Als je 50 jaar geleden was ingevroren en je wordt nu wakker dan weet je al niet wat je ermee aan moetquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Moet je voor je voorstellen als je ergens in de 18de eeuw bent ingevroren en je word nu wakker hehe
Ik denk dat dat zijn plan isquote:
Jaquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je 50 jaar geleden was ingevroren en je wordt nu wakker dan weet je al niet wat je ermee aan moet
Ga je op zoek naar een telefooncel kan je er nergens één vinden.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je 50 jaar geleden was ingevroren en je wordt nu wakker dan weet je al niet wat je ermee aan moet
eerst moet je kwartjes vinden om erin te gooienquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je op zoek naar een telefooncel kan je er nergens één vinden.
Dat kan nietquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:40 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil mezelf laten invriezen en dan in de 18e eeuw wakker worden
Ohquote:
Ja bizar he? Er is in 50 jaar zo veel veranderd. Die generatie heeft echt alles zien veranderen.quote:Op dinsdag 1 september 2020 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ga je op zoek naar een telefooncel kan je er nergens één vinden.
Ik kom uit 1980 en ik heb ook wel een hoop zien veranderen maar zeg maar de na oorlogse generatie nog meerquote:Op dinsdag 1 september 2020 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja bizar he? Er is in 50 jaar zo veel veranderd. Die generatie heeft echt alles zien veranderen.
De protestgeneratiequote:Op dinsdag 1 september 2020 22:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik kom uit 1980 en ik heb ook wel een hoop zien veranderen maar zeg maar de na oorlogse generatie nog meer
mooie boomquote:
Ik heb me daar nooit mee bemoeitquote:Op dinsdag 1 september 2020 23:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt altijd protesten maar nu gaat het nergens meer over
Hier in Nederland kan je een perfect leven hebben als je het dan zelf verneukt tjaquote:
Dit is niet de protestgeneratie.quote:Op dinsdag 1 september 2020 23:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hebt altijd protesten maar nu gaat het nergens meer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |