplaats, zou ik zeggen.
Oh dus je leeft nog wel even.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gelukkig alleen maar even een paar voor een CT-scan.
Die heb ik weggedaan. En mijn casettebandjes ook.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's m'n beste gok vermoed ik ja.
Overigens, als jullie denken dat cd's ouderwets zijn, ik heb zelfs nog videobanden en een speler.
Hoop ik wel ja, anders zijn jullie hier overgeleverd aan de genade van bitterbal die ik nu nog een beetje in toom kan houden.quote:
Casette heb ik inderdaad ook niet meer. Maar zolang ik spullen heb om het af te spelen en het me niet té erg in de weg staat, mag het blijven.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die heb ik weggedaan. En mijn casettebandjes ook.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nog wel muziektapes, kennen jullie die nog?
Met live opnames van de band van mijn pa. Is geweldig nog.![]()
Heldquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
niet even.. (soepen doe ik zeg maar nooit..) maar done
[ afbeelding ]
@:bitterbal @:Lospedrosa
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hooguit een hamster.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hooguit een hamster.HuehuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb allemaal toffe nostalgische bandjes met sprookjes en Suske en Wiske en Het klokje van drie ofzo, en Bert en Ernie. Die doe ik echt niet weg.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die heb ik weggedaan. En mijn casettebandjes ook.
Dit is eng echt!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had bandjes met aziatische popmuziek. Nergens te koop.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb allemaal toffe nostalgische bandjes met sprookjes en Suske en Wiske en Het klokje van drie ofzo, en Bert en Ernie. Die doe ik echt niet weg.
Ieuwquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, gevonden.
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
[..]
[ afbeelding ]
Passen 10 cd's inquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, gevonden.
Muur vol met die dingen, nee?quote:
Cute!!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, gevonden.
Je hebt maar 2 voeten. Van schoenen kunnen er echt wel een hoop weg, als ze zo in de weg liggen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, éérst morgen m'n schoenenrek. Dan kunnen de schoenen uit de ene kamer en heb ik dáár weer minder chaos.
met een beetje geluk zetten ze het op een lopen..quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je hebt maar 2 voeten. Van schoenen kunnen er echt wel een hoop weg, als ze zo in de weg liggen.
Nee, je snapt 'm verkeerd, ik benut m'n beschikbare ruimte gewoon suboptimaal.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je hebt maar 2 voeten. Van schoenen kunnen er echt wel een hoop weg, als ze zo in de weg liggen.
Barbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Schoenen gewoon onder je bed flikkeren.
Ja, gave dingen zijn datquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze hebben we nog, vind het nog steeds wat hebben die tapes.
[ afbeelding ]
Ik zie een gezichtje in die rechter spoel of hoe noem je het.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze hebben we nog, vind het nog steeds wat hebben die tapes.
[ afbeelding ]
En indien het niet past een hoogslaper kopen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Schoenen gewoon onder je bed flikkeren.
Hoop dat het stiekem in het IJsselmeer is gezakt zonder dat ze iets tegen jou hebben gezegd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Morgen weer eens kijken of Almere nog bestaat
Van die klossen eronder net als bij zwangeren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En indien het niet past een hoogslaper kopen?
Ja die is boos op jou.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie een gezichtje in die rechter spoel of hoe noem je het.
quote:
Die dingen zijn klote, steken uit, iedere keer je tenen...quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die klossen eronder net als bij zwangeren.
die chaos begin bij de schoenen, je ziet het gewoon verkeerdquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
De schoenen zijn het probleem niet he, de chaos eromheen is het probleem.
Dan denk ik Goh wat een pokkeeind is het toch en ben ik opeens bij Lelystadquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop dat het stiekem in het IJsselmeer is gezakt zonder dat ze iets tegen jou hebben gezegd.
Hoogslaper, gordijntje ervoor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
De schoenen zijn het probleem niet he, de chaos eromheen is het probleem.
Joop gaat me geweldig vinden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoogslaper, gordijntje ervoor.
Blijkt dat ook een soort Atlantis te zijn geworden ...quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan denk ik Goh wat een pokkeeind is het toch en ben ik opeens bij Lelystad
Wij hebben nog zo’n hele oude klok, die heeft mijn overgrootopa nog gemaakt, die was edelsmid.quote:
ik had graag 450+ gestort (schijntje natuurlijk als je bedenkt dat ik hier al 10 jaar komquote:
Mooi donatie!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had graag 450+ gestort (schijntje natuurlijk als je bedenkt dat ik hier al 10 jaar kom) maar helaas (voor danny) heb ik niet zo'n gat in m'n hand
En alle beetjes helpen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had graag 450+ gestort (schijntje natuurlijk als je bedenkt dat ik hier al 10 jaar kom) maar helaas (voor danny) heb ik niet zo'n gat in m'n hand
Dan had niemand ooit meer een kitten.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]stel je voor dat ze echt zo zouden klinken
Echt wel, oordopjes inquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan had niemand ooit meer een kitten.
Mag ik die hebben?quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
https://9gag.com/gag/a5Ww5Zy
Achgosquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan neem ik deze
https://9gag.com/gag/aGdMrO5
Die is wel een beetje groot hoorquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan neem ik deze
https://9gag.com/gag/aGdMrO5
Die blijft mooi ja.quote:
achja.. ben al 16 jaar klant, en abo heb ik pas laat aangeschaft.. en toen ik laatste keer een donatie deed.. kreeg ik per abuis extra abodagenquote:
JAAAAquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
De fuck is dit nou weer, Discovery staat op en komt deze reclame voorbij, met Scooter
op je rechterhand?quote:Op woensdag 2 september 2020 00:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ben zo ontiegelijk verliefd...
Ordiquote:Op woensdag 2 september 2020 00:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
op je rechterhand?
ouwe Volksplezierder uit Poperinge
Joepiequote:Op woensdag 2 september 2020 07:00 schreef Karzai het volgende:
zonnetje gaat schijnen vandaag mensen
Dankjequote:Op woensdag 2 september 2020 07:34 schreef Karzai het volgende:
en nog vroeg, sterkte op kantoor vandaag!
[ afbeelding ]
awwwwwwquote:
quote:Op woensdag 2 september 2020 07:00 schreef Karzai het volgende:
zonnetje gaat schijnen vandaag mensen
Lijkt wel een oorlogsgebied.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Mooiquote:Op woensdag 2 september 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou
Den Haag wordt komende jaren wel flink opgeknapt. Vooral rondom de binnenstad.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:19 schreef Dven het volgende:
Prima mist, jammer dat de stad daar zelf niet mooie van wordt.
Is dit Moskou tijdens een pogrom?quote:Op woensdag 2 september 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk nou
Kom zeg, dat beeld is toch inwisselbaar met honderdmiljoenmiljard andere willekeurige steden met wat flatgebouwtjes. De halve wereld zou het ook geloven als je zegt dat dit een schokkend voorbeeld van de smog in het droevige stadje Enping in de prefectuur Jiangmen is.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:19 schreef Justin_Case het volgende:
Waarom ging ik daar serieus op in
Nu is Haags natuurlijk sowieso wel een beetje van de 'jiang men'quote:Op woensdag 2 september 2020 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom zeg, dat beeld is toch inwisselbaar met honderdmiljoenmiljard andere willekeurige steden met wat flatgebouwtjes. De halve wereld zou het ook geloven als je zegt dat dit een schokkend voorbeeld van de smog in het droevige stadje Enping in de prefectuur Jiangmen is.
Wij zijn geen vrienden meer.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom zeg, dat beeld is toch inwisselbaar met honderdmiljoenmiljard andere willekeurige steden met wat flatgebouwtjes. De halve wereld zou het ook geloven als je zegt dat dit een schokkend voorbeeld van de smog in het droevige stadje Enping in de prefectuur Jiangmen is.
Helemaal prima, hoef ik ook al die leugens van je over hoe graag je een keer op visite zou komen niet meer aan te horenquote:Op woensdag 2 september 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wij zijn geen vrienden meer.
Uhm.. jij eerstquote:Op woensdag 2 september 2020 09:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Helemaal prima, hoef ik ook al die leugens van je over hoe graag je een keer op visite zou komen niet meer aan te horen
quote:Op woensdag 2 september 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wij zijn geen vrienden meer.
net als de rest van nederlandquote:Op woensdag 2 september 2020 09:19 schreef Dven het volgende:
Prima mist, jammer dat de stad daar zelf niet mooier van wordt. Hier en daar wat droevige flatgebouwen, nee, dan zal je echt feeling met de stad moeten hebben om dat mooi te kunnen noemen.
Was verleden jaar nog in het Haagse maar jij was in geen velden of wegen te bekennenquote:
Ik lag zeker ergens in een exotische oordquote:Op woensdag 2 september 2020 09:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Was verleden jaar nog in het Haagse maar jij was in geen velden of wegen te bekennen
Is allemaal nepquote:Op woensdag 2 september 2020 09:28 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
Lopen jullie nu al te rellen? Is toch veel te vroeg joh.
Mooie mist vanmorgen onderweg.
dus heel de wereld is 1 pot nat, checkquote:Op woensdag 2 september 2020 09:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, Den Haag is wat dat betreft even iconisch als, laten we zeggen, Lelystad en daar zit toch echt nog wel het e.e.a. boven.quote:
Vast weer zo'n Afrikaans strand terwijl je voorheen goede vriend Dven ergens in een Haags zijstraatje van de koude lag te verleppen. En maar wachten.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik lag zeker ergens in een exotische oord
neequote:Op woensdag 2 september 2020 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, Den Haag is wat dat betreft even iconisch als, laten we zeggen, Lelystad en daar zit toch echt nog wel het e.e.a. boven.
Ik boek wel een The Hague Greeter.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:27 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Geef jij hem die rondleiding Den Haag maar.
*block*quote:Op woensdag 2 september 2020 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Nouja, Den Haag is wat dat betreft even iconisch als, laten we zeggen, Lelystad en daar zit toch echt nog wel het e.e.a. boven.
Heb jij je verstand verloren?quote:Op woensdag 2 september 2020 09:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen trots op DH zijn of het gelijkstellen aan een geschiedenisloze stad.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Trots zijn op Den Haag is hetzelfde als van je broertje met het syndroom van Down houden, niets geks aan.
Ik vond er vrij weinig aan, maar ik moet bekennen dat ik er maar 2 keer geweest ben. Wellicht heb ik wat gemist.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:39 schreef Dven het volgende:
Overduidelijk dat men hier Lelystad flink onderschat.
Misschien wordt er in Enping wel een geneesmiddel tegen kanker ontdekt.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:38 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen trots op DH zijn of het gelijkstellen aan een geschiedenisloze stad.
quote:Op woensdag 2 september 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Woohoo, kortingscode voor de Red Velvet-kruidnoten.
Weinig kansquote:Op woensdag 2 september 2020 09:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik boek wel een The Hague Greeter.
Zou wel leuk zijn als jij het dan blijkt te zijn.
Daar zit Ik zaterdag in de buurt. Het komt nu wel erg dichtbijquote:Op woensdag 2 september 2020 09:39 schreef Dven het volgende:
Overduidelijk dat men hier Lelystad flink onderschat.
Ik ook maar lijkt me helemaal niet lekker haha.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 2 september 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
Trots zijn op Den Haag is hetzelfde als van je broertje met het syndroom van Down houden, niets geks aan.
Begint dat alweer jaquote:Op woensdag 2 september 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Leuk, wat ga je op Urk doen?quote:Op woensdag 2 september 2020 09:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Daar zit Ik zaterdag in de buurt. Het komt nu wel erg dichtbij
Nu vandaag toevallig voor het eerst in een maand wel koffie gedronken.quote:
Ik drink nooit koffie, moet ik nu weg?quote:Op woensdag 2 september 2020 09:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu vandaag toevallig voor het eerst in een maand wel koffie gedronken.
da fuck?quote:Op woensdag 2 september 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
ik ook danquote:Op woensdag 2 september 2020 09:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie, moet ik nu weg?
Geen wonder dat je nooit echt helemaal wakker bent.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zal hier vast al door iemand geadopteerd zijn.quote:Op woensdag 2 september 2020 09:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Cultuur snuivenquote:
denken koffie nodig te hebben,je bent met open ogen in beroerde marketing getraptquote:Op woensdag 2 september 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen wonder dat je nooit echt helemaal wakker bent.
Zonder netje is het niet te doenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Godver. Al m'n aardbeien worden opgegeten door wespen. Er hangen hele trossen aan maar ze zijn allemaal aangevreten. Was net vrolijk aan het plukken en toen liepen die beesten over m'n handen. Klotezooi. Alle dikke rijpe aardbeien naar de kloten.
Hoerenbeesten.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Godver. Al m'n aardbeien worden opgegeten door wespen. Er hangen hele trossen aan maar ze zijn allemaal aangevreten. Was net vrolijk aan het plukken en toen liepen die beesten over m'n handen. Klotezooi. Alle dikke rijpe aardbeien naar de kloten.
Dit is de eerste keer in acht jaar dat ik hier wespen hebquote:Op woensdag 2 september 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zonder netje is het niet te doen
Ik kan het niet vaak genoeg herhalen, vlammenwerper.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Schijtbeesten. Ik kon op het strand net twee happen van mijn appeltaart nemen. Daarna krioelde het van de wespen.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laten we de wespenholocaust starten burgemeester.
Brrrr.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging bij m'n braam kijken gisteren. Zaten er fucking hoornaars op.
Ze waren, gelukkig, erg rustig. Maar ik was wel héél snel weer binnen.quote:
koop gewoon een fijnmazig net voor een paar euro en hang dat op?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Win(...)id=1599034335&sr=8-1
Zou dit helpen?
Ik vond zo’n beest een keer onder de dekens in bed ‘s morgens. Ben nog nooit zo snel opgestaanquote:Op woensdag 2 september 2020 10:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze waren, gelukkig, erg rustig. Maar ik was wel héél snel weer binnen.
Je bent laat maatquote:Op woensdag 2 september 2020 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond zo’n beest een keer onder de dekens in bed ‘s morgens. Ben nog nooit zo snel opgestaan
Weet nog steeds niet of ik van de week nou door een weps of hoornaar ben gestoken, is vandaag opeens veel mee opgezwollenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ging bij m'n braam kijken gisteren. Zaten er fucking hoornaars op.
En dan die aardbeienstruiken inpakken ofzo? Helemaal rond die hoge bakken heen? Eventjes?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
koop gewoon een fijnmazig net voor een paar euro en hang dat op?
Topje van een petfles afsnijden en ondersteboven in de fles zetten. Heb je hetzelfde.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:15 schreef CherryLips het volgende:
https://www.amazon.nl/Win(...)id=1599034335&sr=8-1
Zou dit helpen?
Of een vlammenwerper ...quote:Op woensdag 2 september 2020 10:16 schreef mschol het volgende:
[..]
koop gewoon een fijnmazig net voor een paar euro en hang dat op?
Ik kan het ze bij mij niet kwalijk nemen, voor dit jaar kwam ik amper in de tuin.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Komt ook door al die schijtbange mensen die amper buiten durven te komen, denken die beesten dat ze de Aarde cadeau hebben gekregen van ons.
Dan zal het een wesp geweest zijn, hoornaar doet in het begin meer pijn, maar zou minder lang last op leveren dan een wespensteek.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet of ik van de week nou door een weps of hoornaar ben gestoken, is vandaag opeens veel mee opgezwollen
Nee moet corona test doen van hun. Pff ben afgelopen weekend twee keer helemaal nat geregend dus daar komt het door.quote:
Ja zag ik ook ergens, even daarmee klooien.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Topje van een petfles afsnijden en ondersteboven in de fles zetten. Heb je hetzelfde.
krijjg je nu wel doorbetaald?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee moet corona test doen van hun. Pff ben afgelopen weekend twee keer helemaal nat geregend dus daar komt het door.
Fun fact, natregenen op zich word je niet ziek van. Wel kan het een deuk slaan in je weerstand, dus vatbaarder voor van alles en nog wat.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee moet corona test doen van hun. Pff ben afgelopen weekend twee keer helemaal nat geregend dus daar komt het door.
Scheelt je weer 20 euro deze life hack.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zag ik ook ergens, even daarmee klooien.
De oplossing anti-histamine tabletjes nemen elke 4 uur. Zo weg.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet nog steeds niet of ik van de week nou door een weps of hoornaar ben gestoken, is vandaag opeens veel mee opgezwollen
Was geloof ik maandag dat ik was gestoken, in het begin heel brandend en pijnlijk, gisteren jeukte het voornamelijk en vanochtend werd ik wakker en is het allemaal opgezwollen en roodquote:Op woensdag 2 september 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan zal het een wesp geweest zijn, hoornaar doet in het begin meer pijn, maar zou minder lang last op leveren dan een wespensteek.
Bron: IJs die gisteren een "DAFUQ IS DAT EEN HOORNAAR"-ervaring had en het beest uitgebreid gegoogled heeft.
Hand er afquote:Op woensdag 2 september 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was geloof ik maandag dat ik was gestoken, in het begin heel brandend en pijnlijk, gisteren jeukte het voornamelijk en vanochtend werd ik wakker en is het allemaal opgezwollen en rood
quote:
Rode Kruis zegt dit?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was geloof ik maandag dat ik was gestoken, in het begin heel brandend en pijnlijk, gisteren jeukte het voornamelijk en vanochtend werd ik wakker en is het allemaal opgezwollen en rood
quote:Je kunt de plaats van de steek koelen met ijs. Hierdoor zwakt de zwelling en pijn af. Gebruik eventueel een zalf met menthol, aloë vera of calendula tegen huidirritatie.
Ga naar de huisarts zodra de steekplaats erg dik wordt.
Ja las het, heb even een zakje ijs in de vriezer gedaan.quote:
Is het je sekslevenhand of de andere?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee krijg in principe nooit betaald, behalve bij klussen buiten de deur en als ik wc's moet doen.quote:
Maar als je niet naar huis was gestuurd had je wel betaald gekregen?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
I
[..]
Nee krijg in principe nooit betaald, behalve bij klussen buiten de deur en als ik wc's moet doen.
Mijn eenzamenachtenhand jaquote:Op woensdag 2 september 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het je sekslevenhand of de andere?
Neequote:Op woensdag 2 september 2020 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar als je niet naar huis was gestuurd had je wel betaald gekregen?
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aanrader![]()
https://www.wish.com/prod(...)gJ6SPD_BwE&share=web
Wat dat betreft is het wel een nieuw soort SOA.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
Nou Gergely heeft waarschijnlijk covid, kan ik ook lekker 10 dagen in quarantaine
Wie? Hoe spreek je dat in godsnaam uit?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
Nou Gergely heeft waarschijnlijk covid, kan ik ook lekker 10 dagen in quarantaine
Ik stel me altijd voor dat het klinkt als gorgelen.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wie? Hoe spreek je dat in godsnaam uit?
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik stel me altijd voor dat het klinkt als gorgelen.
Ik als Gekkiequote:Op woensdag 2 september 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fuuuu.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
als ik het zo lees iets met jellyquote:Op woensdag 2 september 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gergeiquote:Op woensdag 2 september 2020 10:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wie? Hoe spreek je dat in godsnaam uit?
quote:Op woensdag 2 september 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
Waar ligt de klemtoon normaliter?quote:
Is hij erg ziek of valt het mee?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
nog een reden om als kluizenaar te levenquote:Op woensdag 2 september 2020 10:44 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Gerquote:Op woensdag 2 september 2020 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waar ligt de klemtoon normaliter?
Dus gewoon Gerrie.quote:
gattie voor het zingen de kerk uit dan?quote:Op woensdag 2 september 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon Gerrie klinkt wel als een volkszanger trouwens.
Ha, goed gegokt.quote:
Valt mee tot nu toe. Hij hoest en heeft wat ademhalingsproblemen.quote:Op woensdag 2 september 2020 10:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is hij erg ziek of valt het mee?
misschien gewoon verkoudheid?quote:Op woensdag 2 september 2020 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt mee tot nu toe. Hij hoest en heeft wat ademhalingsproblemen.
Buda kwam met die nickname aanzettenquote:Op woensdag 2 september 2020 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je wist nit hoe je zijn naam moest uitspreken?
Hopen dat het niet erger wordtquote:Op woensdag 2 september 2020 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt mee tot nu toe. Hij hoest en heeft wat ademhalingsproblemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |