quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb niet eens een pousse of hont.
Gewoon niemand nog de twee keer de helft gedaan.
Maak het vanzelf wel ‘duudelijk’ als de tijd rijp is.quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik weet niet wat er is maar gefeliciteerd :p
Het is nu wel klaar, ik had al gedoneerd.quote:
Mevrouw Frantic is zwanger?quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maak het vanzelf wel ‘duudelijk’ als de tijd rijp is.
Oeh spannendquote:Op dinsdag 1 september 2020 21:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maak het vanzelf wel ‘duudelijk’ als de tijd rijp is.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 21:57 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik heb niet eens een pousse of hont.
Gewoon niemand nog de twee keer de helft gedaan.
Ik mag vrijdag aan de prednisonquote:
SPOILER: muziek die iedereen hier toch maar kut vind, zeker balliewallieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Nou cd’s niet iig.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Zijn cd-rekjes nog een ding?![]()
Context: ik erger me ineens enķrm aan de chaos m'n hok en cd's in schoenendozen gestapeld zodat ik ze helemáál niet meer zie helpt niet.
Ja hoor, heb ze hier gewoon in zo'n Ikea cd/boekenkast staan.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Context: ik erger me ineens enķrm aan de chaos m'n hok en cd's in schoenendozen gestapeld zodat ik ze helemáál niet meer zie helpt niet.
Cds? Tijdmachine naar 2000?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou cd’s niet iig.
Heb laatst eens alles weggeflikkerd en als ik het wil luisteren stream ik het.
Ja, da's het nadeel, ruimte voor nog een kast heb ik niet.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ze hier gewoon in zo'n Ikea cd/boekenkast staan.
Ruimte maken in een kast die er al wel staat?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, da's het nadeel, ruimte voor nog een kast heb ik niet.
Jij fokt nog op een typemachine?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Werk jij nog met perkament danquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij fokt nog op een typemachine?
Neen.quote:
Nee man, op m'n shiny overkill gamelaptop, nog beter.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij fokt nog op een typemachine?
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mag vrijdag aan de prednisonDas beheurlijk heftig heur.SPOILER: muziek die iedereen hier toch maar kut vind, zeker balliewallieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakman pur sang
Ja gelukkig alleen maar even een paar voor een CT-scan.quote:
Da's m'n beste gok vermoed ik ja.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:08 schreef Zilverberk het volgende:
Kijk eens op marktplaats, zou ik zeggen.
Oh dus je leeft nog wel even.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gelukkig alleen maar even een paar voor een CT-scan.
Die heb ik weggedaan. En mijn casettebandjes ook.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's m'n beste gok vermoed ik ja.
Overigens, als jullie denken dat cd's ouderwets zijn, ik heb zelfs nog videobanden en een speler.
Hoop ik wel ja, anders zijn jullie hier overgeleverd aan de genade van bitterbal die ik nu nog een beetje in toom kan houden.quote:
Casette heb ik inderdaad ook niet meer. Maar zolang ik spullen heb om het af te spelen en het me niet té erg in de weg staat, mag het blijven.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die heb ik weggedaan. En mijn casettebandjes ook.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb nog wel muziektapes, kennen jullie die nog?
Met live opnames van de band van mijn pa. Is geweldig nog.![]()
Heldquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
niet even.. (soepen doe ik zeg maar nooit..) maar done
[ afbeelding ]
@:bitterbal @:Lospedrosa
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Hooguit een hamster.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hooguit een hamster.HuehuehueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik heb allemaal toffe nostalgische bandjes met sprookjes en Suske en Wiske en Het klokje van drie ofzo, en Bert en Ernie. Die doe ik echt niet weg.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die heb ik weggedaan. En mijn casettebandjes ook.
Dit is eng echt!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had bandjes met aziatische popmuziek. Nergens te koop.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb allemaal toffe nostalgische bandjes met sprookjes en Suske en Wiske en Het klokje van drie ofzo, en Bert en Ernie. Die doe ik echt niet weg.
Ieuwquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, gevonden.
https://www.bol.com/nl/p/(...)=CPS&utm_content=txl
[..]
[ afbeelding ]
Passen 10 cd's inquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, gevonden.
Muur vol met die dingen, nee?quote:
Cute!!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, gevonden.
Je hebt maar 2 voeten. Van schoenen kunnen er echt wel een hoop weg, als ze zo in de weg liggen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, éérst morgen m'n schoenenrek. Dan kunnen de schoenen uit de ene kamer en heb ik dáár weer minder chaos.
met een beetje geluk zetten ze het op een lopen..quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je hebt maar 2 voeten. Van schoenen kunnen er echt wel een hoop weg, als ze zo in de weg liggen.
Nee, je snapt 'm verkeerd, ik benut m'n beschikbare ruimte gewoon suboptimaal.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je hebt maar 2 voeten. Van schoenen kunnen er echt wel een hoop weg, als ze zo in de weg liggen.
Barbaar.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Schoenen gewoon onder je bed flikkeren.
Ja, gave dingen zijn datquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze hebben we nog, vind het nog steeds wat hebben die tapes.
[ afbeelding ]
Ik zie een gezichtje in die rechter spoel of hoe noem je het.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze hebben we nog, vind het nog steeds wat hebben die tapes.
[ afbeelding ]
En indien het niet past een hoogslaper kopen?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:31 schreef CherryLips het volgende:
Schoenen gewoon onder je bed flikkeren.
Hoop dat het stiekem in het IJsselmeer is gezakt zonder dat ze iets tegen jou hebben gezegd.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:29 schreef Koen66 het volgende:
Morgen weer eens kijken of Almere nog bestaat
Van die klossen eronder net als bij zwangeren.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En indien het niet past een hoogslaper kopen?
Ja die is boos op jou.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie een gezichtje in die rechter spoel of hoe noem je het.
quote:
Die dingen zijn klote, steken uit, iedere keer je tenen...quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Van die klossen eronder net als bij zwangeren.
die chaos begin bij de schoenen, je ziet het gewoon verkeerdquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
De schoenen zijn het probleem niet he, de chaos eromheen is het probleem.
Dan denk ik Goh wat een pokkeeind is het toch en ben ik opeens bij Lelystadquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop dat het stiekem in het IJsselmeer is gezakt zonder dat ze iets tegen jou hebben gezegd.
Hoogslaper, gordijntje ervoor.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
De schoenen zijn het probleem niet he, de chaos eromheen is het probleem.
Joop gaat me geweldig vinden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hoogslaper, gordijntje ervoor.
Blijkt dat ook een soort Atlantis te zijn geworden ...quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan denk ik Goh wat een pokkeeind is het toch en ben ik opeens bij Lelystad
Wij hebben nog zo’n hele oude klok, die heeft mijn overgrootopa nog gemaakt, die was edelsmid.quote:
ik had graag 450+ gestort (schijntje natuurlijk als je bedenkt dat ik hier al 10 jaar komquote:
Mooi donatie!quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had graag 450+ gestort (schijntje natuurlijk als je bedenkt dat ik hier al 10 jaar kom) maar helaas (voor danny) heb ik niet zo'n gat in m'n hand
En alle beetjes helpen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had graag 450+ gestort (schijntje natuurlijk als je bedenkt dat ik hier al 10 jaar kom) maar helaas (voor danny) heb ik niet zo'n gat in m'n hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |