schaal 9 is makkelijk binnen grote bedrijven te halen, paar jaar werken en je kan zo doorrollen in andere functies, 4k bruto, is beetje modaalquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:29 schreef Aiciu het volgende:
Maar wel als een pauper gaan bietsen om donaties
Jij kunt het weten als professioneel uitkeringstrekkerquote:
nee dat is +- 3k brutoquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:38 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
schaal 9 is makkelijk binnen grote bedrijven te halen, paar jaar werken en je kan zo doorrollen in andere functies, 4k bruto, is beetje modaal
als je echt huizen wil kopen van 6/7ton+ met je liefje moet je wel de schaal 11 aantikken
wij hebben medewerkers die alleen bezig zijn met excel (kwaliteit medewerkers die 11 hebben)
alsnog moet je wel gek verdienen om zoiets te kunnen kopen
https://www.jamesedition.(...)pontsteiger-10951288
Echt fantastisch.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:34 schreef spinazieruiker het volgende:
Start een eigen YouTube-kanaal en je kan elke maand zo 450 doneren. Je hoeft niks te kunnen.
Wie ben jij nou weer?quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij kunt het weten als professioneel uitkeringstrekker
Ik ben je contactpersoon bij het UWVquote:
Maar ook echt, dan kun je beter een uitkering aanvragenquote:
quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben je contactpersoon bij het UWV
Volgens mij verdien jij niet veel meer ofzoquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar ook echt, dan kun je beter een uitkering aanvragen
Ik verdien 50.000 netto per maand om met mongooltjes als Anneloos om te gaan on the side.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:15 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij verdien jij niet veel meer ofzo
Fixedquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik betaal 50.000 netto per maand om met mongooltjes als Anneloos om te gaan on the side.
Moeten betalen om met Anneloos om te gaanquote:
Schaatsbaanquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:36 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ligt aan de baan natuurlijk hihaho
Echt zo zielig dat je niet gewoon normaal kan doen.. waar is dit nou voor nodig?quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moeten betalen om met Anneloos om te gaan![]()
Hebben reguliere hoeren je al afgewezen?
quote:Op woensdag 2 september 2020 06:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Echt zo zielig dat je niet gewoon normaal kan doen.. waar is dit nou voor nodig?
Ik vond dit niet nodig,maar ik kan de tegenstelling tot mongooltjes als jij niet stil blijven.quote:Op woensdag 2 september 2020 06:28 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Echt zo zielig dat je niet gewoon normaal kan doen.. waar is dit nou voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |